iss Skrevet 5. juli 2006 #1421 Del Skrevet 5. juli 2006 iss var her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #1422 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei iss! Det er ikke lett å spare penger. Jeg har en konto som jeg overfører penger til nedbetaling av studielånet - jeg må ha dem på en egen konto uten bankkort, for jeg klare ikke å la dem være hvis de står på lønnskontoen. Så mye du fikk for pengene når du shoppa i dag - moro med barnetøy! ← Jeg betaler inn litt hver mnd på studielånet jeg. For da blir det også mindre rente. Men du har kanskje bunnet lånerenta? Kan kanskje ikke betale inn litt hver måned da? Ja jeg synes jeg fikk kjempe masse for pengene på shopping i dag! Var egentlig bare ute for å gå en tur, skulle på apoteket for mannen måtte ha allergimedisiner og jeg var litt rastløs og så gikk jeg forbi et salg så da bare måtte jeg handle. Vet ikke om jeg beholder alt selv da. Får jo to små ste-tantebarn som også er gutter omtrent på samme tiden som vi venter vår gutt så det kan jo hende det blir litt på de og. Selv om foreldrene der garantert handler masse de og så må de jo få velkommen til verden gave! Nå er jeg akkurat kommet tilbake fra et lite kafebesøk. Orker jo nesten ikke være ute på dagtid med sånn i 9-10 tiden på kvelden er det passe varmt Møtte ei venninne og skravlet et par timer. Veldig koselig! Hun har fått seg sommerjobb på ikea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1423 Del Skrevet 6. juli 2006 Stiv og vondt... Merker at jeg gikk i går ja.. samt at jeg satt på en pinnestol på cafe i to timer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juli 2006 #1424 Del Skrevet 6. juli 2006 Huff, det hørtes ikkje så bra ut.. Du får ta det litt med ro i dag då, så blir det nok bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1425 Del Skrevet 6. juli 2006 ja i dag blir det stille og rolig. Skal en tur på posten. Venter bare på at mannen skla bli ferdig i Scholomanse for må på butikken og. Posten og butikken er rett ved hverandre så da kan vi ta alt i en sleng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juli 2006 #1426 Del Skrevet 6. juli 2006 Spelar de like mykje som før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1427 Del Skrevet 6. juli 2006 ikke jeg men mannen spiller en del på en priest. Har en priest jeg og, Niamh. Hun er hele 17 lvl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juli 2006 #1428 Del Skrevet 6. juli 2006 Ja, eg hugsar me starta to stk saman. Du hadde priest og eg hadde mage. Min er lvl 49, trur eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1429 Del Skrevet 6. juli 2006 jepp. Spiller dere noe i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juli 2006 #1430 Del Skrevet 6. juli 2006 Veldig lite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1431 Del Skrevet 6. juli 2006 Så langt i dag har jeg spist opp to poser med isbiter... Og skal til å begynne på den tredje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1432 Del Skrevet 6. juli 2006 Da er den 3 posen snart halvspist... Men jeg får i allefall i meg litt vann da! Ikke kan en klage på at det er usunt heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. juli 2006 #1433 Del Skrevet 6. juli 2006 Isiter jeg digg det da, og ikke minst sunt Mange som får kick på det når de går gravide, så håper jeg får det også Men typisk meg blir vel at jeg får kick på noe som ikke er sunt i det hele tatt Gøy med salg på Lindex da, handla der for en stund tilbake på sånn halv pris av rød pris og fikk en stooor pose full av klær til tanteungene Ha en fin kveld og ta godt vare på deg selv i varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1434 Del Skrevet 6. juli 2006 det har gått mest i is og isbiter her da! Heldigvis Men jeg har gått opp nesten 10 kg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1435 Del Skrevet 6. juli 2006 Note to self; Kraftige kynnere i over en halv time... fra ca 23:10 til 23:45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1436 Del Skrevet 6. juli 2006 og så var det litt sparking ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 6. juli 2006 #1437 Del Skrevet 6. juli 2006 Innom og takker for tips om fysioterapeut! Ble godt tatt imot på Oslo trimsenter, og de hadde til og med tilbud i juli på behandling. Kjekt! Takker og bukker for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1438 Del Skrevet 6. juli 2006 Bra de tok godt i mot deg Murf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1439 Del Skrevet 6. juli 2006 lurer på hvordan jeg skal klare å sove i denne varmen.. Jaja. Får vel prøve på et vis. Skal i allefall avkjøle beina i dusjen først for de brenner! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 7. juli 2006 #1440 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg og sliter med å sove i denne varmen. Skulle nesten ønske det ble litt kjøligere snart Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg