Gå til innhold

DPO tiden..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk en svak strek igår, 8 dpo. Var litt usikker om det var skygge. 

Tok en ny idag morges. Den var litt mer tydelig, svak rosa i fargen. Så muligens det holder. Men får se 😊 Tar en vanlig clearblue ila helgen. IMG_20230803_064418_edit_2055138494124430.thumb.jpg.3ebba5a2c66fe482afc6146a9dc746f5.jpg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykkeligung skrev (17 minutter siden):

9 dpo i dag, men negativt test i dag tidlig 🙄 vet det er tidlig, men man hadde jo håpet 😅 vet ikke om jeg kan stole på tempen heller i dag ettersom jeg har fått ei febersyk frøken som har vekket meg minst 1 gang i timen, hele natten, så har vel ikke sovet så veldig bra i natt 🙄 

Krysser fingrene for deg 😊 Er enda veldig tidlig. Var oppe selv inatt fra 02:15. Toddleren hadde mareritt flere ganger 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AHO skrev (5 minutter siden):

Tok en ny idag morges. Den var litt mer tydelig, svak rosa i fargen. Så muligens det holder. Men får se 😊 Tar en vanlig clearblue ila helgen. IMG_20230803_064418_edit_2055138494124430.thumb.jpg.3ebba5a2c66fe482afc6146a9dc746f5.jpg

Se der ja! 😄 Så spennende! 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AHO skrev (46 minutter siden):

Åååå for en herlig følelse! Gratulerer 🥳❤️ Jeg begynner å miste litt håpet, men det er nok fordi jeg føler at jeg har ventet så lenge allerede 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde el 23 juli. 4dpo hadde jeg en liten blødning. 6 og 7dpo en liten blødning. Tok en neg tidligtest 8dpo (på ettermiddagsurin). Hadde sex og blødde (fersk rødt blod, og litt brunt påfølgende dag) Og i går hadde jeg sex og blødde. Det stopper opp hver gang, helt til vi har sex igjen. 

Skjønner ikke hva som skjer. Har nettopp tatt celleprøver, alt er fint, men har en lettblødende livmorhals, men har ikke blødd under samleie som jeg har gjort nå. 

Er det fortsatt sjans jeg er gravid? Venter på tester i posten idag. Er 11/12 dpo.. 

Anonymkode: afedb...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkeligung skrev (4 timer siden):

Åååå for en herlig følelse! Gratulerer 🥳❤️ Jeg begynner å miste litt håpet, men det er nok fordi jeg føler at jeg har ventet så lenge allerede 😅

Tusen takk 😊 Håpet er ikke ute enda hos deg. Er også veldig tidlig og dermed usikkert hos meg også, så kjenner foreløpig på lite "glede" siden jeg prøver å være forberedt tilfelle det viser seg å ikke være levedyktig. Håper du ser noe på testene de neste dagene 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg hadde el 23 juli. 4dpo hadde jeg en liten blødning. 6 og 7dpo en liten blødning. Tok en neg tidligtest 8dpo (på ettermiddagsurin). Hadde sex og blødde (fersk rødt blod, og litt brunt påfølgende dag) Og i går hadde jeg sex og blødde. Det stopper opp hver gang, helt til vi har sex igjen. 

Skjønner ikke hva som skjer. Har nettopp tatt celleprøver, alt er fint, men har en lettblødende livmorhals, men har ikke blødd under samleie som jeg har gjort nå. 

Er det fortsatt sjans jeg er gravid? Venter på tester i posten idag. Er 11/12 dpo.. 

Anonymkode: afedb...2a4

Absolutt ikke uvanlig med blødninger ifbm sex, så jeg ville ikke mistet håpet enda. Spesielt ikke hvis blødningene kun kommer etter sex. Slimhinnene er ekstra følsomme nå. 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å komme i dpo land! Er foreløpig dag 6 i syklusen, så enda noen dager igjen. Hadde passet så bra om spiren satt denne runden🤞🏼 Har planer om å ikke teste før hvertfall 10/11 dpo, men får se om jeg får det til😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negative tester i dag også 10 dpo🙄 begynner å se mørkere å mørkere ut. Bruker å begynne å spotte 4-5 dager før mens, så venter egentlig bare på det nå. Og tempen synker alltid fra 11 dpo, så ser etter det i morgen også, for da vet jeg.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

11 DPO her i dag (ikke tatt med morgenurin). Har drømt masse hele

uka og noen over her sa at det kunne være et tegn. Men tør ikke håpe på noe enda😅IMG_3148.thumb.jpeg.7d7285d79b99af2aa5215cc282776375.jpeg

Anonymkode: f6fa1...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

uka og noen over her sa at det kunne være et tegn. Men tør ikke håpe på noe enda😅IMG_3148.thumb.jpeg.7d7285d79b99af2aa5215cc282776375.jpeg

Ååå gratulerer! Er det første gang du tester denne perioden? Eller har du testet negativt fram til i dag?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lykkeligung skrev (8 minutter siden):

Ååå gratulerer! Er det første gang du tester denne perioden? Eller har du testet negativt fram til i dag?

Dette er min første test denne perioden. Har hatt en rar hodepine de siste dagene og følte meg litt kvalm før frokost, men visste ikke om jeg bare innbilte meg det😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AHO skrev (På 3.8.2023 den 9.14):

Krysser fingrene for deg 😊 Er enda veldig tidlig. Var oppe selv inatt fra 02:15. Toddleren hadde mareritt flere ganger 😔

Hvordan har det gått for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så gøy!! 🤩 Gratulerer så mye! 🥳🥳🥳

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo her og negative tester. Har egentlig gitt opp da jeg begynte å spotte litt i dag også 🙄 Det gjør jeg bestandig i dagene før IKM. Da satt det nok ikke på pp15 heller. Er så irriterende, for denne gangen er jeg skikkelig øm i puppene og trodde kanskje noe var på fære. Men er vel bare kroppen som finner på litt nye ting denne måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Solfrid69 skrev (5 minutter siden):

Så gøy!! 🤩 Gratulerer så mye! 🥳🥳🥳

Takk!! Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom spottingen for min del også... som en klokke på dagen hver mnd. Da slutter jeg å teste og vender nesa mot neste prøveperiode 🙄😭

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligung skrev (1 minutt siden):

Der kom spottingen for min del også... som en klokke på dagen hver mnd. Da slutter jeg å teste og vender nesa mot neste prøveperiode 🙄😭

❤️❤️ håper tida går raskt frem mot EL 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...