AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #41 Del Skrevet 2. august 2023 Lave, bittesmå peniser og altfor stort ego. Ikke sexy. Anonymkode: c2347...eb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #42 Del Skrevet 2. august 2023 Kjenner to chilenske menn. Han ene var sammen med tanten min. Han er en god eks, ok far og fantatisk bestefar. Men han banket tanten min og derfor er det slutt. Han var ingen god ektemann. Mann nr.2 er eksen til venninnen min. Han er hardtarbeidende, snill, omtenksom, kjempegod pappa, pratsom med alle og morsom. Men han flørter mye. Jeg tror det handler om kulturen. Han mener nok ingenting med flørtingen sin, men de er sprudlende, smiler, ler og «flørter» rett og slett litt med kvinner de liker. Han er en fin fyr da. Anonymkode: a6d11...472 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #43 Del Skrevet 3. august 2023 👍👍👍 Anonymkode: e4c4a...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #44 Del Skrevet 3. august 2023 Tror jeg er skrudd sammen på feil måte. Fikk så lyst å dra på date med en chilensk mann etter å ha lest denne tråden. Anonymkode: 194d1...d2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #45 Del Skrevet 3. august 2023 Jeg må bare utligne litt. Jeg hadde en ungdomskjæreste fra Chile, han var pen, snill og trofast. Har ingenting stygt å si om ham. Jeg tror det handler mer om sosioøkonomisk bakgrunn enn land. Anonymkode: d5b58...5b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #46 Del Skrevet 3. august 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg må bare utligne litt. Jeg hadde en ungdomskjæreste fra Chile, han var pen, snill og trofast. Har ingenting stygt å si om ham. Jeg tror det handler mer om sosioøkonomisk bakgrunn enn land. Anonymkode: d5b58...5b3 Enig. Samt personligheten - som jo også gjelder for norske menn. Playere, voldelige og utro menn, det finner vi også blant våre egne. Anonymkode: bd254...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #47 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (På 16.7.2023 den 22.01): Ikke så god erfaring. Hadde en Chilensk kjæreste et par år og det var en berg og dalbane 🙂 Det var én chilener da, finnes helt sikkert masse greie chilenske menn. Men kulturen der nede er ikke så..kvinnevennlig. Anonymkode: cb3f9...fda Problemet er at de passer best med sine egne folk. Samme med norske passer best med norske, det blir alltid kræsj. Kjenner mange norske-chilenske forhold, det funker nesten aldri, og blir parterapi! Anonymkode: fa70b...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #48 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (På 2.8.2023 den 23.29): Kjenner to chilenske menn. Han ene var sammen med tanten min. Han er en god eks, ok far og fantatisk bestefar. Men han banket tanten min og derfor er det slutt. Han var ingen god ektemann. Mann nr.2 er eksen til venninnen min. Han er hardtarbeidende, snill, omtenksom, kjempegod pappa, pratsom med alle og morsom. Men han flørter mye. Jeg tror det handler om kulturen. Han mener nok ingenting med flørtingen sin, men de er sprudlende, smiler, ler og «flørter» rett og slett litt med kvinner de liker. Han er en fin fyr da. Anonymkode: a6d11...472 Hvor gammel var han når han holdt på med det? Anonymkode: fa70b...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #49 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (På 17.7.2023 den 17.23): Min partner in crème og beste veninde er fra Chile. Jeg har vokst opp med hennes foreldre og familie som min familie nr 2. Generelt syntes jeg det er lite forskjell på chilenere og nordmenn. De har ganske likt verdi grunnlag. Mulig litt mer på iht å være litt ordentlig enn nordmenn. Også er de like forskjellige som oss. Har alltid møtt mye hjertevarme når jeg har vært med min chilenske familie til andre chilenske venner og deres familier. Vil ikke si de er mer hissige enn nordmenn. Men når de girer seg opp høres de kanskje litt mer hissige ut enn de er. Og går sykt fort over.og smilet er på plass igjen etter et par minutter. Hvis du ikke har noen andre tanker enn at han er chilensk , så er det ingenting å bekymre seg over. Er det andre ting di reagerer på, så skal du selvsagt det. Og du bør ikke være asosial . For de er svært sosiale og de slår ikke hånden av de som sliter blandt dem. Så hårsår kan du heller ikke være om du vil passe inn. De er korte og tydelig, om du får tilbakemelding om noe. Feks min chilenske ekstra mor, sa : Vi sitter med albuen på bordet. Litt streng i fjeset. Når jeg gjorde som hun sa, smilte hun og klappet meg på kinnet. Så når de sier fra om ting sånn, er ikke vondt ment. Anonymkode: e7443...75d Det er STOR forksjell på folk fra chile og norge. Tror du kanskje ikke ser problemstillingen, spanjoler er liksom det som er en blanding av chilenske og nordmenn, du kan ikke sammenligne chilenske med norske!! Sykt å ikke vite forskjell. Anonymkode: fa70b...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #50 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 16.7.2023 den 21.43): Jeg har blitt kjent med en mann som er chilener og er egentlig litt usikker på om jeg bør date han. Man skal ikke generalisere men hørt at disse mennene bare leker med kvinner. 🙄 har du noen erfaringer ? Anonymkode: 9ae30...78b Bare problemer. De er UTRO. Kulturen. Anonymkode: fa70b...5ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #51 Del Skrevet 6. desember 2024 Kjenner bare én fra Chile, og hen er en kjempehøy ikkebinær indianerkunstner som spiller en slags blanding a krautrock og techno. Usikker på hvor representativt dette er da. Anonymkode: e1c22...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #52 Del Skrevet 6. desember 2024 Notorisk utro!!!! Anonymkode: 9e6bd...c62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #53 Del Skrevet 6. desember 2024 Tja du får lese deg opp . Jeg er sammen med filippinsk dame og har det fint med en utlending selv. Så får det være opp til deg om du liker han og de fra den kulturen. Anonymkode: c89f8...21c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #54 Del Skrevet 10. desember 2024 De leker og er utro, blir aldri voksne Anonymkode: fa70b...5ad 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #55 Del Skrevet 10. desember 2024 Stort ego som må slikkes hele tiden, kontrollerende, manipulerende, sykelig sjalu og utro. Anonymkode: e79ac...6a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #56 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 11.02): Tja du får lese deg opp . Jeg er sammen med filippinsk dame og har det fint med en utlending selv. Så får det være opp til deg om du liker han og de fra den kulturen. Anonymkode: c89f8...21c Det er mennene som er jævlige, er en grunn til damene ikke vil date sine egne menn Anonymkode: fa70b...5ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #57 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er mennene som er jævlige, er en grunn til damene ikke vil date sine egne menn Anonymkode: fa70b...5ad Det er sånn jeg har fått høre fra Filippinene også. Mye drikking, røyking, gambling og utroskap. Pluss at de aller aller fleste menn og familiene der ikke godtar alenemødre. Nå er ikke alle sånn , men har fått høre at veldig mange er det. Så de vil heller ha utlendinger. Anonymkode: c89f8...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #58 Del Skrevet 12. desember 2024 Kjenner kun en fra Chile, han er verdens koseligste. Anonymkode: 91e63...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #59 Del Skrevet 25. desember 2024 Hvordan endte dette? Anonymkode: fa70b...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #60 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 20.17): Det er sånn jeg har fått høre fra Filippinene også. Mye drikking, røyking, gambling og utroskap. Pluss at de aller aller fleste menn og familiene der ikke godtar alenemødre. Nå er ikke alle sånn , men har fått høre at veldig mange er det. Så de vil heller ha utlendinger. Anonymkode: c89f8...21c De vil vel først og fremst ha utlendinger for å komme seg til Vesten og jobbe? For så å sende penger hjem? Anonymkode: dbfb1...881 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå