AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #1 Del Skrevet 17. juli 2023 Kan alle det? Eller er noen bare mindre anlagt. Prøvd to ganger men kjenner jeg er så utrolig stiv i korsrygg hofter så får ikke skutt den opp og ned naturlig. noen med samme problem? Anonymkode: acdcd...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #2 Del Skrevet 18. juli 2023 Holder ikke bare å prøve to ganger. Ingen som prøver å twerke to ganger klarer det. De du ser på scenen og i musikkvideoer som twerker har trent i mangemange timer og dager for å få det til. Men du må jo ha litt smidighet og rytme. Er du stiv som en stokk blir der vanskelig. Anonymkode: 1baf3...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 18. juli 2023 #3 Del Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Kan alle det? Eller er noen bare mindre anlagt. Prøvd to ganger men kjenner jeg er så utrolig stiv i korsrygg hofter så får ikke skutt den opp og ned naturlig. noen med samme problem? Anonymkode: acdcd...886 Er det egentlig et problem å ikke kunne twerke?😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #4 Del Skrevet 18. juli 2023 Alle kan nok lære det, men mange er mindre anlagt også. Jeg er stiv i ryggen, og eier heller ikke veldig mye rytme, så jeg må nok legge ned ekstremt mye innsats for å lære det. Samme med det meste annen dans også. Anonymkode: 29156...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #5 Del Skrevet 18. juli 2023 Ryggen min er ikke rett for twerking. Den er ikke stiv, men bare feil skrudd sammen Anonymkode: 41f83...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #6 Del Skrevet 18. juli 2023 Du må ha stor ræv Anonymkode: b5cb8...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #7 Del Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du må ha stor ræv Anonymkode: b5cb8...74b Jeg har stor ræv. Hjelper null Anonymkode: 41f83...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #8 Del Skrevet 18. juli 2023 Klarer ikke jeg heller. Ser ut som jeg står med rockering, uten rockeringen. Anonymkode: e6594...cbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 19. juli 2023 #9 Del Skrevet 19. juli 2023 Nei🙈jeg får det ikke til,men har ikke prøvd så iherdig heller🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 19. juli 2023 #10 Del Skrevet 19. juli 2023 Legger man inn en innsats, følger «how to twerk» videoer osv på YouTube tror jeg de aller fleste får det til, men så er det vell som alt annet her i verden. Noen er bedre enn andre🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #11 Del Skrevet 19. juli 2023 Wilma89 skrev (1 time siden): Legger man inn en innsats, følger «how to twerk» videoer osv på YouTube tror jeg de aller fleste får det til, men så er det vell som alt annet her i verden. Noen er bedre enn andre🙈 Noen forslag til videoer? Anonymkode: acdcd...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 19. juli 2023 #12 Del Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Noen forslag til videoer? Anonymkode: acdcd...886 Nei dessverre. Må bare søke. Ligger helt sikkert veldig mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 19. juli 2023 #13 Del Skrevet 19. juli 2023 Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå