Gå til innhold

Tips til aktiviteter/interesser/kurs?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er i en periode i livet der jeg vil prøve nye ting/aktiviteter/kurs/utfordringer. 

Men jeg sliter nesten litt med å komme på spennende aktiviteter. Har dere noen tips? 

I vinter var jeg på randonee-kurs, og nå i vår var jeg på padlekurs. 

Tenkte på surfekurs og klatring også. Og lære meg et nytt språk (kanskje språkkurs i landet det gjelder?). 

Hvilke interesser/aktiviteter driver dere med? Eller noe spennende dere har gjort tidligere? Tar i mot alt av tips!

Gjerne noe i andre deler av landet (jeg bor i oslo), eller utenlands også :)  Jeg har mye fritid, og er singel, og vil utnytte denne tiden best mulig :) 

Anonymkode: b5d0f...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kampsport? Begynte selv med karate i voksen alder.

Ellers har jeg nylig begynt å sy, og synes det er kjempegøy (og veldig praktisk - endelig har jeg klær som faktisk passer.. )

Anonymkode: 4db83...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.7.2023 den 17.08):

Jeg er i en periode i livet der jeg vil prøve nye ting/aktiviteter/kurs/utfordringer. 

Men jeg sliter nesten litt med å komme på spennende aktiviteter. Har dere noen tips? 

I vinter var jeg på randonee-kurs, og nå i vår var jeg på padlekurs. 

Tenkte på surfekurs og klatring også. Og lære meg et nytt språk (kanskje språkkurs i landet det gjelder?). 

Hvilke interesser/aktiviteter driver dere med? Eller noe spennende dere har gjort tidligere? Tar i mot alt av tips!

Gjerne noe i andre deler av landet (jeg bor i oslo), eller utenlands også :)  Jeg har mye fritid, og er singel, og vil utnytte denne tiden best mulig :) 

Anonymkode: b5d0f...fa1

Klatring åpner opp for mange opplevelser! Både utendørs og innendørs. Og så kan du skape variasjon ved også å buldre.

Vannsport har også mye å by på: sup, surfing, windsurfing, kajakk, kano osv

Foruten fysiske ting: matlaging og kurs innen kokkefaget, dyrke egne grønnsaker eller i fellesskap, bok-klubb, quiz-kvelder, 

Bare noen tanker :)

Endret av Lill3My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...