Gå til innhold

Hvit careless-kjole i bryllup


cha

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkende utsagn, ryktespredning, latterliggjøring, brukerdebatt, avsporinger og samtlige svar til dette. 

Matas, mod. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 11.7.2023 den 20.34):

I innleggene dine kommer det jo frem at du ikke tåler å få tilbakemeldinger om kjolen til Careless. Den som sprer møkk er jaggu meg du.

Anonymkode: 58443...e37

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cha skrev (På 14.7.2023 den 9.49):

😂😂😂

Jeg anbefaler deg å sjekke ut bubbleroom. De har mange fine kjoler til en fin pris. Jeg kjøpte meg den lage belle kjolen til careless, men er skikkelig skuffet over kvaliteten i forhold til prisen. Sømmene er skjeve, stoffet vrenger seg, det puster dårlig så man blir fort svett og klam. Og de er veldig gjennomsiktige. Men liker selv printet på de. 

Anonymkode: 633b6...56a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fikk beskjed om at denne var for hvit til bryllup. så ville unngått hele fargen om jeg var deg 

IMG_9372.webp

Anonymkode: 9ff8a...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Fikk beskjed om at denne var for hvit til bryllup. så ville unngått hele fargen om jeg var deg 

IMG_9372.webp

Anonymkode: 9ff8a...7b2

Den er ikke for hvit til bryllup. Ingen ville forvekslet deg med bruden i en så mønstrete kjole.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den overgår hvertfall  ikke bruden, og fremstår ikke hvit. 
Men synes ikke den passer. Bryllup er en høytidelig anledning, som regel, og det er tid for å slå på stortromma. Også klesmessig. 
I den anledning syns jeg ikke en billig utseende kjole i kunstfiber er passende. Skjønner meg heller ikke på dere som foreslår å kjøpe bryllupsantrekk fra bonprix, bare navnet på nettbutikken får meg til å grøsse. Høres BILLIG ut. 
 

Skal du velge kjole, velg heller en fin kjole i god kvalitet, viskose i det minste. 
 

Snobbe-rant fra meg. Har ikke noe med at jeg ikke liker Careless eller noe, men bryllup er en stor dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...