Gå til innhold

Kan karmiske relasjoner bli tvillingsjeler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal den være enegget tvilling....?

Hvorfor føles det så spesielt hvis noen forteller om karmiske relasjoner og tvillingssjeler? Er det mer kjærlighet da, sterkere eller...? Kunne ikke kjærligheten vært like sterk og sterkere om forholdet oppstod i dette livet. Uten at det var en 'tvillingsjel'?Må det ha startet før før forsikringen om at dere er elsket er god nok? Jeg forstår ikke tanken bak å håpe på det? Kan noen forklare det så det gir mening. For jeg ser det virkelig ikke.

Beklager inputten.

Endret av Lawyam
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/15/2023 at 8:38 PM, Lawyam said:

Skal den være enegget tvilling....?

Hvorfor føles det så spesielt hvis noen forteller om karmiske relasjoner og tvillingssjeler? Er det mer kjærlighet da, sterkere eller...? Kunne ikke kjærligheten vært like sterk og sterkere om forholdet oppstod i dette livet. Uten at det var en 'tvillingsjel'?Må det ha startet før før forsikringen om at dere er elsket er god nok? Jeg forstår ikke tanken bak å håpe på det? Kan noen forklare det så det gir mening. For jeg ser det virkelig ikke.

Beklager inputten.

Det er ikke biologiske tvillinger, men tvillingflammer / tvillingsjeler.

Kjærligheten kan være like sterk til soulmates og noen ganger er det en soulmate skal være med fordi har noe lære eller det er på det stadiet i utviklingen en er på. Når sant skal sies så behøver ikke tvillingsjeler å være romatisk forhold, men kan også være gode søsken eller venner (Som eks. eneggete biologiske tvillinger?).

Det sies med tvillingsjeler at det er andre halvparten av sjelen din. La vi si du er en feminin del, da er din tvillingsjel det motsatte en maskulin del. Yin og yang. Dere kan være deres største trigger men samtidig største kjærlighet og lærer konstant av hverandre på godt og vondt.

Tvillingsjeler har ofte flere liv sammen bak seg og har sådan en historie fra flere ulike tidsepoker hvor de kan ha vært sammen. Man velger jo helt selv om man vil gå i forhold med noen andre enn sin tvillingsjel eller om en vil være i kortvarige forhold alt ettersom der en er i utviklingen.

Anonymkode: ca2c4...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke biologiske tvillinger, men tvillingflammer / tvillingsjeler.

Kjærligheten kan være like sterk til soulmates og noen ganger er det en soulmate skal være med fordi har noe lære eller det er på det stadiet i utviklingen en er på. Når sant skal sies så behøver ikke tvillingsjeler å være romatisk forhold, men kan også være gode søsken eller venner (Som eks. eneggete biologiske tvillinger?).

Det sies med tvillingsjeler at det er andre halvparten av sjelen din. La vi si du er en feminin del, da er din tvillingsjel det motsatte en maskulin del. Yin og yang. Dere kan være deres største trigger men samtidig største kjærlighet og lærer konstant av hverandre på godt og vondt.

Tvillingsjeler har ofte flere liv sammen bak seg og har sådan en historie fra flere ulike tidsepoker hvor de kan ha vært sammen. Man velger jo helt selv om man vil gå i forhold med noen andre enn sin tvillingsjel eller om en vil være i kortvarige forhold alt ettersom der en er i utviklingen.

Jeg kjenner teorien, men jeg klarer ikke forstå hvor fornuften ligger i å tro på det. Jeg ser ingen mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lawyam said:

Jeg kjenner teorien, men jeg klarer ikke forstå hvor fornuften ligger i å tro på det. Jeg ser ingen mening.

Hver sin tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg tenker. så vil man som tvillingsjeler - om man danner en nær relasjon her i 3D, skape noe karma sammen. Ingen av oss klarer å gå gjennom livet uten å skape sår og utfordringer sammen. I alle fall om vi ikke aktivt jobber med å forløse ubalanser.

Slik jeg ser det kan vi altså med en tvillingsjel kunne skape en karmisk relasjon, men en karmisk relasjon vil ikke kunne bli en tvillingsjel - fordi enten er man tvillingsjeler eller ikke.

Etterhvert som vi ascenderer tror jeg også vi vil komme opp til en frekvens hvor karma ikke lenger er et tema. 

Anonymkode: 25e74...8fd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er sikkert. Jeg har ennå ikke møtt på noen som snakker om tvillingsjeler som er i et forhold som fungerer og det får meg mer å tro at hvis de hadde kunnet finne andre forklaringer enn DET ville det vært et positivt steg på veien...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (51 minutter siden):

En ting er sikkert. Jeg har ennå ikke møtt på noen som snakker om tvillingsjeler som er i et forhold som fungerer og det får meg mer å tro at hvis de hadde kunnet finne andre forklaringer enn DET ville det vært et positivt steg på veien...

Tvillingsjeler treng ikkje vere menneske vi har eit romantisk forhold til. Heller ikkje eit godt forhold. Tvillingsjeler kan like gjerne ha såra kvarandre i eit tidlegare liv, og bli ført saman igjen i det neste for å hele/tilgi. For å vekse og å bedre karmaen. :)

Anonymkode: 0c717...2eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg nevnte. Kjenner teorien, men synes det er tøv og ingen annen funksjon enn å skape røre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Lawyam said:

De har snakket om det i podkasten uhøytidelig sprituell at de to der er tvillingsjeler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De har snakket om det i podkasten uhøytidelig sprituell at de to der er tvillingsjeler

Hva annet forventer du de skal snakke om enn ting som tiltrekker lyttere; som å snakke om forrige liv, andre dimensjoner, fremtidige liv, og snakke med døde, engler, ånder, hjelpere, dyr og healing?. Du ser vel at de ikke berører emnet jord og dette liv på en rasjonell måte?  Urtete og grønnfor må være det eneste som kunne vært et tema som kunne minne om jordisk tilknytning.

Endret av Lawyam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Lawyam said:

Hva annet forventer du de skal snakke om enn ting som tiltrekker lyttere; som å snakke om forrige liv, andre dimensjoner, fremtidige liv, og snakke med døde, engler, ånder, hjelpere, dyr og healing?. Du ser vel at de ikke berører emnet jord og dette liv på en rasjonell måte?  Urtete og grønnfor må være det eneste som kunne vært et tema som kunne minne om jordisk tilknytning.

Har du hørt på podkasten? Tenker du ikke vet og bør slutte være forhåndsdømmende. De snakker ikke bare om det. Det er en spirituell podkast. De tar og opp det med kornsirkler og mystikken rundt det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har du hørt på podkasten? Tenker du ikke vet og bør slutte være forhåndsdømmende. De snakker ikke bare om det. Det er en spirituell podkast. De tar og opp det med kornsirkler og mystikken rundt det.

Exactly my point!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...