AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Del Skrevet 19. juli 2023 Hallo. Her for en ukes tid siden ble datteren min invitert til ei venninne i klassen sin på overnatting. Dette synes vi var hyggelig og lot hun få lov til det. Hun overnattet der i to netter, og det virket som de hadde hatt det hyggelig. Men jeg må innrømme at jeg ble lettere sjokkert over maten de hadde fått servert av foreldrene der hjemme. Begge dagene hadde de fått servert ostesmørbrød til middag! Altså jeg hadde kanskje til nød servert noe sånt til datteren min på farten eller lignende, men synes det er drøyt å servere dette til middag. Spesielt når de har invitert et annet barn hjem. To dager på rad i tillegg. Ostesmørbrød vil jeg virkelig ikke kalle en ordentlig middag. Reagerer også på at de var to foreldre der hjemme, og fortsatt klarte de ikke lage ordentlig mat til barna? Nei altså, jeg synes dette var ganske så upassende. Har dere noen tanker om dette her? Anonymkode: c60ec...797 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 Populært innlegg #2 Del Skrevet 19. juli 2023 Det kan tenkes barnet har spisevansker. Kan tenkes de er blakke o.l. ikke noe jeg ville tenkt stort over. I såfall ikke laget tråd om på KG Anonymkode: 0d262...d4e 69 3 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 Populært innlegg #3 Del Skrevet 19. juli 2023 Syns du virkelig det er drøyt og upassende? Da tror jeg du skal droppe sende datteren din på overnattingbesøk i tilfelle slike drøye ting kan skje igjen. Jeg tipper: de serverte det en middag og barna likte det så godt så de gjentok suksessen. Så hyggelig tenker jeg! Anonymkode: c153e...acd 152 7 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 Populært innlegg #4 Del Skrevet 19. juli 2023 Eh, så lenge du gir barnet ditt ordentlig mat ellers, er dette virkelig ikke noe problem. Så lenge hun ikke var sulten og de ikke kun fikk godteri, er det her helt greit. Barna har nok kost seg, fått mat til de ble mette og blitt tatt vare på. Jeg er opptatt av kosthold altså, men dette hadde jeg ikke giddet å henge meg opp i. Anonymkode: 5bbf6...add 43 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 19. juli 2023 #5 Del Skrevet 19. juli 2023 Hadde nok tenkt det var litt rart, men hadde ikke gjort noe mer med det. Kan være flere grunner til at de fikk ostesmørbrød to dager på rad. Kanskje det er favorittmaten til datteren i huset, hvem vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #6 Del Skrevet 19. juli 2023 Helt fint med ostesmørbrød, er ikke som at barnet ditt er der hver dag😂 Ro ned Anonymkode: e8c69...8e0 19 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #7 Del Skrevet 19. juli 2023 Ikke noe å lage sak om frøken hysterisk Anonymkode: f2b24...31a 24 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 19. juli 2023 #8 Del Skrevet 19. juli 2023 Hallo, dette er VIRKELIG ikke noe å henge seg opp i. Hadde de blitt servert spritgelé, derimot… 32 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #9 Del Skrevet 19. juli 2023 To dager på rad! Du må snarest ta henne til legen for å undersøke om hun har blitt underernært. I verste fall har hun utviklet skjørbuk eller rakitt Anonymkode: 7117c...34f 27 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #10 Del Skrevet 19. juli 2023 Skjønner hva du mener.Kan hende de ville ha ostesmørbrød begge to og var kjempeglad for det?Middag er det jo ikke. Anonymkode: be151...c4a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #11 Del Skrevet 19. juli 2023 Ble hun ikke mett? Anonymkode: 90cfb...3ee 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #12 Del Skrevet 19. juli 2023 Hva er så gale med det da? Ostesmørbrød er jo en grei og rask middag! Den kan jo være veldig sunn også! Anonymkode: 7cd2f...bf6 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #13 Del Skrevet 19. juli 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: To dager på rad! Du må snarest ta henne til legen for å undersøke om hun har blitt underernært. I verste fall har hun utviklet skjørbuk eller rakitt Anonymkode: 7117c...34f Er nok mer sannsynlig med spanskesyken, det vet jo alle. Anonymkode: 651a8...c36 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. juli 2023 #14 Del Skrevet 19. juli 2023 Jeg hadde ingenting imot ostesmørbrød som barn med masse ost og skinke inni 🥰 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #15 Del Skrevet 19. juli 2023 Barnet ditt fikk mat. Vær så snill å ikke lag en stor sak ut av dette. Ofte gutten min spiser ostesmørbrød når ikke middagen faller i smak. Han lever godt altså. Anonymkode: f4349...079 8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 19. juli 2023 #16 Del Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): To dager på rad! Du må snarest ta henne til legen for å undersøke om hun har blitt underernært. I verste fall har hun utviklet skjørbuk eller rakitt Anonymkode: 7117c...34f Er nok for sent allerede. 😂😂😂 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 19. juli 2023 #17 Del Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): To dager på rad! Du må snarest ta henne til legen for å undersøke om hun har blitt underernært. I verste fall har hun utviklet skjørbuk eller rakitt Anonymkode: 7117c...34f Hva med bortskjemthet og snobberi og hysteri fra mor? Det kan også ramme svært hardt og gi livsvarige konsekvenser. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #18 Del Skrevet 19. juli 2023 Meld dem til barnevernet asap 🤪 Anonymkode: fdf06...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 19. juli 2023 #19 Del Skrevet 19. juli 2023 Og problemet er? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kruspersilletaco Skrevet 19. juli 2023 #20 Del Skrevet 19. juli 2023 Så heldig datteren din er som koste seg på overnatting. Kanskje foreldrene benyttet alenetiden til en god middag for voksne? Og spurte barna hva de ville ha til middag og de jublet ostesmørbrød 😀 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå