AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #1 Del Skrevet 20. juli 2023 Vurderer å lære meg å svømme, men er det forsent å lære seg å svømme når man er 30? Eller klarer man å få det til? Ser at svømmekursene er på 8 uker bare, er det nok? Anonymkode: 450fc...7d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 20. juli 2023 #2 Del Skrevet 20. juli 2023 Aldri for sent. 8 uker er helt sikkert nok til å få inn teknikker. Etterpå kan du jo bare øve deg selv. Er jo begrenset hvor mye feil man kan gjøre, med mindre du har ambisjoner om proffsvømming og vil delta i konkurranser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #3 Del Skrevet 20. juli 2023 Bestefaren min lærte å svømme i en alder av 60+, så for sent er det aldri! Flott at du vil lære det! Anonymkode: 92ea0...94a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #4 Del Skrevet 20. juli 2023 Hvor finner du kurs, ts? Jeg fant kurs bare for barn / ungdom Anonymkode: 3b048...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #5 Del Skrevet 20. juli 2023 Jeg er 33 og har så lyst å lære meg å svømme! Hvor holder du til, ts? Anonymkode: 0f83b...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #6 Del Skrevet 21. juli 2023 Nei, det er ikke for sent. Jeg ville sjekket lokale klubber for voksenkurs. En «fordel» med å lære seg svømming i forhold til andre idretter som voksen er at du kan ta risiko uten at du knekker noe. Hvis du feks skal lære å stå på ski som voksen så er det vanskelig å ta/beregne riktig og du må regne med mye fall. I svømming kan du prøve og feile mye i forhold til teknikk hvis du ønsker å utvikle deg etter du har lært deg å være trygg i vannet. Anonymkode: 5557d...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå