Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det går greit ettersom jeg har armlene på stolen... Gjør det ikke så mye da. For jeg synes det er viktig med den kontakten mellom gullet og meg når han spiser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har noen fortvila stunder her i ny og ne når vi ikke helt forstår hva han vil... Men det går seg vel til håper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er vel ikkje å komma utanom med ein sånn liten skatt som ikkje kan uttrykka seg på så mange måtar enno. Men ein blir vel betre kjend etter kvart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi forresten hatt besøk av mannens tante og søskenbarn. Veldig koselig men vi har utrolig lite felles å snakke om da. De har vært å handlet mange fine plagg til Markus. Noen av de var i størrelse 50 så de håper jeg at det er mulig å bytte til 62 eller 68. Har nok klær i 56 nå. Vet ikke om vi får byttet de da for tanten har tatt av hele lappene der prisen har stått men alt er fra Lindex. Håper vi får byttet det! Lite vits å ha klær som allerede er for smått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koseleg med besøk då! :)

Håpar du får bytta dei kleda som er for små. Apropos, det settet me sendte - var det stort nok?

Mannen spøkte litt med at det var sikker Onyxia som barn.. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markus har fått mat av flaske i dag. Den stolte tante fikk mate han mens jeg var i dusjen og det hadde gått fint. Pumpet ut 60 ml og det forsvant vist fort. så det må mer til senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markus har fått mat av flaske i dag. Den stolte tante fikk mate han mens jeg var i dusjen og det hadde gått fint. Pumpet ut 60 ml og det forsvant vist fort. så det må mer til senere.

:klappe:

Så bra at han tok flaske! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp! Leon har fortsatt litt skurv. Jeg leste et tips om om smøre på salisylsyre, men da jeg var på apoteket for å kjøpe det, sa damen der at hun ikke ville anbefale det. Hun syntes ikke noe om å bruke sånne "sterke saker" på små barn. Så hun anbefalte å gni inn hodebunnen med litt babyolje før vi vasket håret hans, også børste håret etterpå. Det har hjulpet :)

Så fint at han tar flaske da!!! Det kommer dere helt sikkert til å være glade for mer enn en gang... ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...