Gjest Lea Skrevet 2. november 2002 #1 Del Skrevet 2. november 2002 Ikke særlig folksomt der i kveld. Kom en tur da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 2. november 2002 #2 Del Skrevet 2. november 2002 Jammen du har jo forsvunnet ut igjen jo Er det du som har tatt turen inn på Eros-chatten i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 2. november 2002 #3 Del Skrevet 2. november 2002 Hmmm, så rart, klokken er 23:33 og det er ingen på chatten. HVOR ER DERE SOM VANLIGVIS BRUKER Å VÆRE DER??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 3. november 2002 #4 Del Skrevet 3. november 2002 På det tidspunktet care, så lå jeg i senga og sooooov søtt og dypt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 3. november 2002 #5 Del Skrevet 3. november 2002 Hphrp!!! Sambo ville ikke sove! Han ville se på film... Jeg ville ikke se på film, men måtte se film likevel! Fant rett og slett ikke på noe å forsvare min overdrevne PC-bruk med akkurat der og da. I tillegg hadde jeg nettopp restartet PC-en etter en installasjon (som sikkert er proppfull av spy-ware) og kunne ikke si "Jeg skal bare gjøre ferdig!" slik som jeg pleier. Faren er stor for at han ikke hadde sovnet uansett. Da jeg endelig kom meg på nett igjen var klokka aaaltfor mange tydeligvis. Ingen på chatten.. få nye innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 3. november 2002 #6 Del Skrevet 3. november 2002 Tittet innom chatten i går en gang jeg, for første gang da, og jeg må si.. mulig jeg ikke skjønte hva jeg skulle gjøre (men det kan da ikke være så vanskelig) etter min mening så det i alle fall ut som om jeg var den eneste der, så jeg gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå