Gå til innhold

Er det flere enn meg som synes Sommer i P2 bare uinteressante folk i år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Danby Choi, seriøst? Kompisen til Sophie Elise.

Anonymkode: b5a81...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns dessverre aldri det har vært bra, alle leser så innmari dårlig at jeg sovner.

Hører heller på den svenske versjonen, selv om jeg sjelden vet hvem menneskene er. 😛 

Anonymkode: 68728...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 23.45):

Danby Choi, seriøst? Kompisen til Sophie Elise.

Anonymkode: b5a81...ba0

Danby er transfob anti-woker, kan ikke skjønne at Nrk gir han taletid. Boykott.

Anonymkode: 92c88...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå at det er vanskelig for NRK å finne noen som "alle" synes er spennende hver eneste dag, men jeg synes det er mange uinteressante deltakere for hver interessant person hvert eneste år. Jeg vil for øvrig anbefale podcasten Feriestemning, som også er på NRK. Det er et intervjuprogram istedenfor "sololøp", men det får ofte fram sider ved personen enda bedre.

Egentlig gjør NRK det vanskelig for seg selv ved å ha begge disse programseriene samtidig, for programmene konkurrerer litt om de samme folka og de samme lytterne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (15 timer siden):

Jeg kan forstå at det er vanskelig for NRK å finne noen som "alle" synes er spennende hver eneste dag, men jeg synes det er mange uinteressante deltakere for hver interessant person hvert eneste år. Jeg vil for øvrig anbefale podcasten Feriestemning, som også er på NRK. Det er et intervjuprogram istedenfor "sololøp", men det får ofte fram sider ved personen enda bedre.

Egentlig gjør NRK det vanskelig for seg selv ved å ha begge disse programseriene samtidig, for programmene konkurrerer litt om de samme folka og de samme lytterne. 

Enig, jeg har hørt flere episoder med "Feriestemning" og det er koselig. Er på fjorårets episoder, og den med Klaus Sonstad og Hilde "charter Hilde" var helt herlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...