Gå til innhold

Hvit careless-kjole i bryllup


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kom jeg på hvorfor jeg ikke har vært på kvinneguiden på mange år. Så mye oppgulp folk kommer med. Jeg spurte her fordi jeg ikke visst hvor ellers jeg skulle spørre, og det jeg lurte på var om det går ann å bruke den i bryllup pga fargen, ikke om dere syns den var for dyr, stygg, osv 😂

  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
cha skrev (2 minutter siden):

Nå kom jeg på hvorfor jeg ikke har vært på kvinneguiden på mange år. Så mye oppgulp folk kommer med. Jeg spurte her fordi jeg ikke visst hvor ellers jeg skulle spørre, og det jeg lurte på var om det går ann å bruke den i bryllup pga fargen, ikke om dere syns den var for dyr, stygg, osv 😂

Du spør om synspunkter på om kjolen kan brukes, men du tåler ikke at folk svarer med sin ærlige mening? 

Kjolen er ikke pen. Ville ikke brukt den i bryllup. Det er min mening. Ikke spør om andres meninger om du ikke tåler svarene. 

Anonymkode: d5b92...67a

  • Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Disse kjolene er aldeles nydelige, kan absolutt brukes i bryllup, jeg brukte selv den lange modellen i et sommerbryllup forrige uke :hjerte: Og 1000-2000 kroner for en fin kjole er ikke dyrt, synes jeg da.

Jeg tenker de som kommenterer de sureste kommentarene her inne er de samme bitre/sjalue folka som i en annen tråd her inne. De tåler ikke at andre har forskjellige meninger enn de, kjolen er ikke stygg i det hele tatt heller tvert imot så er den veldig fin :) 

Anonymkode: 0f7e9...3d1

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du spør om synspunkter på om kjolen kan brukes, men du tåler ikke at folk svarer med sin ærlige mening? 

Kjolen er ikke pen. Ville ikke brukt den i bryllup. Det er min mening. Ikke spør om andres meninger om du ikke tåler svarene. 

Anonymkode: d5b92...67a

Men hun spurte ikke hva du synes. Hun lurte på fargen,fordi man ikke skal bruke hvitt i bryllup,hvis man ikke er brud. Fir å svare på spørsmålet: Ja,denne kan du bruke!

Anonymkode: 2b246...9e7

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
cha skrev (19 timer siden):

Hei, har dere sett den korte belle kjolen som slippes i morgen? Den er hvit med rosa på. Kan den brukes i bryllup som gjest tenker dere?

Venninnen min har den lange utgaven. Styr unna sier jeg bare. Dårlig kvalitet. Det hvite innerstoffet krøller seg, og vises ved brystet. Overpriset Ebay kjole. Ville ikke brukt den i et bryllup. 

Anonymkode: ec4eb...114

  • Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hun spurte ikke hva du synes. Hun lurte på fargen,fordi man ikke skal bruke hvitt i bryllup,hvis man ikke er brud. Fir å svare på spørsmålet: Ja,denne kan du bruke!

Anonymkode: 2b246...9e7

Jeg leser aldri gjennom hele tråden før jeg gir et svar. Sto ingenting om at det var fargen hun lurte på i trådstarter sitt hovedinnlegg. Hun får svar på det hun spør om, og blir tydeligvis sur fordi hun ikke får svarer hun ville ha. 

Anonymkode: ec4eb...114

  • Liker 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Fargmessig er den absolutt innafor, men jeg mener den ikke er pen nok til et bryllup, men litt mer hverdagslig.

Anonymkode: 0a20f...9aa

  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Disse kjolene er aldeles nydelige, kan absolutt brukes i bryllup, jeg brukte selv den lange modellen i et sommerbryllup forrige uke :hjerte: Og 1000-2000 kroner for en fin kjole er ikke dyrt, synes jeg da.

Jeg tenker de som kommenterer de sureste kommentarene her inne er de samme bitre/sjalue folka som i en annen tråd her inne. De tåler ikke at andre har forskjellige meninger enn de, kjolen er ikke stygg i det hele tatt heller tvert imot så er den veldig fin :) 

Anonymkode: 0f7e9...3d1

Hvis jeg syns en kjole er stygg så er jeg bitter og sjalu? På en kjole?! 

Anonymkode: 2082b...6d9

  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
cha skrev (20 timer siden):

Hei, har dere sett den korte belle kjolen som slippes i morgen? Den er hvit med rosa på. Kan den brukes i bryllup som gjest tenker dere?

Jeg har den lange belle kjolen, ikke kjøp den! Elendig kvalitet, sømmene er skjeve, den hempen i utrigningen er ubrukelig, den er klam og fæl å gå med. Det finnes mange andre fine alternativer på bubbleroom feks.

Anonymkode: 633b6...56a

  • Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg leser aldri gjennom hele tråden før jeg gir et svar. Sto ingenting om at det var fargen hun lurte på i trådstarter sitt hovedinnlegg. Hun får svar på det hun spør om, og blir tydeligvis sur fordi hun ikke får svarer hun ville ha. 

Anonymkode: ec4eb...114

Hun skriver to ganger at den er hvit,ganske innlysende at det var derfor hun lurte....... 

Anonymkode: 2b246...9e7

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvis jeg syns en kjole er stygg så er jeg bitter og sjalu? På en kjole?! 

Anonymkode: 2082b...6d9

Men må du fortelle andre at du syns kjolen de har er stygg? Folkeskikk,hørt om det?

Anonymkode: 2b246...9e7

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men må du fortelle andre at du syns kjolen de har er stygg? Folkeskikk,hørt om det?

Anonymkode: 2b246...9e7

Å herregud!! Om noen spør om synspunkter på en kjole, så må man vel tåle å høre hva folk syns om den eller? Du trenger sikkert ikke bli krenket på andres vegne for akkurat det… Og skjønner fortsatt ikke hva du trakk inn bitter og sjalu for. 

Anonymkode: 2082b...6d9

  • Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde gått for en penere kjole. Dette er overpriset billig ræl som er produsert i Kina eller lignende.

Anonymkode: 4bcb3...c4f

  • Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns den ser ut som en vanlig sommerkjole, noe jeg kunne tatt på meg til sommerlunsj. Støtter ikke influensere, da. 

Anonymkode: a601c...958

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Å herregud!! Om noen spør om synspunkter på en kjole, så må man vel tåle å høre hva folk syns om den eller? Du trenger sikkert ikke bli krenket på andres vegne for akkurat det… Og skjønner fortsatt ikke hva du trakk inn bitter og sjalu for. 

Anonymkode: 2082b...6d9

Det var ikke jeg som skrev det. Poenget var at hun spurte om kjolen passet i bryllup pga fargen,og da kan man svare på det istedenfor å si hvor stygg man syns kjolen er. 

Anonymkode: 2b246...9e7

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For å svare på det du virkelig spør om, TS, så er svaret ja, du kan fint bruke den kjolen.

Anonymkode: 564e6...325

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvit kjole i bryllup har aldri vært greit. Ville valgt en annen farge. 

Anonymkode: c4010...fd1

  • Liker 1
Skrevet

Ja. Du kan bruke kjolen. Men personlig ville jeg aldri kjøpt kjole av så rævva kvalitet. Ikke rart verden står i fyr og flamme.. 

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjolen ser ut som noe ræl man kunne kjøpt på Vero Moda til 299 kr. 

Anonymkode: 30947...9c5

  • Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...