AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Del Skrevet 12. juli 2023 Jeg er en frossenpinn og frøs i dag med t-skjorte og bukse i 16-17 grader og litt vind med skiftende skydekke. Hadde nok frøset masse om jeg hadde vært i utendørs badeland i bare bikini/badedrakt i dag. Vet dere hvilke temperaturer det er i vannet der på denne tiden av året? Og er det muligheter for å varme seg noen steder på land? Er det innafor å ha en cardigan, teppe o.l å slenge over seg på land eller kan man bare stille i badetøy og håndkle? Er det ellers noen normer rundt badetøy? Bør det være badedrakt eller går bikini fint? Sistnevnte lurer jeg også på mht bading i innendørs svømmehall. Har ikke gjort det siste 20 årene. Hadde badedrakt da, men har kun bikini i dag. Jeg ser ikke ut i badedrakt. Så er det ok å bade i bikini i offentlig svømmehall? Anonymkode: 271f7...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #2 Del Skrevet 12. juli 2023 Tror ikke det er normer mtp badetøy i alle fall! Var der forrige uke, og veldig mange damer gikk med bikini med stringtruse. Temperatur vet jeg ingenting om, for det var så fullt at jeg ikke en gang orka å bade. Blir uten badeland neste gang vi er der. Anonymkode: b7086...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #3 Del Skrevet 12. juli 2023 Jeg husker ikke vanntemperatur, men det er oppvarmet, og litt ekstra oppvarmet i noen basseng. Du kan ha både teppe og cardigan eller andre klær om du vil når du er på land😊 De har jacuzzi som er varm, men husker bare en innendørs. Det er fritt frem å bruke bikini (bare husk å sjekke at den sitter der den skal etter å ha testa de ulike skliene😉). Kos deg! Anonymkode: 2c1af...03d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #4 Del Skrevet 13. juli 2023 Var der på lørdag, veldig varmt i avdelingen inne. Men, det var fullt kaos. Felles garderobe, så eviglange køer til doene fordi alle ville inn dit å skifte. Så mitt råd er å unngå hele badelandet, det var bare stress og lite kos. Anonymkode: c5859...a8a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #5 Del Skrevet 19. juli 2023 Vannet er varmt i badelandet. Husker ikke nøyaktig nå, men har selv badet der mens temp ute var 18 og det gikk helt fint. Anonymkode: 48c91...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå