AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #1 Del Skrevet 11. juli 2023 For en uke siden snoket jeg i mannens lommebok og fant ett visittkort fra en thaimassasje salong. Han har ikke fortalt meg om at han går å får denne behandlingen. Har ikke konfrontert han om det for da vet han at jeg har gått igjennom hans ting. Han har ikke sagt noe om at han trenger massasje, og har hørt at det kan skje ting det som ikke passer seg for en gift mann. Føler ikke at han er en mann som går dit for å få noe annet enn en massasje, men han burde jo ha fortalt meg om det. Hva ville dere gjort i min situasjon? Vi har vært gift i fire år. Kvinne 34 Anonymkode: 2679f...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #2 Del Skrevet 11. juli 2023 Jeg synes du skal skjerpe deg. Det drives seriøse massasje steder, og de som jobber der er profesjonelle. Anonymkode: 0b9fb...548 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #3 Del Skrevet 11. juli 2023 Jeg får thaimassasje. Har mye vondt i rygg og nakke. Prisen er på ca 700. Det gjør vondt, men hjelper. Er kvinne. Spør ham, å sjekk prisen, om du lurer. Kan også være et visittkort han har fått, uten at han nødvendigvis har vært der. Anonymkode: d414c...da9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #4 Del Skrevet 11. juli 2023 Jeg har visittkortet til en tryllekunstner i lommeboka, jeg har ikke benytta meg av tjenestene hans. Har du noe litt mer konkret å vise til, en kvittering eller bare antar du at han må ha gått dit? Anonymkode: ab471...1af 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #5 Del Skrevet 11. juli 2023 Det var 3 stempel på kortet så regner med at han har besøkt stedet. Det jeg reagerer på er jo at han har holdt det skjult for meg. Anonymkode: 2679f...d96 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #6 Del Skrevet 11. juli 2023 Kan forstå at du blir skeptisk og kanskje rart han ikke har sagt noe. Når det er sagt har jeg vært både på hudpleie og fotpleie nå i sommer uten å ha fortalt det til min mann som har vært på jobb (jeg er lærer og har fri) Min mamma på 72 år har fast massør på thaimassage i den lille byen hvor de har hytte, og elsker det - beste massasjen hun vet. Så thaimassasje kan være det - massasje godt for kropp og sjel. 😊 Anonymkode: 92f4d...ef3 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #7 Del Skrevet 11. juli 2023 Du får heller gjøre en kones plikt da å gi han happy ending. Hvis ikke, så fortsetter han jo bare Anonymkode: abb4d...ec0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #8 Del Skrevet 11. juli 2023 Hvorfor snoket du i portemoneen hans? Anonymkode: b4f5f...22a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #9 Del Skrevet 11. juli 2023 En ting er jo om du har en begrunnet mistanke om at han kjøper sex e.l., men hva er det du mener med at han har "holdt det skjult for deg"? Jeg kan finne på å kjøpe en bolle eller fylle bensin uten å informere samboeren om planene eller klage over bolleabstinenser eller tom tank på forhånd, uten at jeg tenker jeg dermed holder det skjult. Anonymkode: 00317...313 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 11. juli 2023 #10 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var 3 stempel på kortet så regner med at han har besøkt stedet. Det jeg reagerer på er jo at han har holdt det skjult for meg. Anonymkode: 2679f...d96 Ville bare spilt helt dum å sagt at du var vondt i nakken å vurderte å bestille deg massasje et sted . Litt sånn ut i luften . Å Google det foran han . Steder i nærheten . Rent «tilfeldig» booke time på «hans « sted , å se hvordan han reagerte 😂 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 11. juli 2023 #11 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du får heller gjøre en kones plikt da å gi han happy ending. Hvis ikke, så fortsetter han jo bare Anonymkode: abb4d...ec0 Kones plikt ? 1800 tallet ringte, å ville ha holdningene tilbake 😆 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 11. juli 2023 #12 Del Skrevet 11. juli 2023 (endret) Vår tidligere nabo var thaimassør, og vi gikk til henne både min eksmann og jeg. Hva skulle problemet være ved det? Du skal glede deg over at han har prioritert å få hjelp med støle muskler, og slutte å ransake din partners private eiendeler. Å seksualisere massører på denne måten er utrolig frekt. Endret 11. juli 2023 av Andro 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #13 Del Skrevet 11. juli 2023 Ville vært mer bekymret for at DET er hva du tenker om at en mann får massasje. Altså.. ærlig talt. Anonymkode: 90346...e5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #14 Del Skrevet 11. juli 2023 Grunnen til at jeg sjekket lommeboken og andre ting er at vi har fått dårligere økonomi den siste tiden og ser at det har blitt tatt ut over 6000 kr i minibank. ts Anonymkode: 2679f...d96 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #15 Del Skrevet 11. juli 2023 Ta en test time der. Anonymkode: 3a394...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #16 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det var 3 stempel på kortet så regner med at han har besøkt stedet. Det jeg reagerer på er jo at han har holdt det skjult for meg. Anonymkode: 2679f...d96 Et thai massasje sted med stempel kort? Anonymkode: a3916...a59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #17 Del Skrevet 11. juli 2023 Ville spurt mannen rett ut om han ble onanert. Det er det den bransjen lever av. Anonymkode: c7ce0...361 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #18 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Grunnen til at jeg sjekket lommeboken og andre ting er at vi har fått dårligere økonomi den siste tiden og ser at det har blitt tatt ut over 6000 kr i minibank. ts Anonymkode: 2679f...d96 Da ville jeg vært bekymret for narkotika. Anonymkode: 3a394...6ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #19 Del Skrevet 11. juli 2023 NiceOrNothing skrev (4 minutter siden): Kones plikt ? 1800 tallet ringte, å ville ha holdningene tilbake 😆 Det er jo sant. Får han sånt hjemme, trenger han ikke å gjøre dette. Når han derimot ikke får slikt hjemme, hvor skal han ellers få det? Anonymkode: abb4d...ec0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 11. juli 2023 #20 Del Skrevet 11. juli 2023 Da ville jeg startet med å spørre om de 6000,- 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå