AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #41 Del Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): nå sitter jeg som 40 år gammel alenemamma uten mulighet til å oppfylle drømmen min. Du må virkelig snu perspektivet ditt. Drømmer kan endres. Anonymkode: 0fd8c...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #42 Del Skrevet 12. juli 2023 hvilken tidsform er det her egentlig: "har klart å gjort"... Det skal vel heller være "har klart å gjøre". Anonymkode: 08d18...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 12. juli 2023 #43 Del Skrevet 12. juli 2023 I Grosny skrev (1 time siden): Plutselig fikk jeg for meg at du er Geir Bakke. Jeg håper på det aller sterkeste at Lillestrømfansen ikke bærer nag, men tror du bør flytte, og kanskje lenger enn til Vålerenga. Kanskje Bærum? Å gå fra Lillestrøm til Vålerenga er veldig risikabelt, jeg tror det tryggeste er å gå videre, reise lengre. Dansk fotball? Rosenborg? Vet ikke hvem det er men regner med det er en fotballspiller eller noe slikt? Er ikke så fotballinteressert. AnonymBruker skrev (1 time siden): Nasket solbriller på Gardermoen går jeg ut i fra 😔 Anonymkode: 8c181...d9b Hadde det bare vært det så var det vel bare å betale og ferdig med det. Solbriller har jeg nok av. AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Du burde tatt tråden som anonym. Anonymkode: 663cc...a12 Hvorfor? AnonymBruker skrev (25 minutter siden): hvilken tidsform er det her egentlig: "har klart å gjort"... Det skal vel heller være "har klart å gjøre". Anonymkode: 08d18...8cc En skrivefeil er da ikke så ille. Fått mange bra tips folkens og takk for dem ❤️ Dette skal nok gå bra når jeg jobber med meg selv og aksepterer mer. Av og til trenger man ett spark bak fra andre for å få det til. Det er bare menneskelig. Livet må gå videre uansett hvor tøft og bittert noe er. Aldri gi opp er en viktig ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #44 Del Skrevet 12. juli 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Du kan ikke gå inn på hva det er, men poster om det likevel? 🤷♀️ Anonymkode: 98509...d15 Enig. Hva folk kaller "største feilen i livet" kan jo variere fra alt fra det bagatellmessige til å ha uaktsomt drept sitt eget barn. Åpenbart om man har gjort det siste så er det ikke like lett å si "gjort er gjort" Anonymkode: 456d1...a8c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #45 Del Skrevet 12. juli 2023 Har du kjøpt prostituert? Hvis ja, slapp av. Du er ikke alene. Anonymkode: aaf0c...ba5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #46 Del Skrevet 12. juli 2023 28 minutter siden, Elooon said: Fått mange bra tips folkens og takk for dem ❤️ Dette skal nok gå bra når jeg jobber med meg selv og aksepterer mer. Av og til trenger man ett spark bak fra andre for å få det til. Det er bare menneskelig. Livet må gå videre uansett hvor tøft og bittert noe er. Aldri gi opp er en viktig ting. Så bra det ordnet seg. Anonymkode: 456d1...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 12. juli 2023 #47 Del Skrevet 12. juli 2023 Elooon skrev (29 minutter siden): Fått mange bra tips folkens og takk for dem ❤️ Dette skal nok gå bra når jeg jobber med meg selv og aksepterer mer. Av og til trenger man ett spark bak fra andre for å få det til. Det er bare menneskelig. Livet må gå videre uansett hvor tøft og bittert noe er. Aldri gi opp er en viktig ting. Du har etter egen oppfatning gjort en stor feil, og det kan være objektivt tilfelle også. Men du må være klar over at mennesker gjør feil stadig vekk, og hvis ingen har blitt invalid eller drept så er det ikke helt krise. Til og med de klokeste gjør alvorlige feil. Du kommer sikkert til å gjøre flere feil i framtida, men ikke akkurat denne. Den eneste sikre måten å unngå feil på er å unngå å stå opp om morgenen, og det er iallfall feil. Feil skjer over alt, og man må bare rulle videre og justere kursen etter beste evne. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #48 Del Skrevet 12. juli 2023 Elooon skrev (3 timer siden): Vet ikke hvem det er men regner med det er en fotballspiller eller noe slikt? Er ikke så fotballinteressert. Hadde det bare vært det så var det vel bare å betale og ferdig med det. Solbriller har jeg nok av. Hvorfor? En skrivefeil er da ikke så ille. Fått mange bra tips folkens og takk for dem ❤️ Dette skal nok gå bra når jeg jobber med meg selv og aksepterer mer. Av og til trenger man ett spark bak fra andre for å få det til. Det er bare menneskelig. Livet må gå videre uansett hvor tøft og bittert noe er. Aldri gi opp er en viktig ting. Nei, anonym hadde nok ikke hjulpet. Utroskap fordømmes over en lav sko uansett grunn. Anonymkode: 663cc...a12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #49 Del Skrevet 12. juli 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Nasket solbriller på Gardermoen går jeg ut i fra 😔 Anonymkode: 8c181...d9b LOL. Men synes Moxnes er et godt eksempel på at hvordan man håndterer feilene man gjør er helt avgjørende. Moxnes kunne ikke fått sjelingen ugjort, men han kunne håndtert situasjonen i etterkant veldig mye bedre. Anonymkode: d9cd8...127 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #50 Del Skrevet 12. juli 2023 Jeg fikk umiddelbart veldig dårlige vibber av denne. Veldig dårlige. Anonymkode: 43764...4ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #51 Del Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er forferdelig. Jeg sliter mye med dårlige valg jeg har tatt i livet, er skikkelig deprimert på grunn av det. Hele livet mitt er "ødelagt" - ønsket meg familie, men har endt opp i flere forhold med psykisk mishandling og nå sitter jeg som 40 år gammel alenemamma uten mulighet til å oppfylle drømmen min. Umulig å gjøre om, umulig å rette på. Håper det er mindre alvorlig og at det kan rette seg for din del ❤️ Anonymkode: 5f05b...ac3 Du har jo familie, barna dine er familie! Anonymkode: 45ef9...e30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #52 Del Skrevet 12. juli 2023 Mest sannsynlig er feilen du har gjort noe som føles som det har ødelagt livet ditt. Andre har gjort enda verre feil, uopprettelige feil som tar livet til noen de elsker, for eksempel å drepe en partner i affekt, eller kjøre over sitt eget barn av uaktsomhet. (Antar dette ikke er tilfellet da du ikke nevner soning/terapi). Dersom feilen din er relatert til livssutuasjon, for eksempel kjærlighet, jobb eller økonomi, så er det beste man kan gjøre å akseptere, kanskje til og med godta at det var uunngåelig for deg i situasjonen du var i, eller hvertfall at det var forståelig at det skjedde ( man er den man er, og preget av situasjonen man er i). Endret livssituasjon gir nye muligheter - kanskje kan det nye livet på sikt bli enda bedre? Anonymkode: 87405...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #53 Del Skrevet 13. juli 2023 12 hours ago, Elooon said: Som ikke kan endres på nå og som jeg ikke får gjort noe med. Det kommer til å påvirke meg de neste årene, men sånn er det. Da er det ikke så ille. Du får bare være glad for at den største feilen du gjorde kun påvirket deg noen få år av livet ditt. Hadde vært noe annet om du gjorde en feil som kostet deg livet, eller kraftig forverret resten av livet ditt. Anonymkode: 456d1...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #54 Del Skrevet 13. juli 2023 Hvis det allikevel er noe du ikke kan endre så hjelper det ikke med tristhet og sinne. Situasjonen vil uansett være den samme, du er bare trist og sint i tillegg. Anonymkode: b6600...096 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 13. juli 2023 #55 Del Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvis det allikevel er noe du ikke kan endre så hjelper det ikke med tristhet og sinne. Situasjonen vil uansett være den samme, du er bare trist og sint i tillegg. Anonymkode: b6600...096 Det har du rett i, men følelser kommer likevel selv om det ikke hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #56 Del Skrevet 13. juli 2023 Tro meg, livet går videre og snart gjør du en feil som får denne til å blekne. Alt virker stort der og da. Om du ikke har drept noen da.. Anonymkode: a26d2...b78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #57 Del Skrevet 15. juli 2023 On 7/13/2023 at 6:51 PM, AnonymBruker said: Tro meg, livet går videre og snart gjør du en feil som får denne til å blekne. Alt virker stort der og da. Om du ikke har drept noen da.. Anonymkode: a26d2...b78 Sant! Om noen år kan det være trådstarter ville gitt hva som helst for at det var sommeren 2023 igjen. Anonymkode: 456d1...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 15. juli 2023 #58 Del Skrevet 15. juli 2023 Har du vært utro og blitt fersket . . ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #59 Del Skrevet 15. juli 2023 Tenk på at du ikke har myrdet noen? Vil jeg anta. Generelt, hvis du har gjort noe som bare går ut over deg selv, ville jeg prøvd å trøste meg med det. Når det er gått tid er det (for meg) vanskeligere å forholde meg til slemme ting jeg har gjort, enn dumme og pinlige. (Selv om det heller ikke er noe særlig ) Anonymkode: 13764...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #60 Del Skrevet 15. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Tenk på at du ikke har myrdet noen? Vil jeg anta. Generelt, hvis du har gjort noe som bare går ut over deg selv, ville jeg prøvd å trøste meg med det. Når det er gått tid er det (for meg) vanskeligere å forholde meg til slemme ting jeg har gjort, enn dumme og pinlige. (Selv om det heller ikke er noe særlig ) Anonymkode: 13764...d18 Trådstarter skriver at han kommer til å påvirke han de neste årene og han følte seg mye bedre bare timer etter han skrev det opprinnelige innlegget. Så det er neppe noe så alvorlig som han har drept noen. Anonymkode: 456d1...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå