Gjest singel forever Skrevet 15. januar 2006 #21 Del Skrevet 15. januar 2006 3 år. Og holder på å bli sprø! Jeg hater å være singel. Hvorfor er andre så heldige og finner den de vil ha? Hvorfor kan ingen være interessert i lille meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #22 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg føler virkelig med dg....jeg var såå forelska i en gutt, men han likte mg ikke..Har vært singel i et år..det er sååå jævlig dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 16. januar 2006 #23 Del Skrevet 16. januar 2006 3 år. Og holder på å bli sprø! Jeg hater å være singel. Hvorfor er andre så heldige og finner den de vil ha? Hvorfor kan ingen være interessert i lille meg? ← Problemet er heller å finne noen jeg selv finner interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. januar 2006 #24 Del Skrevet 16. januar 2006 Hvorfor kan ingen være interessert i lille meg? ← Problemet er heller å finne noen jeg selv finner interessant. ← en kombinasjon her for min del... problemet er å finne en som jeg selv finner interessant og som også finner meg interessant... ingen sa det skulle være enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 16. januar 2006 #25 Del Skrevet 16. januar 2006 1 år og to måneder.. Leeeeeiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy in red Skrevet 16. januar 2006 #26 Del Skrevet 16. januar 2006 3 år. Og holder på å bli sprø! Jeg hater å være singel. Hvorfor er andre så heldige og finner den de vil ha? Hvorfor kan ingen være interessert i lille meg? ← jeg har vært singel i fire år og begynner å bli ganske så lei. Men regner med at denne singel tilværelsen snart tar slutt. Er underernært på det meste her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 16. januar 2006 #27 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg har vært alene i 2,5 år nå, og trives med det. Det er alltid noe som skal ryddes opp i når en blir alene, og da tenker jeg både på praktiske ting og mentalt. Sånt tar tid. Innbiller meg at jeg begynner å bli klar for dating igjen, men er ikke helt sikker. Har truffet noen etter bruddet, men er faktisk fortsatt ganske følelsesløs inni meg, så seriøse ting må bare vente. Imellomtiden trøster jeg meg med min faste elsker som har vært der for meg i snart 2 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt24 Skrevet 16. januar 2006 #28 Del Skrevet 16. januar 2006 fikk mitt første kyss som 24 år gammel. men fortsatt singel. tror nok heller ikke det forandres med det første. trenger man andre enn seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. januar 2006 #29 Del Skrevet 16. januar 2006 Har vært single 6 måneder etter et forhold på 3 år og rett før det et forhold på 2,5 år. Var ikke så mye single imellom de to. Dater igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasken Skrevet 16. januar 2006 #30 Del Skrevet 16. januar 2006 Har hvert singel i litt over 13mnd nå og er drittlei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #31 Del Skrevet 16. januar 2006 Snart 2 år nå! Og blir mindre og mindre interessert i menn. Synes bare det er plagsomt når de maser på sms. Kan ikke huske sist jeg pratet med en fyr jeg følte jeg var interessert i / kunne forestille meg å tenne på. Men håper dette går over en gang, for logisk sett kunne jeg tenke meg å ha en partner gjennom livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel forever Skrevet 16. januar 2006 #32 Del Skrevet 16. januar 2006 Snart 2 år nå! Og blir mindre og mindre interessert i menn. Synes bare det er plagsomt når de maser på sms. Kan ikke huske sist jeg pratet med en fyr jeg følte jeg var interessert i / kunne forestille meg å tenne på. ← Har vurdert dette jeg også. Men selv har jeg funnet ut at det minst, og da mener jeg minst.. finnes tre forskjellige typer menn. 1. Han som tenker med det han har mellom beina, og som er utro med det samme dama drar på ferie! 2. Han som er interessert i deg, som du overhodet ikke er interessert i. 3. Han som er såååå perfekt og alt, men.. som ikke er interessert i deg, som finner på alle mulige unnskyldninger for ikke å bruke tid sammen med deg. Noen flere?? Og jeg greier alltid å bli kjent med gutter som er interessert i meg, men som er en venn og ikke noe annet (det jeg føler). Dette er kjipt! Og disse har en tendens til å bli litt for plagsomme når jeg sier nei. Mulig jeg ikke er bestemt nok i mitt NEI. Dessverre ramler jeg stadig borti den jeg tror er perfekt, men som ser så mye på utseendet at jeg ikke er god nok. Finnes det ikke noen mellomting? For eks. en som vil ha meg og som ikke er så forbaska fokusert på utseende? Har forresten funnet ut at de gutta som ikke er modellpene er de som er verdt å samle på. Min erfaring er at disse tar deg for den du er. Er jeg helt på villspor nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #33 Del Skrevet 17. januar 2006 Problemet er heller å finne noen jeg selv finner interessant. ← Ja det er et problem. Mye som skal klaffe. fikk mitt første kyss som 24 år gammel. men fortsatt singel. tror nok heller ikke det forandres med det første. trenger man andre enn seg selv? ← Jeg vet ikke. Har stilt meg selv det samme spørsmålet flere ganger. Man går gjennom en del ting i livet. Takler alle opp og ned turer alene. Og man blir sterk. Salma Hayek kom med en fin uttalelse; Jeg gifter meg den dagen jeg finner en mann som er like sterk som meg. Den kan jeg forstå. Man står så stødig alene at man undres om det finnes andre som gjør det samme, eller om man ender opp som reservemamma for en voksen mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #34 Del Skrevet 17. januar 2006 Har vurdert dette jeg også. Men selv har jeg funnet ut at det minst, og da mener jeg minst.. finnes tre forskjellige typer menn. 1. Han som tenker med det han har mellom beina, og som er utro med det samme dama drar på ferie! 2. Han som er interessert i deg, som du overhodet ikke er interessert i. 3. Han som er såååå perfekt og alt, men.. som ikke er interessert i deg, som finner på alle mulige unnskyldninger for ikke å bruke tid sammen med deg. Noen flere?? ← Ja, de som er med i den grå massen av skygger som farer forbi på gaten og på utesteder, som du ikke registrerer for alle er så like, og om de presenterer seg så glemmer du navnet og ansiktet etter 5 sek, og som du ikke har lyst til å ofre tid på å bli kjent med fordi du er sikker på at alle er fulle av seg selv der de går i sine trendy klær og stylede hår... (så er de sikkert like menneskelige og reale som deg innerst inne likevel, under den hippe fasaden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 17. januar 2006 #35 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg er ikke singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 17. januar 2006 #36 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg har vært singel i nesten et halvt år. Har taklet det bra, jeg trengte å være litt singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 17. januar 2006 #37 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg har vært singel i 6 år!!... De 3 siste årene har jeg savnet en kjæreste.. og det er bare blitt værre og værre... Nå depper jeg skikkelig til tider.. det gjorde jeg aldri før.. Det er vel 40-års krisa som nærmer seg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy in red Skrevet 17. januar 2006 #38 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg har vært singel i 6 år!!... De 3 siste årene har jeg savnet en kjæreste.. og det er bare blitt værre og værre... Nå depper jeg skikkelig til tider.. det gjorde jeg aldri før.. Det er vel 40-års krisa som nærmer seg..... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 17. januar 2006 #39 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg har vært singel i 6 år!!... De 3 siste årene har jeg savnet en kjæreste.. og det er bare blitt værre og værre... Nå depper jeg skikkelig til tider.. det gjorde jeg aldri før.. Det er vel 40-års krisa som nærmer seg..... ← Jeg har gjort den motsatte erfaringen. De tre første årene synes jeg var verst. Etter det så har vel egentlig interessen vært litt for dalene. Se litt på hva du har fått til de siste årene. Ting du kanskje har fått gjort som kanskje ikke hadde blitt noe av dersom du prioriterte et forhold? Alle situasjoner du har taklet der du trodde du ville ha trengt å være to? Jeg vet ikke om du har barn, men det er jo en ting det er greit å være to om. Men når man er alene så takler man det og. Har hørt noen si at et forhold gir en uendelige muligheter for selvutvikling. Jeg må si jeg har utviklet meg langt mer i mine år som singel enn i mitt ekteskap. Uten tvil. Og jeg har passert 40, men har ikke sett noe til 40 års krisa enda. Har vel hatt så mye å henge fingra i at jeg har glemt å få angst antagelig. Ellers får vi bare si at jeg har utsatt den på ubestemt tid. Fokuser på det som er positivt i livet ditt. Det er mulig. Og dessuten svært sant at det er bortkastet å gråte over spilt melk. Ingen grunn til panikk m.a.o. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel forever Skrevet 17. januar 2006 #40 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg har vært singel i 6 år!!... De 3 siste årene har jeg savnet en kjæreste.. og det er bare blitt værre og værre... Nå depper jeg skikkelig til tider.. det gjorde jeg aldri før.. Det er vel 40-års krisa som nærmer seg..... ← Ja, føler med deg jeg også Er skikkelig dritt å være singel når alle andre rundt deg har en å holde i hånda ++. Da er nok jeg også på vei inn i førtiårskrisa, fordi jeg depper mye til tider jeg også. Tror vi må starte en singelklubb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå