Snok1 Skrevet 20. juli 2023 #61 Del Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Årets flopp. Men kanskje denne blir uten noe woke-piss. De klarer sikkert å lure inn en homo Ken. Anonymkode: f66b3...3ed Ken er verdens mest åpenbare skaphomse. Hvor er gaydaren din? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juli 2023 #62 Del Skrevet 20. juli 2023 Snok1 skrev (8 minutter siden): Ken er verdens mest åpenbare skaphomse. Hvor er gaydaren din? Jepp🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #63 Del Skrevet 20. juli 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Synes løsningen med å ha slipp på to storfilmer samtidig, Barbie for kvinner og Oppenheimer for menn, er en fin måte å treffe publikum på. Slik har begge kjønn et tilbud på kino. Anonymkode: 41f8a...609 Haha, nice try. Anonymkode: 4147c...e97 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #64 Del Skrevet 20. juli 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Årets flopp. Men kanskje denne blir uten noe woke-piss. De klarer sikkert å lure inn en homo Ken. Anonymkode: f66b3...3ed Årets flopp? Fikk du med deg at den har fått gjennomgående fantastisk kritikk? Jeg foreslår at du ikke ser den hvis du er så redd for det du kaller woke. En av barbiene er transkvinne og det er barbier og kener i alle farger og fasonger. Akkurat som dukkene i virkeligheten. Anonymkode: 3fc57...cf9 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #65 Del Skrevet 20. juli 2023 Var i utgangspunktet veldig uinteressert. Etter å ha lest kommentar og anmeldelse i vg lurer jeg på om jeg skal se den likevel. Anonymkode: ca2de...d9c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #66 Del Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 16.7.2023 den 1.19): Å, kom igjen! Filmen virker kjempemorsom den, og ja, den er for voksne. Full av satire. Jeg tvilte litt på Ryan Gosling som Ken fordi han er såpass gammel, men det ser ut som han passer rollen perfekt, og fyren er i alle fall ikke redd for å se dum ut. "I'm just Ken and I'm enough. And I'm great at doing stuff" Anonymkode: 3fc57...cf9 Blanding av Aqua og boysvoice? 😅 har ikke tenkt så mye over filmen, men dette skal jeg se. Anonymkode: c7f5a...b3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #67 Del Skrevet 20. juli 2023 Vg på nett satt terningkast 5 på barbie filmen (førpremieren) Anonymkode: 0fbd3...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #68 Del Skrevet 20. juli 2023 10 hours ago, Snok1 said: Ken er verdens mest åpenbare skaphomse. Hvor er gaydaren din? De spiller på det i filmen, selv om han er fortvilet over å være friendzoned av Barbie. For de som ikke er klar over ordspillet er 'beat someone off' slang for å masturbere dem. Ryan Gosling spiller Beach Ken. Jobben hans er beach Derav 'beach you off' Anonymkode: 3fc57...cf9 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 20. juli 2023 #69 Del Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): De spiller på det i filmen, selv om han er fortvilet over å være friendzoned av Barbie. For de som ikke er klar over ordspillet er 'beat someone off' slang for å masturbere dem. Ryan Gosling spiller Beach Ken. Jobben hans er beach Derav 'beach you off' Anonymkode: 3fc57...cf9 Nå MÅ jeg se den! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #70 Del Skrevet 20. juli 2023 Det lille jeg har sett fra den filmen, virker den totalt uinteressant. Elsket Barbie som barn da, men det ser ikke ut som det hjelper. Gleder meg veldig til filmen om Bob Marley som kommer neste år. Kommer den på kino her til lands, dukker jeg opp i kinosalen igjen. Sist gang var det vel Ringenes Herre jeg så. Ikke glad i kino... Anonymkode: 5f184...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #71 Del Skrevet 20. juli 2023 Mamajune11 skrev (På 15.7.2023 den 22.07): Det er jo en barne film. Nei, det er det ikke. Den har 6 års grense (fordi den ikke inneholder vold o.l.), men inneholder mye tematikk som går barn rett over hodet. Dette er en film for voksne. Anonymkode: 067b6...a00 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #72 Del Skrevet 20. juli 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det er det ikke. Den har 6 års grense (fordi den ikke inneholder vold o.l.), men inneholder mye tematikk som går barn rett over hodet. Dette er en film for voksne. Anonymkode: 067b6...a00 Ja, og den har som tidligere nevnt 13-årsgrense i USA. Anonymkode: 3fc57...cf9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #73 Del Skrevet 20. juli 2023 Hypen henger jo sammen med en usedvanlig massiv markedsføringskampanje. Selvfølgelig kan vi vente høy produksjonkvalitet i alle ledd, men det spørs om ikke idéenbak filmen blir litt for banal til å innfri forventningene. Ser man på de norske anmeldelsene, høres den severdig ut, men ikke så mye mer. Anonymkode: 482e9...b83 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #74 Del Skrevet 21. juli 2023 Noen som så barbie filmen i dag 21.Juli? Anonymkode: 0fbd3...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 21. juli 2023 #75 Del Skrevet 21. juli 2023 Har bare sett klipp og trailer og kan heller ikke fatte det overhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #76 Del Skrevet 23. juli 2023 On 7/16/2023 at 1:19 AM, AnonymBruker said: Å, kom igjen! Filmen virker kjempemorsom den, og ja, den er for voksne. Full av satire. Jeg tvilte litt på Ryan Gosling som Ken fordi han er såpass gammel, men det ser ut som han passer rollen perfekt, og fyren er i alle fall ikke redd for å se dum ut. "I'm just Ken and I'm enough. And I'm great at doing stuff" Anonymkode: 3fc57...cf9 Jeg synes han ser for gammel ut i det klippet også jeg. For all del, det er en veldig morsom sang og han fremfører den veldig bra. Men han ser fortsatt for gammel ut til å være Ken. Jeg tvilte aldri på skuespillerferdighetene til Gosling, for han har jo spilt lignende roller tidligere. Det var at han ser for gammel ut til å være Ken jeg syntes var problemet. Anonymkode: 15ac5...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #77 Del Skrevet 23. juli 2023 «Er det bare meg?» Ja, av alle mennesker i hele verden så er det kun deg. Tror du virkelig det? At du er så unik? Anonymkode: 656aa...fd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #78 Del Skrevet 23. juli 2023 Så den i dag, og lo godt mange ganger! Takk for forklaringen av ordspillet over, det visste jeg ikke. Anonymkode: 5c9e1...368 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #79 Del Skrevet 23. juli 2023 Jeg så den idag, og elsket den! Den var hysterisk morsom, rørende, satirisk, politisk, og feministisk på en positiv måte! Anbefaler den på det sterkeste! ☺️🩷 Anonymkode: f58dc...2c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #80 Del Skrevet 23. juli 2023 On 7/20/2023 at 8:00 AM, AnonymBruker said: Årets flopp. Men kanskje denne blir uten noe woke-piss. De klarer sikkert å lure inn en homo Ken. Anonymkode: f66b3...3ed Kommer til å bli årets mest innbringende film Anonymkode: 20a40...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå