Gå til innhold

DPO tiden..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jaa! Jeg ser strek🥰🥰

Anonymkode: ee612...10a

Åå så bra🥹 håper den er sterkere i morgen!! Prøvd i 10 mnd nå🥹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykkeligung skrev (38 minutter siden):

Gratulerer så mye!! Hadde/har du noen symptomer?

Jeg har følt meg veldig varm på kveldene de siste 2 kveldene (umulig at det er symptomer så tidlig da 😅) Appen flyttet også eggeløsningen til en dag tidligere som betyr at jeg er 5 dpo i dag. Eneste symptomene jeg hadde med datteren var ømme bryst 😅

Jeg bare skjønte at jeg var gravid. Fikk stikking i livmor DPO 4 + murringer siden. Fikk også sånn stikking med nr 1. Vært meget hormonell, lettrørt. Mulig det er tilfeldig men🤣🤷‍♀️

Så får vi se hvordan dette utvikler seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollungen96 skrev (1 time siden):

Den er svak positiv!!😭😭❤️

B412383D-06B0-4661-8713-582DF556E783.jpeg

Ååå jeg ser en strek!! Gratulerer! Jeg fikk like svak strek og testet 1-2 uker på digital 9 dpo! Spennende å se hvordan det blir de nærmeste dagene for deg! Håper virkelig jeg også ser strek de nærmeste dagene 🤞🤞🤞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leni* skrev (50 minutter siden):

Jeg bare skjønte at jeg var gravid. Fikk stikking i livmor DPO 4 + murringer siden. Fikk også sånn stikking med nr 1. Vært meget hormonell, lettrørt. Mulig det er tilfeldig men🤣🤷‍♀️

Så får vi se hvordan dette utvikler seg. 

Jeg har også vært lettrørt siste 2 dagene. Tenkte på at jeg i framtiden ikke kan gi min datter all oppmerksomhet og knakk nesten sammen av tanken. Fikk så dårlig samvittighet! Men jeg bruker også å være veldig følsom under pms. Så egentlig ikke noe som jeg regner som et tegn. Jeg temper hver morgen, så jeg håper hver dag at tempen holder seg like høy 🤞 

Jeg også føler annerledes denne måneden. De andre månedene har jeg liksom akseptert at jeg ikke var gravid, men denne mnd kommer jeg nok til å bli veldig skuffa om det skulle vise seg at jeg ikke er gravid nå 🙄 føler bare så sterkt at dette er mnd for oss 🤞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AHO skrev (På 28.7.2023 den 22.23):

Er 3 dpo idag. Testet svakt positivt 9 dpo forrige gang jeg var gravid. Tipper hverdagene i neste uke blir å gå i sneglefart 😂

Hvordan går det for deg? Ser ut som at vi er like mange dager dpo! 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligung skrev (2 minutter siden):

Hvordan går det for deg? Ser ut som at vi er like mange dager dpo! 😅

Joda, dagene går jo. Hadde kjøpt en 2-pakning med graviditetstester som jeg mistenker toddleren min har fått tak i så jeg leter rundt i huset etter dem 😂 Har ikke tenkt å teste før onsdag, så har noen dager på å finne dem 😂 Har ellers de vanlige symptomene som kommer mellom EL og mens. Sist gang jeg var gravid så fikk jeg noen rare stikninger under navlen (som jeg aldri har opplevd før) ca. 5-7 dpo så sitter og kjenner litt etter det 😂

Hvordan går det hos deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkeligung skrev (15 minutter siden):

Ååå jeg ser en strek!! Gratulerer! Jeg fikk like svak strek og testet 1-2 uker på digital 9 dpo! Spennende å se hvordan det blir de nærmeste dagene for deg! Håper virkelig jeg også ser strek de nærmeste dagene 🤞🤞🤞

Takk, tørr ikke helt å tro det enda🥹 

krysser fingrene for deg!!🤞🏼🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AHO skrev (På 30.7.2023 den 19.10):

Joda, dagene går jo. Hadde kjøpt en 2-pakning med graviditetstester som jeg mistenker toddleren min har fått tak i så jeg leter rundt i huset etter dem 😂 Har ikke tenkt å teste før onsdag, så har noen dager på å finne dem 😂 Har ellers de vanlige symptomene som kommer mellom EL og mens. Sist gang jeg var gravid så fikk jeg noen rare stikninger under navlen (som jeg aldri har opplevd før) ca. 5-7 dpo så sitter og kjenner litt etter det 😂

Hvordan går det hos deg? 

Har du funnet de enda? 🤣

Det går bra her. Jeg er i et lykkerus helt uten grunn. Jeg har bare så god følelse! Går det ikke veien denne mnd så kommer jeg nok til å ta det ganske hardt ettersom jeg har så bra følelse nå. 6 dpo i dag. Snart første test-dag. Har bestilt ultratidlig graviditetstester som dumper ned i postkassa i morgen. Flaks at jeg har ei lita på 1 år og 8 mnd som holder meg opptatt etter jobb og sliter meg ut så jeg sovner fort på kveldene 😅 Jeg har skikkelig pirr i magen. Føles som en unge på julaften 🤣

Endret av Lykkeligung
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollungen96 skrev (På 30.7.2023 den 19.11):

Takk, tørr ikke helt å tro det enda🥹 

krysser fingrene for deg!!🤞🏼🤞🏼❤️

Hvordan har det gått i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligung skrev (46 minutter siden):

Hvordan har det gått i dag?

Negative🥹 men IKM er på lørdag, jeg var veldig dehydrert og hadde ikke gått på do på sikkert 6-7 timer i går. Idag har jeg kun fått testet etter 4 timer - så jeg lever i håpet om positiv test de nærmeste dagene🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligung skrev (56 minutter siden):

Har du funnet de enda? 🤣

Det går bra her. Jeg er i et lykkerus helt uten grunn. Jeg har bare så god følelse! Går det ikke veien denne mnd så kommer jeg nok til å ta det ganske hardt ettersom jeg har så bra følelse nå. 6 dpo i dag. Snart første test-dag. Har bestilt ultratidlig graviditetstester som dumper ned i postkassa i morgen. Flaks at jeg har ei lita på 1 år og 8 mnd som holder meg opptatt etter jobb og sliter meg ut så jeg sovner fort på kveldene 😅 Jeg har skikkelig pirr i magen. Føles som en unge på julaften 🤣

Jepp, fant de bak skuffen på badet. Så han var uskyldig her 😂 Men de er ikke tidlig tester, så får vel ikke brukt dem helt enda. Har bestilt flere tidligtester, men de ble sendt først idag. Vurderer å stikke innom apoteket imorgen 😂 Jeg har dog ingen følelse, tror egentlig det ikke blir noe. Jeg er veldig innstilt på det siden jeg har fått beskjed at jeg har svært lav sjanse for å unnfange naturlig. Men krysser fingrene 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har testene gått fra den svake positive til å bli blenda hvite, mistet troen - selvom det er 4 dager til IKM. Gidder nok ikke teste noe mer nå før mensen eventuelt uteblir😊 

Puppene er helt sprengt og magen er et kapittel for seg selv, men det er sikkert bare PMS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trollungen96 skrev (1 time siden):

Her har testene gått fra den svake positive til å bli blenda hvite, mistet troen - selvom det er 4 dager til IKM. Gidder nok ikke teste noe mer nå før mensen eventuelt uteblir😊 

Puppene er helt sprengt og magen er et kapittel for seg selv, men det er sikkert bare PMS

Åh så kjipt! Håper den blir sterkere igjen 🤞 

Selv er jeg 8 dpo nå. Hadde bestilt ultra tidlige tester som skulle kommet i går, men de sitter så klart fast i transporten med forsinkelser... Så hvem vet når de kommer fram 🙄 vurderer å dra til et apotek å kjøpe for i morgen tidlig, sånn at jeg har. Har bare vanlige strimmeltester hjemme nå.

Har hatt veldig mye drømmer de siste to nettene. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde en drøm en gang 😅

Endret av Lykkeligung
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lykkeligung skrev (9 minutter siden):

Åh så kjipt! Håper den blir sterkere igjen 🤞 

Selv er jeg 8 dpo nå. Hadde bestilt ultra tidlige tester som skulle kommet i går, men de sitter så klart fast i transporten med forsinkelser... Så hvem vet når de kommer fram 🙄 vurderer å dra til et apotek å kjøpe for i morgen tidlig, sånn at jeg har. Har bare vanlige strimmeltester hjemme nå.

Har hatt veldig mye drømmer de siste to nettene. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde en drøm en gang 😅

Er drømmer et tegn på graviditet? Jeg har sovet dårlig helt fra søndag for jeg har drømt så mye og dette er aldri er problem for meg ellers😂

Anonymkode: f6fa1...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er drømmer et tegn på graviditet? Jeg har sovet dårlig helt fra søndag for jeg har drømt så mye og dette er aldri er problem for meg ellers😂

Ja det er det! Eller.. det KAN være det 😁 Jeg hadde helt ville drømmer når jeg var gravid med min datter hvertfall 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Lykkeligung skrev (12 minutter siden):

Ja det er det! Eller.. det KAN være det 😁 Jeg hadde helt ville drømmer når jeg var gravid med min datter hvertfall 🤣

Åå😂 har ingen andre symptomer så jeg tror ikke jeg er så heldig denne mnd.. men rart det med drømmene..har jo hatt den ene drømmen etter den ene hele natta nå i tre dager😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligung skrev (3 timer siden):

Jeg drømte ekstremt mye og helt sykt med gutten min også, og har som deg nå helt ville drømmer for tiden selv😅 lov til å håpe det er et tegn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo i dag, men negativt test i dag tidlig 🙄 vet det er tidlig, men man hadde jo håpet 😅 vet ikke om jeg kan stole på tempen heller i dag ettersom jeg har fått ei febersyk frøken som har vekket meg minst 1 gang i timen, hele natten, så har vel ikke sovet så veldig bra i natt 🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligung skrev (9 minutter siden):

9 dpo i dag, men negativt test i dag tidlig 🙄 vet det er tidlig, men man hadde jo håpet 😅 vet ikke om jeg kan stole på tempen heller i dag ettersom jeg har fått ei febersyk frøken som har vekket meg minst 1 gang i timen, hele natten, så har vel ikke sovet så veldig bra i natt 🙄 

Her er jeg 10 dpo, og negativ test 🙄 Man kan jo neste håpe seg syk i denne testingen 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...