Gå til innhold

Er det bare meg som ikke skjønner hypen med Barbiefilmen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Mamajune11 said:

Det er jo en barne film. 

Virker ikke sånn ut fra klipp jeg har sett, plumpe "morsomheter" rundt manglende kroppsdeler osv. 

Anonymkode: 4147c...e97

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barbie har fan i alle aldre, det må være lov å bli gira. Men for min del har jeg ingen planer om å se den. 

Anonymkode: 70ee2...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Virker ikke sånn ut fra klipp jeg har sett, plumpe "morsomheter" rundt manglende kroppsdeler osv. 

Det er jo en gammel og velkjent sak at Ken mangler et par viktige ting 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes filmen virker veldig dum. Da vil jeg heller se den tegnefilmen med Barbie & the rockers som drar til verdensrommet igjen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, kom igjen! Filmen virker kjempemorsom den, og ja, den er for voksne. Full av satire.

Jeg tvilte litt på Ryan Gosling som Ken fordi han er såpass gammel, men det ser ut som han passer rollen perfekt, og fyren er i alle fall ikke redd for å se dum ut.

"I'm just Ken and I'm enough. And I'm great at doing stuff" :ler:

Anonymkode: 3fc57...cf9

• Liker 5
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamajune11 skrev (3 timer siden):

Det er jo en barne film. 

Det er ikke det altså! Jeg er 37 og ser mest horror og gleder meg stort til Terrifier 3, men er også kjempegira på Barbiefilmen! Jeg lekte jo med Barbie hele barndommen, husker nabojenta tok med søppelsekken på besøk med alle de forskjellige dukkene og antrekkene hun og søstrene hadde spart opp 🤩

Endret av mingus
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (19 minutter siden):

Det er ikke det altså! Jeg er 37 og ser mest horror og gleder meg stort til Terrifier 3, men er også kjempegira på Barbiefilmen! Jeg lekte jo med Barbie hele barndommen, husker nabojenta tok med søppelsekken på besøk med alle de forskjellige dukkene og antrekkene hun og søstrene hadde spart opp 🤩

❤️ Så teit å si at det er en barnefilm! Så enig med deg. Jeg er i 20 årene og gleder meg masse til å se den med vennina mi

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Å, kom igjen! Filmen virker kjempemorsom den, og ja, den er for voksne. Full av satire.

Jeg tvilte litt på Ryan Gosling som Ken fordi han er såpass gammel, men det ser ut som han passer rollen perfekt, og fyren er i alle fall ikke redd for å se dum ut.

"I'm just Ken and I'm enough. And I'm great at doing stuff" :ler:

Alle filmer kan jo virke bra i en trailer. Det er jo bare å ta ut 2 minutter med kule scener. Mulig denne filmen blir bra, men min erfaring er at filmer med enorm markedføring er dårlige filmer. Man har enorm med markedsføring for å bestille billetter før filmen har fått anmeldelser slik at filmen i det minste tjener mye penger de første dagene. 

Anonymkode: 15ac5...f4d

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert ikke målgruppen for barbie filmen men jeg skal se den hvis den ikke er så woke at man blir kvalm, den nye Snø"hvit" og de syv dvergene derimot skal jeg ikke se.

WTF2.jpg

Anonymkode: a474b...6b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Alle filmer kan jo virke bra i en trailer. Det er jo bare å ta ut 2 minutter med kule scener. Mulig denne filmen blir bra, men min erfaring er at filmer med enorm markedføring er dårlige filmer. Man har enorm med markedsføring for å bestille billetter før filmen har fått anmeldelser slik at filmen i det minste tjener mye penger de første dagene. 

Anonymkode: 15ac5...f4d

Problemet er vel at Barbie ikke en gang virker bra i traileren. Kan godt hende den har satire og slikt, men ut fra traileren virker det som vås. Jeg tror du har delvis rett om det med markedsføringen. En film som Oppenheimer selger i større grad seg selv, med en god og relevant historie og skuespillere av høy klasse. Med Barbie er man mer avhengige nettopp av å lage en hype, for å selge den inn til et voksent publikum. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skjønnar ikke greia. Og jeg elsket Barbie som barn. 

Anonymkode: e0e96...b0f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er voksen og da forstår du ikke dette. Barbie hører til barneverdenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Honey Dew said:

Det er ikke en barnefilm.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forøvrig har filmen 13-årsgrense i USA. Helt klart ikke laget for barn.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (31 minutter siden):

Er det vondt å være så begrenset?

Anonymkode: 70ee2...fa7

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det egentlig vært noen særlig "Hype" rundt denne filmen da?? 

jeg har lagt merke til at det har kommet trailer på Youtube angående denne filmen, men dette har jo skjedd med en drøss andre filmer også...  

Anonymkode: a3d37...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...