Rødstrupa Skrevet 15. juli 2023 #1 Del Skrevet 15. juli 2023 (endret) På fritid liker jeg å ferdes i skog og mark. Gjerne m/fiskestang og telt. Ellers liker jeg å reise, stelle i hagen, innredning/interiør, lage mat, trene, lese bøker og se en god krim. Hva med deg? Endret 16. juli 2023 av Rødstrupa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #2 Del Skrevet 15. juli 2023 Sying (syr klær), lesing, styrketrening, løping, gaming, kryssord, spiller piano Anonymkode: 4f3c9...146 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #3 Del Skrevet 15. juli 2023 telle-trådene her på Kvinneguiden. Anonymkode: 0f1e5...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 15. juli 2023 #4 Del Skrevet 15. juli 2023 Jeg er interessert i hus, hage og interiør. Har alltid noen prosjekter på gang, nye bed/planter om sommeren, og rom som skal males eller ominnredes om vinteren. Er også politisk interessert, og bruker tid for å lese meg opp om forskjellige emner. Har et par verv, men ingen politiske ambisjoner. Skal ut av dem ved neste valg. Jeg liker også å lage mat, og bruker tid på det. Reiser også gjerne, både i inn- og utland. Tid, plikter og økonomi bestemmer hvor og når. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #5 Del Skrevet 15. juli 2023 Gaming, lese bøker og true crime 😊 Anonymkode: f3c2f...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #6 Del Skrevet 15. juli 2023 Det er mye... Reising, sykling, sjakk, bordtennis, gaming, fjellturer, band, egenøving, paraglider, bilkjøring, mc, fest, for å nevne noe. Anonymkode: ff124...813 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas95 Skrevet 15. juli 2023 #7 Del Skrevet 15. juli 2023 Fotball, videospill, hiking, se filmer og serier og gå turer med hunden min. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #8 Del Skrevet 15. juli 2023 Jeg er korsanger, synger i to av byens kirkekor Anonymkode: 44118...8e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aeris Skrevet 15. juli 2023 #9 Del Skrevet 15. juli 2023 (endret) Kult! Mange som spiller her spiller også. Om noen vil ta en runde med binding of Isaac eller noe er det bare å si ifra. Gjør no letsplay og greier noen ganger for gøy: https://odysee.com/@Lilllyu:2 Og noen ganger brettspill med noen venner om de har tid. Har prøvd DnD, var gøy. Men ikke noen jeg spiller med om dagen da de ofte er opptatt. Av spill liker jeg best rogue likes og slikt. Ellers er jo reising gøy, men det er blitt litt mindre av det akkurat nå pga ting Liker å gå turer i naturen også. Men ja har ikke bil. Så blir litt lite av det også Endret 15. juli 2023 av Aeris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 15. juli 2023 #10 Del Skrevet 15. juli 2023 Gaming, hundetrening, MTG, brettspill, TV-serier... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #11 Del Skrevet 16. juli 2023 Filmer, tv-serier, musikk, bøker, podcaster, mat og vin Anonymkode: f130b...d3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #12 Del Skrevet 16. juli 2023 Jeg er glad i mange forskjellige ting, men det går mest i hekling, strikking, male, tegne, litt diy i hjemmet, spille på switch. Spilte masse pc-spill før, men har begynt å få store smerter i armen så fort jeg tar i en datamus, så da må man finne på andre ting Anonymkode: ce566...f8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 16. juli 2023 #13 Del Skrevet 16. juli 2023 Trene og strikke🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 16. juli 2023 #14 Del Skrevet 16. juli 2023 DIY, trening, familie, henge med kjæresten, være ved og på sjøen. Musikk, litteratur og film. I tillegg er det min store, mørke hemmelighet at jeg henger på KG. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 16. juli 2023 #15 Del Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Filmer, tv-serier, musikk, mat og vin Anonymkode: f130b...d3a 😍dette😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drakensson Skrevet 16. juli 2023 #16 Del Skrevet 16. juli 2023 Jeg komponerer musikk, men det er mulig dette ikke vil forbli bare en hobby lenger, men noe mer seriøst. Nedenfor kan du høre 2 eksempler https://on.soundcloud.com/UnH3o https://on.soundcloud.com/Nh4iL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymkvinneViken Skrevet 16. juli 2023 #17 Del Skrevet 16. juli 2023 Trener både styrke og løping, turer og friluftsliv, sosialisere med venninner, glad i kaffe, serier av og til. Mangler bare en kjæreste (muligheten til en «intim interesse» kommer med er forhold). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #18 Del Skrevet 16. juli 2023 Har lite eller ingen fritid som jeg disponerer kun til egoting. Tida jeg ikke er på jobb går til stell av hus og hage, oppussing osv. En og annen tur i skog og mark er det eneste. Anonymkode: a62e8...870 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #19 Del Skrevet 17. juli 2023 18 hours ago, flusa said: 😍dette😍 Hyggelig at vi er fler😍😍 Anonymkode: f130b...d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Intervence Skrevet 17. juli 2023 #20 Del Skrevet 17. juli 2023 Gaming. Skulle derimot ha ønsket å hatt flere aktiviter der hvor det er noen damer, men vanskelig å finne seg en ny type hobby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå