Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært single?

LilleMy28

Anbefalte innlegg

til sommeren blir det 7 år.

noen kortere forhold har det hvert, men ikke noe som kan kalles seriøst.

har vel et lite håp om og ikke bli alene for alltid, men stresser ikke og jeg må vel innrømme at jeg ikke gjør noe for og treffe damer heller.

men hvor er alle alenemødrene det prates så mye om her inne? er selv alenefar og om jeg en sjelden gang treffer ei alenemor er hun enten opptat eller starter samtalen med og forbanne mannfolk, de klarer som regel og flette inn både kloster og lesbisk i samtalen før det går 5 min.'

singeltilverelsen er grei den, mye man savner til spesielle tider , men ikke no panikk eller desperate tanker....enda....

Eh. Kan jeg komme med en teori om de damene? Ettersom jeg sannsynligvis er helt den typen dame? Kanskje har de damen vært utsatt for ufine tilnærmelser på byen eller kikket innom chattekanaler på nettet (huff)? Jeg blir desillusjonert. Jeg kjenner da menn IRL som er alle tiders mennesker. Men når jeg tilbringer for mye tid på nett får jeg inntrykk av at alle menn er ute etter et kjapt knull. Og ettersom det er helt uinteressant for meg har jeg lett for å reise bust. Men som en konsekvens av at jeg vet jeg reagerer som jeg gjør, så gjør jeg heller som du, og dropper å forsøke å få kontakt med noen. På den måten begrenser jeg i det minste de negative ringvirkningene. Dette er kanskje framskrittets velsignelser? Ting var da enklere den gangen man møttes blant venner på lokalet? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

til sommeren blir det 7 år.

noen kortere forhold har det hvert, men ikke noe som kan kalles seriøst.

har vel et lite håp om og ikke bli alene for alltid, men stresser ikke og jeg må vel innrømme at jeg ikke gjør noe for og treffe damer heller.

men hvor er alle alenemødrene det prates så mye om her inne? er selv alenefar og om jeg en sjelden gang treffer ei alenemor er hun enten opptat eller starter samtalen med og forbanne mannfolk, de klarer som regel og flette inn både kloster og lesbisk i samtalen før det går 5 min.'

singeltilverelsen er grei den, mye man savner til spesielle tider , men ikke no panikk eller desperate tanker....enda....

Jeg er alenemor, men jeg kjenner meg ikke gjen i den beskrivelsen der. Ikke skal jeg i kloster og ikke er jeg lespe. Synest mannfolk er toppen og vil gjerne ha meg en selv. ;)

*sitterohventerpåatmrrightskalringepådøren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

vel, man skal jo ikke dømme alle så klart, men, nå trur jeg vi sporer av tråden her:-)

"sihvordøraerogklokkenskallyde"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forøvrig har jeg vert singel i 4 år. Da har jeg ikke regnet med flørteforhold

*døraernedtilvenstremedpostkasseneogførsteinnkjørseltilhøyrejegventer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mummi på jobb

Har ikke vært singel lenge nok i alle fall :) De siste årene har det vært en del frem og tilbake.

Nå skal jeg bare "finne meg sjøl" før jeg i det hele tatt skal tenke på å finne noen andre! :) Forresten har jeg på sikt tenkt å bli funnet, ikke finne noen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke. Syns jeg ga han en ganske god beskrivelse.

Kanskje han ikke vet forskjellen på høyre og venstre??? Og ringte på feil dør?.... :grine: JEG VET HVEM SOM BOR DER!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine: Bare vri om kniven, du!

Og kakene mine har jeg spist opp selv....Ja, noen måtte jo spise dem også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

ok marte, nå har jeg ringt på div dører i hele natt, kan du i det minste si om du bor i oslo?

er lit lei av og leite liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...