AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #1 Del Skrevet 18. juli 2023 Jeg er som en lukket bok, dessverre. Følger aldri noe, har aldri sett spøkelser. Veldig dårlig menneskekjenner. Udugelig på å lese folk. Kan jeg lære meg å "se ting"? Bli mer "åpen" slik? Noen som vet? Anonymkode: 22bb8...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 18. juli 2023 #2 Del Skrevet 18. juli 2023 Ja. Alle kan åpne det tredje øye. Men svært få gjør det fordi vi lever i en siviliasjon som er konstruert for at det skal være lukket 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #3 Del Skrevet 18. juli 2023 Hvordan kan jeg åpne mitt tredje øye? Eller øve på å åpne det? Mener du virkelig, at det er mulig, at jeg som er så "lukket" kan faktisk få åpnet mitt tredje øye? Anonymkode: 22bb8...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #4 Del Skrevet 18. juli 2023 Nei, enten har du den eller så har du den ikke. Anonymkode: 8313d...22a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. juli 2023 #5 Del Skrevet 18. juli 2023 Hvem vet. Men siden jeg selv trente opp evnen til lucid dreaming, regner jeg med at det er mulig 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 18. juli 2023 #6 Del Skrevet 18. juli 2023 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan kan jeg åpne mitt tredje øye? Eller øve på å åpne det? Mener du virkelig, at det er mulig, at jeg som er så "lukket" kan faktisk få åpnet mitt tredje øye? Anonymkode: 22bb8...0f3 Jeg vet ikke. For meg er det naturlig å sanse ting rundt meg som jeg skjønner andre åpenbart bare ikke forstår. Og det hjelper ikke å advare dem heller. De får bare lære selv. Noen er bare ikke på det nivået. Endret 18. juli 2023 av Heydayotheinterweb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 18. juli 2023 #7 Del Skrevet 18. juli 2023 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei, enten har du den eller så har du den ikke. Anonymkode: 8313d...22a Det er ofte sånn, men jeg tror alle kan trene det opp. Men det kan ta 30 år omså. Alt etter hvilket nivå du er på. Men noe av de verste er de som VIL være sånn uten at de er det fordi de tok noen syretripper på 80-tallet eller whatever. Faller for alt mulig piss! New age, veganisme, yoga etc etc. Alt vi som faktisk kan se automatisk vet er piss! De er ikke spirituelle! De lettmanipulerte TRENDFØLGERE! Såkalte HOPIUM ADDICTS! Endret 18. juli 2023 av Heydayotheinterweb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #8 Del Skrevet 18. juli 2023 Heydayotheinterweb skrev (14 minutter siden): Det er ofte sånn, men jeg tror alle kan trene det opp. Men det kan ta 30 år omså. Alt etter hvilket nivå du er på. Men noe av de verste er de som VIL være sånn uten at de er det fordi de tok noen syretripper på 80-tallet eller whatever. Faller for alt mulig piss! New age, veganisme, yoga etc etc. Alt vi som faktisk kan se automatisk vet er piss! De er ikke spirituelle! De lettmanipulerte TRENDFØLGERE! Såkalte HOPIUM ADDICTS! Nja, eg vil ikkje vere så bastant. Ting innan New Age, veganisme og yoga kan vere veldig bra for enkelte, og ein måte å åpne opp dei spirituelle kanalane. Dette er kanskje folk som allereie er på nippet til å ha åpne spirituelle kanalar, som det går lettare for Anonymkode: f0828...122 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 18. juli 2023 #9 Del Skrevet 18. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nja, eg vil ikkje vere så bastant. Ting innan New Age, veganisme og yoga kan vere veldig bra for enkelte, og ein måte å åpne opp dei spirituelle kanalane. Dette er kanskje folk som allereie er på nippet til å ha åpne spirituelle kanalar, som det går lettare for Anonymkode: f0828...122 Da kan du forklare meg hvorfor alle følgere av dette ikke fatter en dritt og oppfører seg som unger hele tiden? Og hvorfor folk bak dette hele tiden vil ha PENGER fra dem??????????????????? Fordi det er mind control bullshit! Spirituell villeding så de ikke skal kunne se! Og veganisme er ikke bra for en kjeft! Kroppen og hjernen får ikke de vitaminene og mineralene den trenger så man ender opp med mindre intelligente beta-hanner og Greta Thunberg fjoller! Men det er jo det de ønsker: Fysisk svake som ikke kan gjøre motstand og er for dum og kuet til å forstå det! LYKKE TIL! Enten har man det eller så har man lang vei å gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #10 Del Skrevet 18. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan kan jeg åpne mitt tredje øye? Eller øve på å åpne det? Mener du virkelig, at det er mulig, at jeg som er så "lukket" kan faktisk få åpnet mitt tredje øye? Anonymkode: 22bb8...0f3 Ja, absolutt! For meg begynte det å skje når jeg kuttet ut sukker og ultraprosessert mat, og bevegde meg mer (i naturen). Dess renere mat, dess bedre. Hvis du spiser kjøtt, bør det helst være villt etc, ikke mat fra oppdrett og slikt. Jeg sluttet også å distrahere meg med skjerm og musikk/podcast hele tiden. Det hjalp veldig! Deretter begynte jeg å meditere og så begynte jeg å øve intuisjonen med UNO-kort. Holde ett og ett kort i hånden og gjette farge eller tall. Gjør ingenting om du får masse feil i starten, det øver likevel muskelen! Gjør det litt hver dag når du har gjort endringene jeg forklarte over. Du vil begynne å se stor forskjell på kort tid 😄 Anonymkode: 1daf8...005 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #11 Del Skrevet 18. juli 2023 Heydayotheinterweb skrev (55 minutter siden): Da kan du forklare meg hvorfor alle følgere av dette ikke fatter en dritt og oppfører seg som unger hele tiden? Og hvorfor folk bak dette hele tiden vil ha PENGER fra dem??????????????????? Fordi det er mind control bullshit! Spirituell villeding så de ikke skal kunne se! Og veganisme er ikke bra for en kjeft! Kroppen og hjernen får ikke de vitaminene og mineralene den trenger så man ender opp med mindre intelligente beta-hanner og Greta Thunberg fjoller! Men det er jo det de ønsker: Fysisk svake som ikke kan gjøre motstand og er for dum og kuet til å forstå det! LYKKE TIL! Enten har man det eller så har man lang vei å gå! Med all respekt: vi må berre bli enige om å vere uenige. Anonymkode: f0828...122 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #12 Del Skrevet 19. juli 2023 Alle har evner, men noen har lettere tilgang. Hovedpunktet for å trene det opp, er å øve deg på å være helt stille og meditere uten distraksjoner. Traumer og vonde erfaringer ligger i veien, du må våge å føle alt sammen og komme deg forbi det som måtte finnes i deg. Anonymkode: c57ca...679 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #13 Del Skrevet 19. juli 2023 Ja det tror jeg. Jeg har iallefall klart å lukke meg. Fordi det var så slitsomt. Ser og hører litt av og til ennå. Men ikke i samme grad som før. Dog føler jeg det å åpne igjen kan nok bli vanskelig etter lang tid. Men hvordan er du til å lese de rundt deg? Merker du de små tingene. Jeg vet om en venn har det kjipt selv om de spiller det motsatte. Hilser jeg på en ny person, vet jeg om personen er noen man ikke bør stole på. Alt kan virke helt ok, frem til håndhilsen. Da får jeg støt og glimt av hva de egentlig har inni seg. Og motsatt. Mest der jeg på forhånd er fortalt at de er kjipe, og ikke er det. Da får jeg glimt av det også. Noen veldig smilende personer. Hat et svært mørkt indre. Noen får nakke hårene til å reise seg. Er du god på å lese de rundt deg, så er det lettere å bli åpen. Er du ikke det, så kam du øve på det først. Jeg har noen venner som liker å pynte på sannheten. De er ikke slemme, men gjør mye dumt, og ikke alltid lyst til å si alt. Og det er ok. Men de blir altid overrasket om jeg forteller dem hele historien slik den egentlig er. Uten å vite noe om det. Alt dette er jo på en måte nyttig. Men for det meste slitsomt. Men klarer å koble meg PP de negative energiene deres som et minimum. Det andre og uro i hus som ikke lages av mennesker har jeg jagd vekk og blokkerer ut. Slitsomt å høre andre hjemme hele tiden, når du vet at du er alene. Anonymkode: 44f41...e7a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #14 Del Skrevet 19. juli 2023 23 minutter siden, AnonymBruker said: Alle har evner, men noen har lettere tilgang. Hovedpunktet for å trene det opp, er å øve deg på å være helt stille og meditere uten distraksjoner. Traumer og vonde erfaringer ligger i veien, du må våge å føle alt sammen og komme deg forbi det som måtte finnes i deg. Anonymkode: c57ca...679 Godt poeng, det glemte jeg å ta med i mitt svar! Personlig healing av traumer og å gi slipp på den baggasjen bør absolutt være første steg, hvis ikke dette er gjort allerede. Deretter begynne på mine andre forslag. Ubehandlede følelser blokkerer så definitivt! Anonymkode: 1daf8...005 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #15 Del Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Godt poeng, det glemte jeg å ta med i mitt svar! Personlig healing av traumer og å gi slipp på den baggasjen bør absolutt være første steg, hvis ikke dette er gjort allerede. Deretter begynne på mine andre forslag. Ubehandlede følelser blokkerer så definitivt! Anonymkode: 1daf8...005 Kanskje er det til og med samme sak, det å nå stillheten i seg og det å ha bearbeida traumer. Traumer er støy, på en måte. Likte ditt forslag om å trene intuisjonen med kort. Det er virkelig en muskel som må trenes. Det med kortene er en helt ufarlig måte å gjøre det på, ettersom det ikke innebærer å handle på noe som man potensielt kan få et dårlig utfall av. Anonymkode: c57ca...679 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 20. juli 2023 #16 Del Skrevet 20. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 18.7.2023 den 17.28): Jeg er som en lukket bok, dessverre. Følger aldri noe, har aldri sett spøkelser. Veldig dårlig menneskekjenner. Udugelig på å lese folk. Kan jeg lære meg å "se ting"? Bli mer "åpen" slik? Noen som vet? Anonymkode: 22bb8...0f3 Ja, men det tar flere år å trene opp hvis du ikke er klarsynt. Hvorfor ser du på at du ikke har sett spøkelser som et problem? Det er vel ikke noe å hige etter? Og vet du hva du vil åpne opp for og stenge igjen for? Du må lære å kontrollere det også fordi du risikerer å åpne dører du ikke vil ha åpnet og også at virkelighetssansen siver ut... Plutselig befinner du deg i lalaland. Hvis noen ikke er i balanse fra før tipper de fort over i en negativ åndelig sirkel. Stikkord er å ha balanse, sørge for balanse. Uten 'forberedende' virker det ikke. De fleste starter i feil ende og er utålmodige fordi de er overtroiske og det handler ikke om overtro overhodet, kun om å mestre sinnet og være årvåken, observere og IKKE fantasere. Det er ikke riktig tidspunkt å starte med det der før du har orden på deg selv og ditt eget liv. Å bli en bedre menneskekjenner er nyttig. Endret 20. juli 2023 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå