Pasha Skrevet 2. oktober 2006 #2681 Del Skrevet 2. oktober 2006 prøvde på det samme i fjor. det var ikke enkelt nei. kom ikke gjennom på telefonen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 2. oktober 2006 #2682 Del Skrevet 2. oktober 2006 Du er en engel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #2683 Del Skrevet 2. oktober 2006 fikk tre billetter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. oktober 2006 #2684 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei og hopp! Det blir Oslotur på onsdag Møtet skal være kl 12, så vi er vel nede i sentrum sånn i 14-tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. oktober 2006 #2685 Del Skrevet 2. oktober 2006 Vet at bror også skulle prøve å få tak i billetter idag! Blir spennende å høre om han fikk tak i! Vi skal ha Tulla den helga vi, så jeg får se etter dere på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #2686 Del Skrevet 2. oktober 2006 IdaH, i år var det billettluka.no som hadde noen billetter så jeg fikk tak i der! Ble det noen billetter på bror din iss? Jeg skal ikke på kamp jeg men mamma, mannen hennes og siss skal! 14-tiden høres bra ut Søndagsengel?! Da er faddere i boks, det blir siss, svoger, ei venninne av meg og mannens fostermor og hennes forlovede. Så da gjelder det bare å få sendt den mailen til kirken. Gjør det med en gang jeg så det ikke forsvinner i tåka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. oktober 2006 #2687 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ja bror fik tak i 4 billetter! En guttegjeng som skal dra inn og sove på hotell og greier... Stor stas vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #2688 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ja det er vist noen som har leid Rockefeller den 11.nov for at ffk-fansen skal kunne feste der på lørdagen! Da er mail sendt! og jeg er ferdig med invitasjonene, ikke skrevet de enda, men laget de i allefall. Fikk litt hjelp av siss da, til å se til Markus og til å klippe og lime litt om hverandre... Ellers så er jeg supersår på brystvortene... Og Markus spiser mye Lurer på hva han veier nå! Han er jo ikke veid de siste to ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #2689 Del Skrevet 3. oktober 2006 fikk telefon fra helsesøsteren i dag, vi ble enige om at jeg skal komme dit i morgen, greit for meg å slippe hjemmebesøk ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. oktober 2006 #2690 Del Skrevet 3. oktober 2006 Takk for at du sladret for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 3. oktober 2006 #2691 Del Skrevet 3. oktober 2006 Bare innom og oppdaterer meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. oktober 2006 #2692 Del Skrevet 3. oktober 2006 Enda det opp med ABC, eller vart du sendt ein annan plass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. oktober 2006 #2693 Del Skrevet 4. oktober 2006 14-tiden høres bra ut Søndagsengel?! ← Leon har feber på andre dagen, så vi drar ikke til Oslo likevel. Mye fram og tilbake her, men dette kunen vi jo ikke akkurat forutse. Tror det blir en shoppingtur med mama på lørdag, så kan godt møte deg da i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #2694 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Kan lørdag og jeg Søndagsengel?! Fikk ikke føde på ABC Linn3c. For det er for komplikasjonsfrie fødsler. Koselig å ha deg tilbake *MissS* Endret 4. oktober 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #2695 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) I dag har M og jeg vært på helsestasjon. Skal si denne karen har matvett! gått opp ca 900g siden kontrollen 5 levedag. dvs ca 450 g i uka Helsesøsteren vi har fått er forresten kjempe koselig! Og Markus er 3 uker i dag! Endret 4. oktober 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 4. oktober 2006 #2696 Del Skrevet 4. oktober 2006 for Markus som er 3 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. oktober 2006 #2697 Del Skrevet 4. oktober 2006 for 3 uker gamle Markus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. oktober 2006 #2698 Del Skrevet 4. oktober 2006 Var mamman din også slik at dere ikke fikk lov til å ha vogna i hus før Markus var født?? Fortalte det til mamma idag, og hun var veldig bastant på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #2699 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja mamma og siss var har og satt sammen vogna mens jeg lå på sykehus, så den stod klar da vi kom hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. oktober 2006 #2700 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er gutten sin det Leon la på seg 350 g i uka den første tiden, og vi syntes det var så mye! Men her er det altså en med enda større næringsvett Så bra at dere fikk en koselig helsesøster! Det har mye å si! Vi har vært hos to stk, den ene er litt koseligere enn den andre, men hun fikk vi selvfølgelig ikke fortsette hos I morgen er det vår tur til å måle og veie Håper vi sees på lørdag! Har lagt fram boka di og bildet av markus som var iu avisa. Så jeg skal ikke glemme det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg