Chlypa Skrevet 21. juli 2023 #1 Del Skrevet 21. juli 2023 Hadde MA 7.juli, begynte å blø 11.juni. Så nå må jeg etablere en ny syklus. Dette er litt stress fordi jeg har hatt samme syklus i 5 år, alltid 26 dager og alltid 3 dager blødning. Hvis den går tilbake til normalen, så skal jeg egentlig ha eggløsning sånn rundt der jeg egentlig har hatt mens og omvendt. Kan jeg forvente at syklusen min går tilbake til normalen? Driver og tar eggløsningstester for å sjekke hvor jeg er. den ene streken er svakere enn den andre og jeg har forsått det slik at det ikke er noe LH da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Del Skrevet 21. juli 2023 Syklusen din kan gå tilbake til normalen, men kan også bli litt annerledes.. El tester er ikke positiv før utslagsstreken er like mørk som test linjen.. Bruk av digitale EL tester kan være enklere da de er enten eller og ikke noe analysering av strek Anonymkode: 5e083...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå