Gå til innhold

Hvorfor skal folk påpeke hvilke navn som er populære?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skulle ønske mine foreldre var mindre kreative og hadde gitt meg et mer vanlig navn som jeg slapp å stave og forklare hele tiden.

Anonymkode: 87d2c...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fint du beviser poenget mitt. Smaken er uansett som baken, jeg synes Ingrid er et grusomt navn.

Anonymkode: ac16e...a52

Deg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Navn blir jo populære fordi det er fine navn, så på en måte er det jo helt trygt å velge det. Det er det det er, trygt. Ingen skade skjer, og man kan være heldig eller uheldig ift hvor mange rundt deg som velger det navnet. Har hatt barnehagebarn i 6 år, og ingen Emma, Sofie eller Nora, William, Jakob eller Emil har vært der. 

Man vet aldri med navn, her jeg bor føler jeg det er noen navn som er geografisk populært selv om det ikke er toppnavn. 3 Olav i bhg nå, 2 Vemund og 2 Finn, 2 Leonora og 3 Sanna. En ganske liten bhg med 3 avdelinger 

Anonymkode: 6c836...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et navn som har vært på topplistene omtrent alltid. Er kjempefornøyd med navnet mitt! I en liten periode på skolen var vi tre med samme navn, mistet ikke akkurat identiteten min av det 😆 Har alltid tenkt det er verst å ha navn ingen har hørt før og som man alltid må stave når man møter nye folk.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg gikk på skolen var det 5 på trinnet som het Kristian. Det var Kristian P, Kristian K, osv. blir fryktelig kjedelig og upersonlig. Vil derfor ha litt mer unike navn på mine barn. Etter å ha jobber på skole noen år har jeg hatt litt for mange av disse navnene, så de er litt oppbrukte for meg:

Emma, Emilie, Linnea, Maja, Nora, Sofie

Anonymkode: f8aa1...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...