AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Del Skrevet 9. juli 2023 Jeg er i en periode i livet der jeg vil prøve nye ting/aktiviteter/kurs/utfordringer. Men jeg sliter nesten litt med å komme på spennende aktiviteter. Har dere noen tips? I vinter var jeg på randonee-kurs, og nå i vår var jeg på padlekurs. Tenkte på surfekurs og klatring også. Og lære meg et nytt språk (kanskje språkkurs i landet det gjelder?). Hvilke interesser/aktiviteter driver dere med? Eller noe spennende dere har gjort tidligere? Tar i mot alt av tips! Gjerne noe i andre deler av landet (jeg bor i oslo), eller utenlands også Jeg har mye fritid, og er singel, og vil utnytte denne tiden best mulig Anonymkode: b5d0f...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #2 Del Skrevet 10. juli 2023 Kampsport? Begynte selv med karate i voksen alder. Ellers har jeg nylig begynt å sy, og synes det er kjempegøy (og veldig praktisk - endelig har jeg klær som faktisk passer.. ) Anonymkode: 4db83...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 10. juli 2023 #3 Del Skrevet 10. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 9.7.2023 den 17.08): Jeg er i en periode i livet der jeg vil prøve nye ting/aktiviteter/kurs/utfordringer. Men jeg sliter nesten litt med å komme på spennende aktiviteter. Har dere noen tips? I vinter var jeg på randonee-kurs, og nå i vår var jeg på padlekurs. Tenkte på surfekurs og klatring også. Og lære meg et nytt språk (kanskje språkkurs i landet det gjelder?). Hvilke interesser/aktiviteter driver dere med? Eller noe spennende dere har gjort tidligere? Tar i mot alt av tips! Gjerne noe i andre deler av landet (jeg bor i oslo), eller utenlands også Jeg har mye fritid, og er singel, og vil utnytte denne tiden best mulig Anonymkode: b5d0f...fa1 Klatring åpner opp for mange opplevelser! Både utendørs og innendørs. Og så kan du skape variasjon ved også å buldre. Vannsport har også mye å by på: sup, surfing, windsurfing, kajakk, kano osv Foruten fysiske ting: matlaging og kurs innen kokkefaget, dyrke egne grønnsaker eller i fellesskap, bok-klubb, quiz-kvelder, Bare noen tanker Endret 10. juli 2023 av Lill3My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå