AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #61 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 17.7.2023 den 17.27): Nå vil jeg nok si en colombianer er mer player enn de chilenske jeg kjenner. Har ikke opplevd de som følrtete. Men de er stort sett veldig blide og møtekomende. Mulig noen misforstår det. Så har ikke sett noe til at mine chilenske mannlige venner er playere. Derimot colombianske er litt mer frempå Anonymkode: e7443...75d Har chilensk venninne med mange brødrene, jo de er playere, flinke til å gjemme det. Han ene broren virker så uskyldig og ikke flørtete, men prøvd seg på damer før 😂 90% av de er utro Anonymkode: fa70b...5ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #62 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 22.23): Tror jeg er skrudd sammen på feil måte. Fikk så lyst å dra på date med en chilensk mann etter å ha lest denne tråden. Anonymkode: 194d1...d2e Ja hvis du vil bli banket og ha en partner sol er utro, kjør påååå. Damene dems vil ikke ha sine egne en gang 👍👍👍 Anonymkode: fa70b...5ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #63 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 9.43): Kjenner kun en fra Chile, han er verdens koseligste. Anonymkode: 91e63...729 Ja men det er noe annet når de er kjæreste. De er ekstra koselige før de har deg på kroken, de fleste er jo det, men chilenske er utrolig manipulerende menneskeslag Anonymkode: fa70b...5ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #64 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 23.21): Jeg må bare utligne litt. Jeg hadde en ungdomskjæreste fra Chile, han var pen, snill og trofast. Har ingenting stygt å si om ham. Jeg tror det handler mer om sosioøkonomisk bakgrunn enn land. Anonymkode: d5b58...5b3 Og hvor lenge varte det? Anonymkode: fa70b...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #65 Del Skrevet 30. desember 2024 Sikkert unntak men min erfaring er at de er utro så raskt sjansen byr seg. Og skikkelig sladrekerring. Må sies at jeg kun har venner fra Chile, hadde aldri rotet meg inn i et forhold. Har sett for mye til det. Anonymkode: 2fce2...0e5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #66 Del Skrevet 30. desember 2024 Veldig machokultur og langt større aksept for sidesprang (særlig fra menn) enn her. Det betyr selvfølgelig ikke at alle chilenere er sånn, men kulturelt sett er det en del forskjeller som nok særlig gjør seg gjeldende i dating. Anonymkode: 87d53...b6e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #67 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg kjenner en ung mann fra Chile, vel han er vel mest norsk. Han er ikke spesielt macho, han er en real fyr tvers igjennom. Selv er han strøken å se til, kjæresten er ikke det, men hun er utrolig søt, vennlig og hyggelig. De har nettopp fått barn, de har vært sammen siden tenårene. Det ville forbauset meg stort om han var en utro, macho, konemishandler. Virker som han forguder henne, og hun fremstår ikke som en ung dame som hadde funnet seg i sånt. Har godt inntrykk av dem begge to, det er han vi kjenner best, og har ikke annet enn godord å si om han. Anonymkode: e4c4a...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #68 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg kjenner en ung mann fra Chile, vel han er vel mest norsk. Han er ikke spesielt macho, han er en real fyr tvers igjennom. Selv er han strøken å se til, kjæresten er ikke det, men hun er utrolig søt, vennlig og hyggelig. De har nettopp fått barn, de har vært sammen siden tenårene. Det ville forbauset meg stort om han var en utro, macho, konemishandler. Virker som han forguder henne, og hun fremstår ikke som en ung dame som hadde funnet seg i sånt. Har godt inntrykk av dem begge to, det er han vi kjenner best, og har ikke annet enn godord å si om han. Anonymkode: e4c4a...2b4 Men problemet er når de er norsk - chilenske blandet kultur, har de barn fra før av? De har ofte flere personligheter så man vet heller ikke helt hvor man har de, de er kjempe snille men er utro fordi de krever mye de ikke får fra de norske, selv de kan være utro med sine egne. kjenner til en chilensk mann med barn og han leide leilighet for å ha seg med en annen fra hjemmelandet sitt, også han brukte huset til faren, latinoer bryr seg ikke om sånt, ofte foreldrene roser guttene, det er IKKE som norske familier for å si det sånn, de sender broren eller faren hjem, broren kan sitte på naborommet for den saks skyld også. Lager en ekstra snapchat konto damene ikke vet om. Anonymkode: fa70b...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #69 Del Skrevet 31. desember 2024 Hva med menn fra Peru, Ecuador, Bolivia? ☺️ Anonymkode: aceef...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #70 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hva med menn fra Peru, Ecuador, Bolivia? ☺️ Anonymkode: aceef...f3b Bolivia er litt mer annerledes men det er mer innfødte mennesker der. Kjenner noen fra peru da, kjempe snille, noe helt annet en de fra chile. chile er jo kjent for å være de verste playere og sykt gode til å manipulere. De har veldig dårlig rykte på seg og ikke uten grunn. Anonymkode: fa70b...5ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #71 Del Skrevet 31. desember 2024 Ungen min er halvt chilensk, han er ikke macho og er den snilleste søteste...men han er mer som meg. Anonymkode: e79ac...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #72 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg var med en mann fra latin Amerika , og de kvinnene i vennegjengen der var/ hadde vært med norske menn, ikke fra latin Amerika. Det er nok fordi de kjenner menn fra sin kultur litt for godt:) Og de fra latin miljøet liker best å snakke sitt eget språk og ha venner fra sin egen kultur, etter min erfaring. Anonymkode: 21311...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå