Drizzt Skrevet 21. juli 2023 #41 Del Skrevet 21. juli 2023 Vera skrev (2 timer siden): Bare han «angrer» nok - så har vi han nok på banen igjen om 6 mnd. Og det sies at det ikke er korrupsjon i Norge? Hvor mange eksempler trenger vi? De burde miste retten til å sitte i tillitsverv for all fremtid. For en gang skyld er jeg enig med deg. Disse politikerne som er så lei seg ... De er lei seg for å ha blitt tatt og avslørt. Ikke for det de har gjort. Han visste godt det var galt og gjorde det likevel. Han er lei seg at han ble tatt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BitterMann Skrevet 21. juli 2023 #42 Del Skrevet 21. juli 2023 13 minutter siden, Drizzt said: Disse politikerne som er så lei seg ... De er lei seg for å ha blitt tatt og avslørt. Ikke for det de har gjort. Han visste godt det var galt og gjorde det likevel. Han er lei seg at han ble tatt. Hadde de oppriktig angret så mye som de hevdet så hadde de nok også skjønt at de burde trekke seg frivillig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 21. juli 2023 #43 Del Skrevet 21. juli 2023 (endret) Drizzt skrev (1 time siden): For en gang skyld er jeg enig med deg. Disse politikerne som er så lei seg ... De er lei seg for å ha blitt tatt og avslørt. Ikke for det de har gjort. Han visste godt det var galt og gjorde det likevel. Han er lei seg at han ble tatt. Jepp, litt som med de som er notorisk utro..de er så sykt leie seg når de blir tatt, og lover bot og bedring - som egentlig betyr, finne nye måter å begå krumspring på, uten å bli tatt. Jeg håper folk legger merke til hvor rolig de fleste politikerne holder seg i slike saker..man kan jo begynne å lure på hvor mange som driver med denslags - når de såvidt tør å uttale seg. Det burde jo bli ramaskrik fra samtlige - han ødelegger jo tilliten til alle politikere. Tss, du er ofte enig med meg du @Drizzt ❤️❤️ Endret 21. juli 2023 av Vera 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paprikaskrue Skrevet 21. juli 2023 #44 Del Skrevet 21. juli 2023 Han burde vært fjernet for flere år siden. "Vi har lyst på fitta di". https://www.dagbladet.no/bok/om-sex-sms-en-skam/77359733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 21. juli 2023 #45 Del Skrevet 21. juli 2023 Dette er jo siste og verste sak i en lang rekke fra en historisk svak regjering. Jeg spådde OBMsavgamg før 16, mem det ser ikke ut til å skje. Støre og Vedum må jo være fullstendig rasende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 21. juli 2023 #46 Del Skrevet 21. juli 2023 paprikaskrue skrev (Akkurat nå): Han burde vært fjernet for flere år siden. "Vi har lyst på fitta di". https://www.dagbladet.no/bok/om-sex-sms-en-skam/77359733 Enig! Tre deltaker på denne turen sitter i regjering. Det er faen ikke til å bære. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooza Skrevet 21. juli 2023 #47 Del Skrevet 21. juli 2023 Jeg skjønner ikke hvordan han kan komme på det?? Du er statsråd, er i et møte der milliardkontrakt blir utdelt- som selvsagt er børssensitivt, og så går du og kjøper aksjer i Kongsberggruppen til 400 000 kr? Jeg har jobbet med kontrakter i olje, og aldri turt å diskutere diverse nyheter angående olje med venner meg i redsel for å si noe feil og gi innsideopplysninger. Men en statsråd...han driter i det, og går han og kjøper seg SELV aksjer i våpenindustrien rett etter at rammeavtaler har blitt økt! Det er ikke til å tro! Det er ikke bare mangel på moral, men du må nesten gå på kokain eller noe, for å gi så totalt faan i lover og regler. Jeg er imponert over at det er mulig. Som jeg har vært "imponert" før i disse pendlersakene. Det er jo et gjeng med kjeltringer som dessuten virker utrolig dumme. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paprikaskrue Skrevet 21. juli 2023 #48 Del Skrevet 21. juli 2023 3 minutter siden, Snok1 said: Enig! Tre deltaker på denne turen sitter i regjering. Det er faen ikke til å bære. Nei, stygg sak. Èn ting er trakkaseringen og objektiviseringen av Navarsete enn annen ting er at disse menneskene dekker hverandre. Kast dem ut hele gjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorTil2 Skrevet 21. juli 2023 #49 Del Skrevet 21. juli 2023 Vera skrev (3 timer siden): Bare han «angrer» nok - så har vi han nok på banen igjen om 6 mnd. Og det sies at det ikke er korrupsjon i Norge? Hvor mange eksempler trenger vi? De burde miste retten til å sitte i tillitsverv for all fremtid. Men de er jo så "lei meg" alle sammen. Borten Moe er til og med "uhyrlig lei meg". Da må ikke vi vanlige folk legger stein til byrden og kreve noe mer enn et "unnskyld" i tillegg. Det får da være måte på kravstorhet fra vanlige folk..... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 21. juli 2023 #50 Del Skrevet 21. juli 2023 MorTil2 skrev (2 minutter siden): Men de er jo så "lei meg" alle sammen. Borten Moe er til og med "uhyrlig lei meg". Da må ikke vi vanlige folk legger stein til byrden og kreve noe mer enn et "unnskyld" i tillegg. Det får da være måte på kravstorhet fra vanlige folk..... «Uhyrlig lei meg»? Vel, det i seg selv er jo en god grunn til sykemelding… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paprikaskrue Skrevet 21. juli 2023 #51 Del Skrevet 21. juli 2023 Shocker.... "Dette er selvsagt en situasjon som det er uhyre beklagelig at jeg har sett meg selv i, sier Borten Moe." https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Xb2Jvx/ola-borten-moe-svarer-etter-krav-om-at-han-maa-gaa-oenske-om-aa-fortsette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 #52 Del Skrevet 21. juli 2023 Alltid fått kjeltring vibber av Borgen Moe. Er ikke overrasket. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 21. juli 2023 #53 Del Skrevet 21. juli 2023 MorTil2 skrev (4 minutter siden): Men de er jo så "lei meg" alle sammen. Borten Moe er til og med "uhyrlig lei meg". Da må ikke vi vanlige folk legger stein til byrden og kreve noe mer enn et "unnskyld" i tillegg. Det får da være måte på kravstorhet fra vanlige folk..... Vi vanlige folk hadde ikke engang fått uttrykke hvor «uhyrlig lei» vi var (fordi vi ble tatt)..det hadde bare vært et avisoppslag «Kvinne/mann siktet for korrupsjon/innsidehandel». Disse står i en egen liga - de trenger ikke engang sone for ugjerningen sine, bare de er «lei seg». 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgekarjol Skrevet 21. juli 2023 #54 Del Skrevet 21. juli 2023 Nå har Støre muligheten til, for en gangs skyld, å være handlekraftig. Men, nei da... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorTil2 Skrevet 21. juli 2023 #55 Del Skrevet 21. juli 2023 Mooza skrev (15 minutter siden): Det er jo et gjeng med kjeltringer som dessuten virker utrolig dumme. Er ikke så sikker på hvem som er dum. Vi er ikke så veldig glupe som velgere når vi bestemmer hvilket parti vi skal stemme på, når vi i all hovedsak er opptatt av saker, og i svært liten grad av hvilket personer som kommer til å sitte på Stortinget. Mulig det burde vært flere valgdebatter der man gikk mer i sømmene på hva de som står øverst på partilistene har utrettet og hvilket snusk de bærer med seg. Da ville de vært tvunget til å skjerpe seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paprikaskrue Skrevet 21. juli 2023 #56 Del Skrevet 21. juli 2023 2 minutter siden, MorTil2 said: Er ikke så sikker på hvem som er dum. Vi er ikke så veldig glupe som velgere når vi bestemmer hvilket parti vi skal stemme på, når vi i all hovedsak er opptatt av saker, og i svært liten grad av hvilket personer som kommer til å sitte på Stortinget. Mulig det burde vært flere valgdebatter der man gikk mer i sømmene på hva de som står øverst på partilistene har utrettet og hvilket snusk de bærer med seg. Da ville de vært tvunget til å skjerpe seg. Det er ikke noe bedre i andre partier. Se på hva som foregikk i moralens høyborg KRF med Ropstad som liksom bodde på gutterommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 21. juli 2023 #57 Del Skrevet 21. juli 2023 Han kaller inn til pressekonferanse kl 17.15 iflg NRK. Forhåpentligvis melder han sin avgang. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 21. juli 2023 #58 Del Skrevet 21. juli 2023 Han kaller inn til pressekonferanse 17.15 Skal vi gjette hva han sier der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 21. juli 2023 #59 Del Skrevet 21. juli 2023 MorTil2 skrev (10 minutter siden): Er ikke så sikker på hvem som er dum. Vi er ikke så veldig glupe som velgere når vi bestemmer hvilket parti vi skal stemme på, når vi i all hovedsak er opptatt av saker, og i svært liten grad av hvilket personer som kommer til å sitte på Stortinget. Mulig det burde vært flere valgdebatter der man gikk mer i sømmene på hva de som står øverst på partilistene har utrettet og hvilket snusk de bærer med seg. Da ville de vært tvunget til å skjerpe seg. Løsningen er å ikke stemme på partier, men på mennesker. Partiet som får flest mennesker inn på Stortinget får danne regjering. Å stemme på partier har aldri vært lurt. Støre har vist usedvanlig dårlig dømmekraft da han valgte statsråder. Nå har han mange av dem som har svært alvorlige saker på seg - Tajik, Mehl, Enoksen, Moe, Brenna, Trettebergstuen, trolig flere jeg glemmer nå i farta. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 21. juli 2023 #60 Del Skrevet 21. juli 2023 Vera skrev (2 minutter siden): Han kaller inn til pressekonferanse 17.15 Skal vi gjette hva han sier der? At han velger å gå av. Men vi vet at han ikke velger det selv, men ble presset av Støre og Vedum bak kulissene. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå