AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #21 Skrevet 11. juli 2023 hva med Y.A.S. fra asos eller Zalando? De lager også polyesterkjoler men de er billigere, kan kjøpe for 300-400 kroner. Stoffet er tungt og pent. https://www.asos.com/search/?q=yas¤tpricerange=115-4700&sort=priceasc&refine=attribute_1047:8416|attribute_10992:61379|brand:13987 https://www.zalando.no/dame/yas-online-shop/ Anonymkode: e8278...bcc 1 4
cha Skrevet 11. juli 2023 Forfatter #22 Skrevet 11. juli 2023 Nå kom jeg på hvorfor jeg ikke har vært på kvinneguiden på mange år. Så mye oppgulp folk kommer med. Jeg spurte her fordi jeg ikke visst hvor ellers jeg skulle spørre, og det jeg lurte på var om det går ann å bruke den i bryllup pga fargen, ikke om dere syns den var for dyr, stygg, osv 😂 8
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #23 Skrevet 11. juli 2023 cha skrev (2 minutter siden): Nå kom jeg på hvorfor jeg ikke har vært på kvinneguiden på mange år. Så mye oppgulp folk kommer med. Jeg spurte her fordi jeg ikke visst hvor ellers jeg skulle spørre, og det jeg lurte på var om det går ann å bruke den i bryllup pga fargen, ikke om dere syns den var for dyr, stygg, osv 😂 Du spør om synspunkter på om kjolen kan brukes, men du tåler ikke at folk svarer med sin ærlige mening? Kjolen er ikke pen. Ville ikke brukt den i bryllup. Det er min mening. Ikke spør om andres meninger om du ikke tåler svarene. Anonymkode: d5b92...67a 7 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #24 Skrevet 11. juli 2023 Disse kjolene er aldeles nydelige, kan absolutt brukes i bryllup, jeg brukte selv den lange modellen i et sommerbryllup forrige uke Og 1000-2000 kroner for en fin kjole er ikke dyrt, synes jeg da. Jeg tenker de som kommenterer de sureste kommentarene her inne er de samme bitre/sjalue folka som i en annen tråd her inne. De tåler ikke at andre har forskjellige meninger enn de, kjolen er ikke stygg i det hele tatt heller tvert imot så er den veldig fin Anonymkode: 0f7e9...3d1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #25 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du spør om synspunkter på om kjolen kan brukes, men du tåler ikke at folk svarer med sin ærlige mening? Kjolen er ikke pen. Ville ikke brukt den i bryllup. Det er min mening. Ikke spør om andres meninger om du ikke tåler svarene. Anonymkode: d5b92...67a Men hun spurte ikke hva du synes. Hun lurte på fargen,fordi man ikke skal bruke hvitt i bryllup,hvis man ikke er brud. Fir å svare på spørsmålet: Ja,denne kan du bruke! Anonymkode: 2b246...9e7 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #26 Skrevet 11. juli 2023 cha skrev (19 timer siden): Hei, har dere sett den korte belle kjolen som slippes i morgen? Den er hvit med rosa på. Kan den brukes i bryllup som gjest tenker dere? Venninnen min har den lange utgaven. Styr unna sier jeg bare. Dårlig kvalitet. Det hvite innerstoffet krøller seg, og vises ved brystet. Overpriset Ebay kjole. Ville ikke brukt den i et bryllup. Anonymkode: ec4eb...114 5 5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #27 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hun spurte ikke hva du synes. Hun lurte på fargen,fordi man ikke skal bruke hvitt i bryllup,hvis man ikke er brud. Fir å svare på spørsmålet: Ja,denne kan du bruke! Anonymkode: 2b246...9e7 Jeg leser aldri gjennom hele tråden før jeg gir et svar. Sto ingenting om at det var fargen hun lurte på i trådstarter sitt hovedinnlegg. Hun får svar på det hun spør om, og blir tydeligvis sur fordi hun ikke får svarer hun ville ha. Anonymkode: ec4eb...114 1 8
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #28 Skrevet 11. juli 2023 Fargmessig er den absolutt innafor, men jeg mener den ikke er pen nok til et bryllup, men litt mer hverdagslig. Anonymkode: 0a20f...9aa 8
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #29 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Disse kjolene er aldeles nydelige, kan absolutt brukes i bryllup, jeg brukte selv den lange modellen i et sommerbryllup forrige uke Og 1000-2000 kroner for en fin kjole er ikke dyrt, synes jeg da. Jeg tenker de som kommenterer de sureste kommentarene her inne er de samme bitre/sjalue folka som i en annen tråd her inne. De tåler ikke at andre har forskjellige meninger enn de, kjolen er ikke stygg i det hele tatt heller tvert imot så er den veldig fin Anonymkode: 0f7e9...3d1 Hvis jeg syns en kjole er stygg så er jeg bitter og sjalu? På en kjole?! Anonymkode: 2082b...6d9 9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #30 Skrevet 11. juli 2023 cha skrev (20 timer siden): Hei, har dere sett den korte belle kjolen som slippes i morgen? Den er hvit med rosa på. Kan den brukes i bryllup som gjest tenker dere? Jeg har den lange belle kjolen, ikke kjøp den! Elendig kvalitet, sømmene er skjeve, den hempen i utrigningen er ubrukelig, den er klam og fæl å gå med. Det finnes mange andre fine alternativer på bubbleroom feks. Anonymkode: 633b6...56a 3 5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #31 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg leser aldri gjennom hele tråden før jeg gir et svar. Sto ingenting om at det var fargen hun lurte på i trådstarter sitt hovedinnlegg. Hun får svar på det hun spør om, og blir tydeligvis sur fordi hun ikke får svarer hun ville ha. Anonymkode: ec4eb...114 Hun skriver to ganger at den er hvit,ganske innlysende at det var derfor hun lurte....... Anonymkode: 2b246...9e7 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #32 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis jeg syns en kjole er stygg så er jeg bitter og sjalu? På en kjole?! Anonymkode: 2082b...6d9 Men må du fortelle andre at du syns kjolen de har er stygg? Folkeskikk,hørt om det? Anonymkode: 2b246...9e7 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #33 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men må du fortelle andre at du syns kjolen de har er stygg? Folkeskikk,hørt om det? Anonymkode: 2b246...9e7 Å herregud!! Om noen spør om synspunkter på en kjole, så må man vel tåle å høre hva folk syns om den eller? Du trenger sikkert ikke bli krenket på andres vegne for akkurat det… Og skjønner fortsatt ikke hva du trakk inn bitter og sjalu for. Anonymkode: 2082b...6d9 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #34 Skrevet 11. juli 2023 Hadde gått for en penere kjole. Dette er overpriset billig ræl som er produsert i Kina eller lignende. Anonymkode: 4bcb3...c4f 2 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #35 Skrevet 11. juli 2023 Jeg syns den ser ut som en vanlig sommerkjole, noe jeg kunne tatt på meg til sommerlunsj. Støtter ikke influensere, da. Anonymkode: a601c...958 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #36 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Å herregud!! Om noen spør om synspunkter på en kjole, så må man vel tåle å høre hva folk syns om den eller? Du trenger sikkert ikke bli krenket på andres vegne for akkurat det… Og skjønner fortsatt ikke hva du trakk inn bitter og sjalu for. Anonymkode: 2082b...6d9 Det var ikke jeg som skrev det. Poenget var at hun spurte om kjolen passet i bryllup pga fargen,og da kan man svare på det istedenfor å si hvor stygg man syns kjolen er. Anonymkode: 2b246...9e7 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #37 Skrevet 11. juli 2023 For å svare på det du virkelig spør om, TS, så er svaret ja, du kan fint bruke den kjolen. Anonymkode: 564e6...325 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #38 Skrevet 11. juli 2023 Hvit kjole i bryllup har aldri vært greit. Ville valgt en annen farge. Anonymkode: c4010...fd1 1
blåbærpai Skrevet 11. juli 2023 #39 Skrevet 11. juli 2023 Ja. Du kan bruke kjolen. Men personlig ville jeg aldri kjøpt kjole av så rævva kvalitet. Ikke rart verden står i fyr og flamme.. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #40 Skrevet 11. juli 2023 Kjolen ser ut som noe ræl man kunne kjøpt på Vero Moda til 299 kr. Anonymkode: 30947...9c5 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå