Gå til innhold

Har klart å gjort min største feil her livet.

Gjest Elooon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trådstarter skriver at han kommer til å påvirke han de neste årene og han følte seg mye bedre bare timer etter han skrev det opprinnelige innlegget. Så det er neppe noe så alvorlig som han har drept noen. 

Anonymkode: 456d1...a8c

Ja, det var derfor jeg bare tok et lite forbehold i tilfelle han mot formodning har drept noen.

Anonymkode: 13764...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 12.7.2023 den 19.27):

Så bra det ordnet seg. 

Det ordnet seg ikke, og går ikke så bra egentlig men skjedd er skjedd og jeg må godta det og alt skal bli bra igjen tilslutt.

Jeg gir i alle fall aldri opp uansett hvor mange store eller små feiler jeg gjør i livet. Jeg er ikke ett menneske som sitter å synes synd på meg selv. Det som er skjedd må godtas og jeg må lære av det og ta konsekvensene av det. 

Det gjør vondt å vite at jeg har gjort den feilen men slik er det. Jeg tåler litt smerte selv om det er ubehagelig. Dessuten er det fortjent og slik jeg lærer. 

Alt ordner seg tilslutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.7.2023 den 16.07):

Han kan ikke si hva det gjelder for da fylles tråden opp av fordømming og negativitet. Det er det motsatte av hva som trengs.

Anonymkode: 2d731...338

Isteden blir tråden fylt opp av spekulasjoner og gjettingen på hva det kan være.

Men men, pult er pult.

Anonymkode: f46e5...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.  Du TS virker som et menneske som er ute etter ekstremt mye oppmerksomhet.   Jeg er ikke mye her på kg, men tilogmed jeg har sett deg og dine kjedelige innlegg mange ganger.   Du har jo ingen verdens ting av interesse å komme med 😄  Hva med å komme seg ut litt?  Få deg et liv?  Få en venn du kan snakke med i virkeligheten?  Dette er bare trist, og irriterende at du tar opp plass her inne med så mange "problemer" som ikke er i nærheten av å faktisk være et problem.   Beklager men det måtte sies.

Anonymkode: b81cf...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Uff.  Du TS virker som et menneske som er ute etter ekstremt mye oppmerksomhet.   Jeg er ikke mye her på kg, men tilogmed jeg har sett deg og dine kjedelige innlegg mange ganger.   Du har jo ingen verdens ting av interesse å komme med 😄  Hva med å komme seg ut litt?  Få deg et liv?  Få en venn du kan snakke med i virkeligheten?  Dette er bare trist, og irriterende at du tar opp plass her inne med så mange "problemer" som ikke er i nærheten av å faktisk være et problem.   Beklager men det måtte sies.

Har både ett liv, venner og mye moro. Ute er jeg hver eneste dag. Kun når jeg er for syk så holder jeg meg hjemme. Jeg har heller ikke behov for å snakke andre ned. Slikt er ikke greit.

En ting som er viktig å huske. Har en bare negativt å si om andre som ikke har gjort deg noe så er det lurt å la være å si det.

Jeg skrev tråden i en litt desperat situasjon, ingenting vondt ment og regnet med det var lov. Skrev ikke tråden for dine interesser og jeg vet ikke hva som er interessant for deg og ikke. 

Jeg aner ikke hvem du er, men har du har ett problem med meg så hadde det vært bedre at du skrev det til meg på pm så det kan løses der istedenfor å skrive det i en tråd😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Elooon said:

Har både ett liv, venner og mye moro. Ute er jeg hver eneste dag. Kun når jeg er for syk så holder jeg meg hjemme. Jeg har heller ikke behov for å snakke andre ned. Slikt er ikke greit.

En ting som er viktig å huske. Har en bare negativt å si om andre som ikke har gjort deg noe så er det lurt å la være å si det.

Jeg skrev tråden i en litt desperat situasjon, ingenting vondt ment og regnet med det var lov. Skrev ikke tråden for dine interesser og jeg vet ikke hva som er interessant for deg og ikke. 

Jeg aner ikke hvem du er, men har du har ett problem med meg så hadde det vært bedre at du skrev det til meg på pm så det kan løses der istedenfor å skrive det i en tråd😊

Du har vært utro tipper jeg.

Anonymkode: ca0b3...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du vet at det var et dårlig valg du gjorde på forhånd, visste du jo at du kom til å gjøre dette på forhånd. Derfor lurer jeg på hvorfor du ikke droppet å gjøre denne gjerningen før du gjorde den?

Anonymkode: 4cc53...a3e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.7.2023 den 15.51):

Føler det blir så meningsløst å svare når jeg ikke ANER hva det gjelder. Er det jobb? Kjærlighet? Har du mistet huset? Adoptert bort et barn? Må nok ha litt mer info gitt.

Anonymkode: 8bfdb...2d2

Dette. Har personen sust bort penger og levd på en slikk og ingenting? Det har gjort meg irritert, men la det gå. Stjålet noe? Ghostet noen? 

Anonymkode: 94d7b...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (På 12.7.2023 den 16.42):

Tenk deg at du er i sorg for din tabbe. Sorg kommer kanskje i stormkast, som med tiden svekkes  til  kuling, så til bris og senere til flau vind.  I stedet for å tenke for mye på tabben så kan man fokusere på noe annet, som f.eks å hjelpe ei gammel  tante. Da går tiden uten full tabbefokus.

Du har alltid så fine tanker. Det du skriver stemmer godt med sorg også, dette med stormkast og hvordan det etterhvert blir lettere å holde seg støtt i stormen. 

Anonymkode: 94d7b...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/12/2023 at 3:48 PM, Elooon said:

Som ikke kan endres på nå og som jeg ikke får gjort noe med. Det kommer til å påvirke meg de neste årene, men sånn er det. Takket være meg selv og dumheten min. Har alt begynt å påvirke meg med at jeg prøver å være minst mulig alene hvis dere skjønner hva jeg mener. Vil ikke tenke på det men tenker på det likevel. Det er tøft. 

Kan ikke gå innpå hva denne feilen jeg har gjort er, og kan ikke snakke med noen om det, jeg er ikke en gang noe flink å snakke om problemer. 

Så jeg prøver her med ett spørsmål eller to eller tre, og spørsmålet mitt blir hvordan jeg skal akseptere denne store feilen, og at det som er skjedd er skjedd? Hva gjør dere andre når dere gjør eller har gjort store feil/valg i livet som dere ikke kan gjøre noe med likevel? Kommer tristheten og sinne mot en selv til å forsvinne? Jeg har aldri følt meg så elendig noen gang og jeg hater det.

Om det er en krise, en eksistensiell krise, som rokker med det man har bygd livet sitt på så søk hjelp av profesjonelle ASAP. KG er nok dessverre ikke rette plassen å få hjelp da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Du har vært utro tipper jeg.

Faktisk aldri vært utro 

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvis du vet at det var et dårlig valg du gjorde på forhånd, visste du jo at du kom til å gjøre dette på forhånd. Derfor lurer jeg på hvorfor du ikke droppet å gjøre denne gjerningen før du gjorde den?

Anonymkode: 4cc53...a3e

Det jeg tenker også, hvorfor gjorde jeg det? Hvorfor tenkte jeg ikke på det på forhånd, men det er jo akkurat det. Jeg tenkte ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/1/2023 at 3:29 PM, AnonymBruker said:

Det du driver med er ufin persondiskusjon. I tillegg så er det ikke "bare å få et liv". Om man har stort behov for oppmerksomhet på Kvinneguiden så er det ofte fordi man ikke har mulighet til å leve et mer spennende liv i virkeligheten. Kanskje er man ufør og lever et ganske isolert liv pga sykdom. 

Trådstarter skader ingen med innleggene sine og om Kvinneguiden hjelper han få et mer spennende liv så er det bare fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Det du driver med er ufin persondiskusjon. I tillegg så er det ikke "bare å få et liv". Om man har stort behov for oppmerksomhet på Kvinneguiden så er det ofte fordi man ikke har mulighet til å leve et mer spennende liv i virkeligheten. Kanskje er man ufør og lever et ganske isolert liv pga sykdom. 

Trådstarter skader ingen med innleggene sine og om Kvinneguiden hjelper han få et mer spennende liv så er det bare fint. 

Edit: Uten at jeg vet noe om livet til trådstarter i virkeligheten og jeg skal heller ikke spekulere i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg virker du ikke som en person med ekte samvittighet til å ta det innover deg.

Har du gjort noe mot et annet menneske, av fundamental betydning, vil det aldri kunne bli tilgitt. Eller mot noen som har fått jævlige konsekvenser, så er det leit å måtte si det: Du kan ikke forvente støtte der. Sånn er livet. 

Du kan be om psykiatrisk hjelp til å takle det, hvis du reelt sett har ordinær samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Elooon said:

Faktisk aldri vært utro 

Wow, imponerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...