Gå til innhold

Hva er det mest morsomme du har gjort i fylla?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde vært artig med en tråd med morsomme og dumme fyllehistorier.

Kan begynne med min egen. Midt i pandemien så satt ei venninne og jeg hver for oss hjemme og pratet i tlf og drakk øl. Begynte å bli tom, og da kom jeg på at jeg hadde et par øl hos min venninne fra en annen helg.

Vi bor såppas langt unna hverandre at det var for langt å gå. Og det hele endte med at jeg bestilte taxi som hentet de to ølboksene og kjørte de til meg. Skyldte på korona da taxisjåføren kom, og at sånn måtte det være nå da vi helst ikke skulle ha nærkontakt. Han fikk seg en god latter.

Det ble den dyreste ølen jeg har drukket, og klarte til og med å sovne før jeg rakk å åpne den andre.

Anonymkode: 5a000...1e4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Analsex på dassen på Peppes. Bæsj på kuken 😂

Anonymkode: 1bb6a...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var så trøtt på en fest og alle sengene var opptatt, så jeg dro med en pute og la meg i badekaret med dusjforhenget dratt for!  Husker jeg våkna litt av folk som spydde og gikk på do, men var helt slått ut så jeg sovnet fort igjen. Våkna neste dag av et jævlig skrik, han som hadde festen ville dusje og fant meg, han trodde jeg var død 😅

Anonymkode: 4c86e...85d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En venninne skulle til noen på natta, de skulle reise sammen neste dag men hun ville absolutt være med på byen først. Vi skaffet sjåfør og kjørte for å levere henne dit hun skulle. Huset var mørkt, alle hadde lagt seg. Jeg og henne gikk rundt huset og banket på vinduene for å få noe til å åpne opp. Der var det en liten veranda med dør inn til han som bodde der sitt rom. Jeg klatret opp, åpnet døra og hoppet i senga til han våknet, da takket jeg for meg og sa at *navn* var kommet og så dro jeg :skratte:

Anonymkode: b9ed9...04e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...