AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #1 Del Skrevet 10. juli 2023 Det er ikke mulig, sant? Jeg blør plutselig idag, 4 dpo, og skjønner ikke hvorfor. Har aldri hatt mellomblødninger før, og går på Letrozol, så jeg vet akkurat når jeg har EL og når mensen skal komme. Og nå er jeg altså på SD 19/4dpo, og kan ikke forstå denne blødningen. Det går vel ikke ann at en eventuell festeblødning kommer 4 dager etter EL/samleie? Anonymkode: 2bfae...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 10. juli 2023 #2 Del Skrevet 10. juli 2023 Det kan komme fra eggløsning. Hvordan et du at du har hat eggløsning? Har du pcos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #3 Del Skrevet 10. juli 2023 Sofakona skrev (9 timer siden): Det kan komme fra eggløsning. Hvordan et du at du har hat eggløsning? Har du pcos? Har ikke pcos, men har tatt flere blodprøver underveis i prosessen med Letrozol som har bekreftet EL. Har også testet positivt på EL-test hver SD 13 og fått mensen 14 dager etter det, så jeg føler meg egentlig ganske sikker. Men kanskje det er avvik denne runden her? Det er i alle fall helt nytt for meg med denne blødningen🤔 Anonymkode: 2bfae...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #4 Del Skrevet 10. juli 2023 Jeg hadde en bitte bitte bitteliten dråpe blod på 4 og 5 dpo. Spurte om det på kg og fikk til svar at det var hekt umulig at det var festeblødning. Var gravid og har i dag verdens fineste baby 🥰 Lykke til! Anonymkode: c92ce...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #5 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg hadde en bitte bitte bitteliten dråpe blod på 4 og 5 dpo. Spurte om det på kg og fikk til svar at det var hekt umulig at det var festeblødning. Var gravid og har i dag verdens fineste baby 🥰 Lykke til! Anonymkode: c92ce...236 Det er faktisk umulig at egget fester seg 4 dpo. For at det skal feste seg må det utvikle seg til en blastocyst og det tar 5 dager, deretter bruker det som regel 1-2 dager til før det fester seg Folk kan derimot få enkelte tilfeldige blødninger mellom EL og mens på grunn av hormonene. Slimhinnene ganske skjøre på denne tiden Anonymkode: 8e137...1d1 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #6 Del Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har ikke pcos, men har tatt flere blodprøver underveis i prosessen med Letrozol som har bekreftet EL. Har også testet positivt på EL-test hver SD 13 og fått mensen 14 dager etter det, så jeg føler meg egentlig ganske sikker. Men kanskje det er avvik denne runden her? Det er i alle fall helt nytt for meg med denne blødningen🤔 Anonymkode: 2bfae...322 Eneste blodprøve som kan bekrefte el er progesteron og den skal tas ca 7dpo . Anonymkode: 326c2...6bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luv Skrevet 19. juli 2023 #7 Del Skrevet 19. juli 2023 Dere som har opplevd festeblødninger; Hadde dere smerter nederst i magen på en side også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 20. juli 2023 #8 Del Skrevet 20. juli 2023 atal skrev (8 timer siden): Dere som har opplevd festeblødninger; Hadde dere smerter nederst i magen på en side også? Dette høres mer ut som eventuelt eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #9 Del Skrevet 20. juli 2023 Implantasjon skjer ikke så tidlig som 4 dpo. Anonymkode: 5a049...d01 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luv Skrevet 20. juli 2023 #10 Del Skrevet 20. juli 2023 Sofakona skrev (13 timer siden): Dette høres mer ut som eventuelt eggløsning Dette var 6 dager etter eggløsning. Så ble litt usikker på hva det kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå