Snok1 Skrevet 11. juli 2023 #21 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg synes du skal skjerpe deg. Det drives seriøse massasje steder, og de som jobber der er profesjonelle. Anonymkode: 0b9fb...548 Et visittkort er -i seg selv- ikke bevis på noe som helst, men gå ut fra at det foregår prostitusjon på slike salonger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #22 Del Skrevet 11. juli 2023 Min mann har vært til massasje og thaimassasje mange ganger. Noen steder har han fått tilbud om "ekstratjenester", men da er det bare å takke nei. Anonymkode: c76f8...2fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #23 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Grunnen til at jeg sjekket lommeboken og andre ting er at vi har fått dårligere økonomi den siste tiden og ser at det har blitt tatt ut over 6000 kr i minibank. ts Anonymkode: 2679f...d96 Oi, ok, det er et dårlig tegn. Anonymkode: c76f8...2fb 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #24 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Et thai massasje sted med stempel kort? Anonymkode: a3916...a59 Det går jeg på også. Hver 6 gang er det billigere. Kvinne 37 år. Anonymkode: 1a73c...90d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #25 Del Skrevet 11. juli 2023 NiceOrNothing skrev (7 minutter siden): Kones plikt ? 1800 tallet ringte, å ville ha holdningene tilbake 😆 Hva er galt med 1800tallet? Norge var et vakkert land på 1800-tallet og en mann kunne nyte livet slik det var ment for å nytes. Anonymkode: 1d559...1f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #26 Del Skrevet 11. juli 2023 Jeg ville gått over kontoen igjen og sjekket alle kontantuttak og spurt hva er det? Anonymkode: 3a394...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #27 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ville gått over kontoen igjen og sjekket alle kontantuttak og spurt hva er det? Anonymkode: 3a394...6ae Ser at det er flere uttak på 1500 og 2000 kroner over flere måneder når jeg er inne i nettbanken nå. Skal spørre han om det i kveld. Anonymkode: 2679f...d96 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #28 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva er galt med 1800tallet? Norge var et vakkert land på 1800-tallet og en mann kunne nyte livet slik det var ment for å nytes. Anonymkode: 1d559...1f2 Kun som mann i overklassen, verken du eller jeg hadde vært medlem der. Anonymkode: c76f8...2fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #29 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ta en test time der. Anonymkode: 3a394...6ae Hjelper nok ikke. Min svigermor på 65 år så skiltet i vinduet på bordellet nedi gata om thaimassasje og lot seg lokke. Hun forstod ikke hva det var for et sted. Fikk god massasje og var kjempehappy. Anonymkode: f0433...4b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #30 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Grunnen til at jeg sjekket lommeboken og andre ting er at vi har fått dårligere økonomi den siste tiden og ser at det har blitt tatt ut over 6000 kr i minibank. ts Anonymkode: 2679f...d96 Ja, men hvorfor gikk du gjennom lommeboken hans og andre ting? Anonymkode: 4698e...a9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #31 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): For en uke siden snoket jeg i mannens lommebok og fant ett visittkort fra en thaimassasje salong. Han har ikke fortalt meg om at han går å får denne behandlingen. Har ikke konfrontert han om det for da vet han at jeg har gått igjennom hans ting. Han har ikke sagt noe om at han trenger massasje, og har hørt at det kan skje ting det som ikke passer seg for en gift mann. Føler ikke at han er en mann som går dit for å få noe annet enn en massasje, men han burde jo ha fortalt meg om det. Hva ville dere gjort i min situasjon? Vi har vært gift i fire år. Kvinne 34 Anonymkode: 2679f...d96 Jeg (k40)var også på thaimassasje foringer uke og det var godt for kropp og skjel. Knuter ble løsnet opp og smertene ble dempet. Anbefales virkelig Anonymkode: 28a26...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #32 Del Skrevet 11. juli 2023 Føler at en runk etter en massasje ikke er så ille jeg da. Er veldig mekanisk og hjelper på stive muskler 🙂 Anonymkode: e42ef...95c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #33 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men hvorfor gikk du gjennom lommeboken hans og andre ting? Anonymkode: 4698e...a9f Det er fordi han har endret seg en del den siste tiden. Tenkte kanskje at han kan ha en elskerinne. Har ikke sjekket mobilen hans (ikke fått mulighet til det fordi han alltid har mobilen med seg). Og når dere snakker om sex, så vil jeg ha det men ikke han. Anonymkode: 2679f...d96 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 11. juli 2023 #34 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er galt med 1800tallet? Norge var et vakkert land på 1800-tallet og en mann kunne nyte livet slik det var ment for å nytes. Anonymkode: 1d559...1f2 Mye var vakkert på 1800 tallet , men en kones plikt er ikke mye «vakkert «😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 11. juli 2023 #35 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo sant. Får han sånt hjemme, trenger han ikke å gjøre dette. Når han derimot ikke får slikt hjemme, hvor skal han ellers få det? Anonymkode: abb4d...ec0 Sex er ikke noe du får , har krav på , eller plikt til . Sex bør vær gjensidig nytelse / ønske 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
take-me-to-hell Skrevet 11. juli 2023 #36 Del Skrevet 11. juli 2023 Han har enten en elskerinne på si som han går på dyre restauranter og legger seg inn på hotell sammen med/ferier osv, eller så betaler han for en prostituert. Han skal ikke gjøre som han fra Thailand gjorde nylig a? Dyppe agurken oppi en maurtue for å få større (xxl edition)? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #37 Del Skrevet 11. juli 2023 Du vet best selv om du er døll i senga eller om han er tilfredsstilt. Anonymkode: f6c7e...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #38 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du får heller gjøre en kones plikt da å gi han happy ending. Hvis ikke, så fortsetter han jo bare Anonymkode: abb4d...ec0 Hva faen Anonymkode: d044d...82d 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #39 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For en uke siden snoket jeg i mannens lommebok og fant ett visittkort fra en thaimassasje salong. Han har ikke fortalt meg om at han går å får denne behandlingen. Har ikke konfrontert han om det for da vet han at jeg har gått igjennom hans ting. Han har ikke sagt noe om at han trenger massasje, og har hørt at det kan skje ting det som ikke passer seg for en gift mann. Føler ikke at han er en mann som går dit for å få noe annet enn en massasje, men han burde jo ha fortalt meg om det. Hva ville dere gjort i min situasjon? Vi har vært gift i fire år. Kvinne 34 Anonymkode: 2679f...d96 Det mye godsaker på thaisalongene.....og hvis det ikke er noe snusk så ville han helt klart fortalt deg det. Kanskje du skal unne han dette? Anonymkode: 39273...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 11. juli 2023 #40 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det mye godsaker på thaisalongene.....og hvis det ikke er noe snusk så ville han helt klart fortalt deg det. Kanskje du skal unne han dette? Anonymkode: 39273...c2f Be gone 🧹*koster deg avgårde* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå