AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #41 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 13.7.2023 den 8.09): Kort fortalt, mannen og jeg har tatt ut seperasjon. Jeg er helt knust. Klarer ikke spise eller sove. Føles som hele kroppen er i krig og kommer meg gjennom dagene på ren overlevelses instinkt. Sorgen, skammen og angsten er så stor at det kjennes ut som jeg skal rives i filler. Angsten griper meg mange ganger for dag og jeg får ikke puste. Hadde jeg ikke hatt barn hadde jeg mest sannsynlig ikke vert på denne jord. Gått ned over 5 kilo på 2 uker. Mest av alt vil jeg bare blokkere han fra alt for å beskytte meg selv. Som sagt jeg rives i filler og jeg er så sint for at han har ødelagt hele den fine familien vår av egoisme og trang til å dekke sine egne behov. Så hvordan kommer man seg gjennom dette når man har barn? Jeg må jo forholde meg til han, selv om han bare fortsetter å gjøre meg vondt. Erfaringer? Hvordan komme seg raskest gjennom kneika? Anonymkode: 14d5a...46d Hvordan går det med deg, ts? Anonymkode: 461ed...9b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå