Gå til innhold

Tapt volum i ansiktet

Gjest Anonym1618

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym1618

Jeg er ikke så opptatt av utseende men nå de siste 5 årene har jeg opplevd mye dårlig og det vises veldig i ansiktet mitt.. jeg har mistet så mye volum i ansiktet og jeg føler at det henger. Føler meg ikke som meg selv lenger og jeg har veldig lyst til å gjøre noe med dette… er det noen som har erfaringer med fillers eller noe slikt man kan ta i kjeven osv for å få tilbake volumet ? Gjerne bilder hvis noen har :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Send melding til influencere som har botox og fillers i hue og rævva! Du får garantert gode tips 🥰

Anonymkode: bf459...d73

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjekk ut hudpleie klinikker som utfører dette, og be om konsultasjon. Det er som oftest gratis.

Anonymkode: afea8...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym1618
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Send melding til influencere som har botox og fillers i hue og rævva! Du får garantert gode tips 🥰

Anonymkode: bf459...d73

Føler denne var ment litt frekt ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er gratis konsultasjoner flere steder. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men fillers og Botox fyller ut og løfter opp. 

Jeg har fillers på  kinnbein og under øynene. Veldig fornøyd. Er i slutten av 40- årene.

Anonymkode: e4c22...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym1618
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sjekk ut hudpleie klinikker som utfører dette, og be om konsultasjon. Det er som oftest gratis.

Anonymkode: afea8...025

Tusen takk ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym1618
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er gratis konsultasjoner flere steder. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men fillers og Botox fyller ut og løfter opp. 

Jeg har fillers på  kinnbein og under øynene. Veldig fornøyd. Er i slutten av 40- årene.

Jeg er 39 ☺️ tusen takk for svar! Føler du at det ser naturlig ut med fillers i kinnbena ? Er så redd for å se rar ut 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonym1618 skrev (1 minutt siden):

Jeg er 39 ☺️ tusen takk for svar! Føler du at det ser naturlig ut med fillers i kinnbena ? Er så redd for å se rar ut 😕 

Jeg synes det. Som en liten sjekk droppet jeg å fortelle det til mann og barn. For de ville garantert sagt noe. De har aldri kommentert det. Tror de ville blitt overrasket. 😅

Har ikke prøvd Botox, men har venninner som bruker det. Ser veldig bra ut.

Jeg har en linje jeg ønsket mer fillers i, men sykepleier sa da at hun ikke anbefalte mer fillers. Hun er opptatt av at det skal kle meg og ikle overdrives. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville heller prøvd noe kollagenstimulerende før fillers. 

Anonymkode: c404f...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym1618
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg ville heller prøvd noe kollagenstimulerende før fillers. 

Anonymkode: c404f...f9a

Som hva da? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klinikken Frøken Dings har mye før og etterbilder. 

Anonymkode: 79136...a9e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker botox i sinnarynka og INGEN ville trodd at jeg gjør det. Det synes ikke og jeg er ikke spesielt jålete som type og farger f.eks. ikke håret. Så lenge man ikke overdriver tenker jeg det er helt greit. Alle sier det er så farlig, men har ikke funnen noen bieffekter hvis det blir gjort riktig. Har ikke vurdert fillers, men tenker at hvis det ikke er farlig, du har økonomi til det og ikke overdriver, så kjør på. Vi gjør mye annet for utseende og dette har bare fått ufortjent dårlig rykte fordi noen overdriver og folk synes deg ser skummelt ut. 

Anonymkode: 66b3e...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...