AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #1 Del Skrevet 16. juli 2023 Jeg har blitt kjent med en mann som er chilener og er egentlig litt usikker på om jeg bør date han. Man skal ikke generalisere men hørt at disse mennene bare leker med kvinner. 🙄 har du noen erfaringer ? Anonymkode: 9ae30...78b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #2 Del Skrevet 16. juli 2023 Små hissige folk med gode kontakter i kriminelle miljø. Anonymkode: 9bf9b...76d 10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #3 Del Skrevet 16. juli 2023 Jeg har erfart at de prater spansk selv om de ikke er fra Spania. Anonymkode: 6127b...057 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #4 Del Skrevet 16. juli 2023 Vant til at kvinner kaster sandaler etter dem når de er sinte. Anonymkode: ee40a...85d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #5 Del Skrevet 16. juli 2023 Verdens beste mann er jo fra Chile. 😍 Pedro❤️ Anonymkode: 194d1...d2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #6 Del Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vant til at kvinner kaster sandaler etter dem når de er sinte. Anonymkode: ee40a...85d Jeg kaster stekepanner da 🤣 så da passer de ikke for meg 🤷🏻♀️😅 Anonymkode: 9ae30...78b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #7 Del Skrevet 16. juli 2023 Datet en chilensk mann i en periode. Svært hyggelig osv, men han la seg etter mine attraktive venninner (de sa fra til meg) og drev med mye rart bak ryggen min på sosiale media. Veldig fiksert på vakre kvinner. Det er viktig å ikke generalisere, men det er også viktig å vite at utroskap og elskerinner er svært utbredt i Chile, noen ganger også forventet og akseptert. Ville ikke dumpa han om du ikke ser noen varselstegn, men ha følehornene litt ute på han der chilenoen. Anonymkode: c0b3b...9fc 4 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #8 Del Skrevet 16. juli 2023 Ikke så god erfaring. Hadde en Chilensk kjæreste et par år og det var en berg og dalbane 🙂 Det var én chilener da, finnes helt sikkert masse greie chilenske menn. Men kulturen der nede er ikke så..kvinnevennlig. Anonymkode: cb3f9...fda 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #9 Del Skrevet 16. juli 2023 De har sinnsykt ubehagelig humor. Men ellers er de sikkert like ulike som folk i andre folkeslag. Noen har empati andre er psykopater.. . Anonymkode: dae07...e46 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #10 Del Skrevet 16. juli 2023 Han jeg kjenner fra Chile, er snill, rolig og hardtarbeidene. Noe som imponerer meg med han, er det store sosiale nettverket han har klart å få i Norge på svært kort tid Anonymkode: bd254...cda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #11 Del Skrevet 16. juli 2023 Playere alle syv jeg kjenner hvertfall Anonymkode: f09e9...f78 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #12 Del Skrevet 16. juli 2023 Jeg har to gode venninner fra Chile, og de holder seg i hvert fall langt unna chilenske menn. Anonymkode: d6dd2...abe 3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #13 Del Skrevet 17. juli 2023 Håper han ikke er fra Lillestrøm,42år og psykopat lang vei🙈Kulturen er nok at dem er mye utro. Anonymkode: 68bd7...330 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #14 Del Skrevet 17. juli 2023 Latinerne generelt er kjent for å være players. Pappa er fra Chile og har alltid vært utro med et vanvittig dårlig kvinnesyn. Men jeg har datet en to stk fra Chile og alle har vært veldig snille og rolige. Vi var ingen perfekt match, men problemet var aldri dårlig oppførsel fra dem liksom. datet også en utrolig hyggelig mann fra Colombia, men han var adoptert i ung alder da. selv er jeg jo halvt chilensk og ifølge kjærester er jeg noe krevende og emosjonell. Men jeg er trofast og lojal. Anonymkode: 29981...dea 3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #15 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Datet en chilensk mann i en periode. Svært hyggelig osv, men han la seg etter mine attraktive venninner (de sa fra til meg) og drev med mye rart bak ryggen min på sosiale media. Veldig fiksert på vakre kvinner. Det er viktig å ikke generalisere, men det er også viktig å vite at utroskap og elskerinner er svært utbredt i Chile, noen ganger også forventet og akseptert. Ville ikke dumpa han om du ikke ser noen varselstegn, men ha følehornene litt ute på han der chilenoen. Anonymkode: c0b3b...9fc Helt riktig. Ikke bare Chile, men hele Sør-Amerika Anonymkode: a90b0...034 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #16 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vant til at kvinner kaster sandaler etter dem når de er sinte. Anonymkode: ee40a...85d Hahaha. La chancleta! Anonymkode: 44fc5...d34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #17 Del Skrevet 17. juli 2023 Jeg vet om to chilenere som banket kona/kjæresten sin. Så vet jeg om en veldig snill en og en "vanlig". Anonymkode: f530e...419 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #18 Del Skrevet 17. juli 2023 Husk at i Latin-Amerika så er det mye ner akseptert å ha elskere på si for menn. Det er en del av macho-kulturen der nede. Anonymkode: 9bf9b...76d 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 17. juli 2023 #19 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Latinerne generelt er kjent for å være players. Pappa er fra Chile og har alltid vært utro med et vanvittig dårlig kvinnesyn. Men jeg har datet en to stk fra Chile og alle har vært veldig snille og rolige. Vi var ingen perfekt match, men problemet var aldri dårlig oppførsel fra dem liksom. datet også en utrolig hyggelig mann fra Colombia, men han var adoptert i ung alder da. selv er jeg jo halvt chilensk og ifølge kjærester er jeg noe krevende og emosjonell. Men jeg er trofast og lojal. Anonymkode: 29981...dea Vet ikke men menn er menn om du er norsk utlending så lenge du ikke behandler kvinner med respekt så er du en drittsekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #20 Del Skrevet 17. juli 2023 Kjenner kun en som er typen til venninna mi. Han er utrolig snill og god mot alle. Det han er opptatt av er han virkelig lidenskapelig opptatt av, så kommer vi inn på de samtaletemaene han er opptatt av så blir det prat om det resten av kvelden. Må nevnes at han respekterer andre meninger på temaer han er opptatt av. Anonymkode: 5ebd2...4d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå