Gå til innhold

Hva syntes du om "Orange is the New Black"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har sett 2 sesonger og den er god, men kjenner jeg begynner å bli litt lei lesbisk prat, det samme temaet og den samme tralten

Anonymkode: 312f7...e07

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bortsett fra at Piper er sykt irriterende så likte jeg serien

Anonymkode: 4397e...ed3

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alle sesongene for lenge siden. Så den opp igjen for et år siden da jeg ikke hadde noe å se på.. Jeg liker karakterene. Red, Nicky, Poussey med flere..Piper kunne bli litt i det meste laget innimellom men ellers synes jeg den var en lettbeint serie som duger til sitt formål. Helt grei serie, ikke sånn revolusjonerende hvor en sitter bergtatt flere dager etterpå og omtrent kjenner sorg når det er over, men samtidig helt ok. Lesbisk prat distraherte meg lite med serien men nå skal det vel sies at jeg har sett "The L word", "Queer as folk" mm og tenker ikke noe spesielt over om det er lesbisk, homoer, hetro... same shit, new wrapping... En vet jo hva en går til på en måte så..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har sett alle sesongene. Ble helt oppslukt av den serien og det er ikke ofte jeg blir det. Ble litt småbetatt av Alex :D 

Anonymkode: 10614...166

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjerringserie.

Mye manbashing/latterliggjøring av menn, men hu som skrev serien var jo ei bittermus etter at gubben var utro så skjønner jo på et vis hvor det kom fra. Varte vel 3 episoder før jeg fikk nok.

Anonymkode: 13c80...5d6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Var helt hektet de første sesongene men syntes det tapte seg veldig de siste to.

Anonymkode: 44b7c...76e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vurdert å se serien. Den har fått mye gode omtaler, og føler det er en must-see-serie. Eventuelt må-prøve-å-se-serie, og så får man vurdere underveis om man gidder eller ikke utifra om den er bra eller ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var helt hektet de første sesongene men syntes det tapte seg veldig de siste to.

Anonymkode: 44b7c...76e

Det gjør gjerne det. Skal melke det, og det blir dårligere... 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Har sett 2 sesonger og den er god, men kjenner jeg begynner å bli litt lei lesbisk prat, det samme temaet og den samme tralten

Første sesongen var grei den, selv om det selvfølgelig er et idiotisk premiss og en dustete backstory. Serien taper seg allerede i sesong to og siste sesong var jo bare helt grusomt dårlig.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Før OITNB så jeg "Good Girls" som kan anbefales på det sterkeste.

"Good girls" er svart komedie/krim/drama

Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så sesong en og nesten hele sesong to. Da ble jeg lei. Ikke en spesifikk ting som var feil, men syntes ikke det var noe gøy mer. 

Anonymkode: 86fbf...137

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker serien! Ikke alle sesongene som er like bra da. Men jeg ser oitnb igjen og igjen

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bra de første sesongene, dårlig de siste. Lesbisk prat plaget meg ikke, men prat om at alt er rasistisk,hver minste ting omtrent.

Anonymkode: 42e7b...cde

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 hours ago, AnonymBruker said:

Kjerringserie.

Mye manbashing/latterliggjøring av menn, men hu som skrev serien var jo ei bittermus etter at gubben var utro så skjønner jo på et vis hvor det kom fra. Varte vel 3 episoder før jeg fikk nok.

Anonymkode: 13c80...5d6

Jeg er mann og la ikke merke til dette. Liker det meste av serier Jenji Kohan har laget. Har sett alt av Gilmore Girls, Weeds, og Orange is the New Black. Liker dem alle sammen, og kan ikke si jeg har sett noe særlig ondartet komikk på menns bekostning.

Anonymkode: 7d890...fad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
skreppamedleppa skrev (12 timer siden):

Så alle sesongene for lenge siden. Så den opp igjen for et år siden da jeg ikke hadde noe å se på.. Jeg liker karakterene. Red, Nicky, Poussey med flere..Piper kunne bli litt i det meste laget innimellom men ellers synes jeg den var en lettbeint serie som duger til sitt formål. Helt grei serie, ikke sånn revolusjonerende hvor en sitter bergtatt flere dager etterpå og omtrent kjenner sorg når det er over, men samtidig helt ok. Lesbisk prat distraherte meg lite med serien men nå skal det vel sies at jeg har sett "The L word", "Queer as folk" mm og tenker ikke noe spesielt over om det er lesbisk, homoer, hetro... same shit, new wrapping... En vet jo hva en går til på en måte så..

Enig😊 Lorna var min favoritt😊 Og hun ene av de Latinojentene, Maritza. Hun likte jeg👍🏻

Anonymkode: 4397e...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er lesbisk prat egentlig?

Jeg likte serien. Har sett den et par ganger, men syns nok de første sesongene er bedre enn de siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufs skrev (11 minutter siden):

Wentworth er bedre. 

Den er sånn ca en million ganger bedre👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...