absinthia Skrevet 12. juli 2023 #141 Del Skrevet 12. juli 2023 (endret) Husk at det er viktig at mannen ikke blir understimulert, det kan være greit at han daglig må klø seg litt i hodet over deg, slik at hjernen hans får nok trim. Tegn på en understimulert mann Det er litt forskjellige tegn som kan tyde på at mannen din er understimulert, men vanligst er ting som: Han finner ikke roen. Han ødelegger leker, ting og møbler. Han ser ut til å ha energi til overs til tross for nok fysisk mosjon. Han virker «hyperaktiv». Han bjeffer overdrevent mye. Han sover gjennom hele dagen. Dersom du aktiviserer mannen din mentalt kan du oppnå dette: Det kan styrke forholdet ditt til mannen Kan føre til en mindre stresset mann Minske destruktiv atferd Lære mannen nye ferdigheter som også er til fordel for omgivelsene Holde din seniormann i gang - gamle menn, elsker å lære nye triks! 😃 Endret 12. juli 2023 av absinthia 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #142 Del Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 11.7.2023 den 18.12): Har du parkeringsplass til bilen hans? Det kan være dyrt å skaffe men gjør manehold endel lettere. Anonymkode: b1bfc...fc8 Har ikke parkeringsplass, men har kjellerbod med plass til både snekkerbenk og smørebord. Tror du det blir nok stimuli for min tobeinte venn? Anonymkode: 9f5d0...fee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #143 Del Skrevet 12. juli 2023 Det er ikke noe vits å kjøpe hele grisen for ei lita pølse. Så tenk deg nøye om før du går til anskaffelse ts. Anonymkode: 36779...1b9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #144 Del Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det er ikke noe vits å kjøpe hele grisen for ei lita pølse. Så tenk deg nøye om før du går til anskaffelse ts. Anonymkode: 36779...1b9 Liten? Unødvendig å ødelegge en ellers god tråd med å komme med dårlige råd 😠 Anonymkode: 59d77...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannen 40 Skrevet 12. juli 2023 #145 Del Skrevet 12. juli 2023 Helt magisk tråd dette utviklet seg til å bli🤣😂. Ler meg skakk🤪. men bra du tenker deg godt om før du velger hva du gjør videre. min kjære jobber fortsatt med mine uvaner etter 10år. Jeg er takknemlig for hennes evne til å se det gode i meg og tar hver eneste lille bedring i mitt lynne som en personlig seier🥹. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 12. juli 2023 #146 Del Skrevet 12. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Har ikke parkeringsplass, men har kjellerbod med plass til både snekkerbenk og smørebord. Tror du det blir nok stimuli for min tobeinte venn? Anonymkode: 9f5d0...fee Om du skaffer deg en ekte mann, en mann av handy eller bruks linjer, holder det ikke med parkeringsplass. Du må ha garasje, helst garasje og kjeller. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camu Skrevet 12. juli 2023 #147 Del Skrevet 12. juli 2023 Kateyy skrev (22 timer siden): Har bedre erfaring med omplasserte enn oppdrettere. menn som kommer rett fra oppdretter er ofte bortskjemte og co dependent. Da er det faktisk bedre å skaffe seg hund 😂 Det beste er når de har vert alene i et par år i en leilighet som de faktisk tar vare på og du vet du har funnet rett mann når han begynner å bli interessert i planter😅 Min bodde alene, med valp halve tiden, og hadde mange planter som overlevde i lang tid. Men, han var fortsatt veldig glad i musejakt, selv om jeg hadde lekemus hjemme til ham, så anbefaler forsiktighet rundt fast anskaffelse uansett. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #148 Del Skrevet 12. juli 2023 Jeg har kommet fram til at jeg skal se etter mellomstor familiemann med god stamtavle. Noen som vet hva slags for som passer for slike? Anonymkode: 9f5d0...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #149 Del Skrevet 12. juli 2023 Alle menn kommer fra en kvinne. Så kanskje du som kvinne skal revurdere dine egenskaper som fremtidig mor? Hilsen Kvinne. Anonymkode: c5417...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 12. juli 2023 #150 Del Skrevet 12. juli 2023 Min er stort sett fornøyd så lenge han har tilgang på noe å Jokke på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juniper Skrevet 12. juli 2023 #151 Del Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har kommet fram til at jeg skal se etter mellomstor familiemann med god stamtavle. Noen som vet hva slags for som passer for slike? Anonymkode: 9f5d0...fee Nå sommerstid er gjerne grillmat og øl en høydare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 12. juli 2023 #152 Del Skrevet 12. juli 2023 Tiuren skrev (4 timer siden): Om du skaffer deg en ekte mann, en mann av handy eller bruks linjer, holder det ikke med parkeringsplass. Du må ha garasje, helst garasje og kjeller. Noen av disse mennene er såpass dedikerte at de gjerne bygger garasjer for å ha et sted å skru, andre menn begynner å oppsøke andres garasjer og tilbyr dem hjelp, dersom de ikke har et sted å skru hjemme, - dette kan føre til en del frustrasjon, da det fører til problemer med innkalling. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har kommet fram til at jeg skal se etter mellomstor familiemann med god stamtavle. Noen som vet hva slags for som passer for slike? Anonymkode: 9f5d0...fee Det spørs litt på alderen, jeg har inntrykk av at familiemenn over 42,5 år, føler at de trenger å forandre på kostholdet. Etter denne alderen er det stor sjanse til at du treffer menn som lever på lavkarbo og periodisk faste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgu Skrevet 13. juli 2023 #153 Del Skrevet 13. juli 2023 Bare vær klar over at ikke alle menn vil akseptere sin nye eier, og vil se sitt snitt til plutselig å rømme hjemmefra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 13. juli 2023 #154 Del Skrevet 13. juli 2023 7 hours ago, absinthia said: Det spørs litt på alderen, jeg har inntrykk av at familiemenn over 42,5 år, føler at de trenger å forandre på kostholdet. Etter denne alderen er det stor sjanse til at du treffer menn som lever på lavkarbo og periodisk faste. Dette gjelder vel særlig jaktmenn og i mindre grad familemenn, så om han forandrer kosthold og andre vaner så må du sjekke om du har fått en blandingsrase med noe jaktmann gener. Familiemenn spiser som regel det meste men blir veldig glade når de får grillmat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 13. juli 2023 #155 Del Skrevet 13. juli 2023 Det som forbauser meg er hvor ettertraktet handymenn og vaktmenn ser ut til å være når jeg leser her, men hvor vanskelige de er å omsette. Det kan jo ha noe med a de fleste handymenn er begynt å trekke på åra og få grå hår (om de i det hele tatt har hår), men allikevel.. Her i huset går en nesten perfekt handy/vakt-blanding med gode kull å vise til, men ingen har adoptert han enda. Hvordan skal jeg bli kvitt han? Kan han leies ut for oppdrag eller avl, eventuelt besøkshjem? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. juli 2023 #156 Del Skrevet 13. juli 2023 Tiuren skrev (7 minutter siden): Det som forbauser meg er hvor ettertraktet handymenn og vaktmenn ser ut til å være når jeg leser her, men hvor vanskelige de er å omsette. Det kan jo ha noe med a de fleste handymenn er begynt å trekke på åra og få grå hår (om de i det hele tatt har hår), men allikevel.. Her i huset går en nesten perfekt handy/vakt-blanding med gode kull å vise til, men ingen har adoptert han enda. Hvordan skal jeg bli kvitt han? Kan han leies ut for oppdrag eller avl, eventuelt besøkshjem? Handymann menn er mest vanlig i grisgrendte strøk der det tradisjonelt er mest bruk for dem, veldig mange av disse er dessverre eierløse og vantrives 😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 13. juli 2023 #157 Del Skrevet 13. juli 2023 Just now, Entern said: Handymann menn er mest vanlig i grisgrendte strøk der det tradisjonelt er mest bruk for dem, veldig mange av disse er dessverre eierløse og vantrives 😭 Det stemmer nok, de brukes endel på gårder og blir de gående herreløse for lenge så forfaller de og får en illeluktende og stygg pels. Nevnte eksemplar er imidlertid i svært god form, relativt velstelt og godt sosialisert. Må vel legge han ut på omplaseringstjenesten Tinder, men føler det er så mange uansvarlige manneeiere der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. juli 2023 #158 Del Skrevet 13. juli 2023 Tiuren skrev (1 minutt siden): Det stemmer nok, de brukes endel på gårder og blir de gående herreløse for lenge så forfaller de og får en illeluktende og stygg pels. Nevnte eksemplar er imidlertid i svært god form, relativt velstelt og godt sosialisert. Må vel legge han ut på omplaseringstjenesten Tinder, men føler det er så mange uansvarlige manneeiere der. Høres bra ut, men vær forsiktig! Mange uegnete manneeiere på Tinder som ikke forstår forskjellen på pyntemann og arbeidsmann 😩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 13. juli 2023 #159 Del Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 11.7.2023 den 18.08): Det virker jo koselig å ha en, men mannehold virker også som veldig mye arbeid, og jeg er ikke helt sikker på om jeg har kapasitet. Hva bør jeg tenke på før jeg skaffer en? Stor avgjørelse, dette å skaffe seg mann. Anonymkode: 9f5d0...fee er som å skaffe seg et ekstra barn må passe på dem hele tiden ellers gjør de noe galt eller noe de ikke skal .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 13. juli 2023 #160 Del Skrevet 13. juli 2023 Entern skrev (1 time siden): Høres bra ut, men vær forsiktig! Mange uegnete manneeiere på Tinder som ikke forstår forskjellen på pyntemann og arbeidsmann 😩 Mange uansvarlige kvinner på Tinder som aldri skulle hatt lov til å ha mann 😠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå