AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #1 Del Skrevet 11. juli 2023 Hei, har trent veldig lite armer før og tenkte jeg skulle starte med noe slikt hjemme: https://www.youtube.com/watch?v=ME0cj3FTbms Hvor mange kg burde jeg starte med? Tenkte kanskje 4 kg x 2 Anonymkode: 1524a...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #2 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei, har trent veldig lite armer før og tenkte jeg skulle starte med noe slikt hjemme: https://www.youtube.com/watch?v=ME0cj3FTbms Hvor mange kg burde jeg starte med? Tenkte kanskje 4 kg x 2 Anonymkode: 1524a...aba Kan gjerne nevne at jeg jogger, og trener noe funksjonell styrketrening og kjernemuskulatur. Men jeg sliter med en del øvelser som push ups fordi jeg får veldig lett senebetennelse i håndleddet. Føler og armene er ganske svake Anonymkode: 1524a...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #3 Del Skrevet 11. juli 2023 Du må jo selv kjenne etter hvor mange kilo du skal starte med. Altså om 4kg blir for lett (dette merker du selv etter noen runder), så øker du bare. INGEN av oss kjenner deg, vet hvor sterk du er, trent du er etc... Du må nesten prøve deg frem Begynn heller for lett, og øk om det blir for lett. Anonymkode: 1a4d9...b29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #4 Del Skrevet 13. juli 2023 Jeg trener mye med Caroline Girvan. Elsker de videoene. Om du ikke løfter mye er sikkert 2-5 kilo greit å starte med, men hvis du trener jevnlig vil du nok raskt merke progresjon og kanskje trenge flere ulike vekter. Det spørs også på type øvelse. Jeg kjøpte en vektkoffert da jeg startet og er sykt fornøyd med det valget. Kan justere alt mellom 2-12 kilo totalt, så tok lang tid og mye gode resultater før jeg trengte å kjøpe nye manualer. Nå bruker jeg 2x 8 kg og 2x 10 kg (spørs hvilke øvelser det er snakk om), men begynte altså på 2x1 kg og 2x2 kg. Anonymkode: 6bfbd...8a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 13. juli 2023 #5 Del Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 11.7.2023 den 12.51): Kan gjerne nevne at jeg jogger, og trener noe funksjonell styrketrening og kjernemuskulatur. Men jeg sliter med en del øvelser som push ups fordi jeg får veldig lett senebetennelse i håndleddet. Føler og armene er ganske svake Anonymkode: 1524a...aba Armene blir svake når man ikke trener dem. Hvis du får senebetennelse av push ups,har du nok muligens feil teknikk. Og har du fått konstantert at det er senebetennelse? Det er mange ting som kan gi smerter i håndleddet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #6 Del Skrevet 13. juli 2023 Adrenalina1 skrev (1 time siden): Armene blir svake når man ikke trener dem. Hvis du får senebetennelse av push ups,har du nok muligens feil teknikk. Og har du fått konstantert at det er senebetennelse? Det er mange ting som kan gi smerter i håndleddet. Ja, har slitt med senebetennelser etter jeg arbeidet på lager en ganske lang periode som student. Blir "trigget" hvis jeg belaster håndleddet mye. Anonymkode: 1524a...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå