AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #1 Del Skrevet 9. juli 2023 Jeg hører på Secret Garden når jeg er trist. Anonymkode: f9ff8...2d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #2 Del Skrevet 9. juli 2023 Hører ikke på denne artisten/skuespilleren, men denne sangen hørte jeg på da jeg var skikkelig langt nede... Anonymkode: f710d...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #3 Del Skrevet 9. juli 2023 Er psykisk syk og prøver å passe på å ikke falle for langt ned i det mørke hullet. Så når jeg er ekstra trist, prøver jeg å høre på en litt lystig podcast. Å høre på triste sanger kan nesten være farlig. Anonymkode: 610a0...b46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. juli 2023 #4 Del Skrevet 10. juli 2023 Doom metal, av forskjellige slag, og lignende. Black metal. Sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mykmann41 Skrevet 10. juli 2023 #5 Del Skrevet 10. juli 2023 Madrugada 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #6 Del Skrevet 10. juli 2023 Hvis jeg er trist unngår jeg triste sanger, det gjør jo ingenting bedre. Hører heller på «I can see clearly now». I dag har jeg testet om jeg er trist og hørt hele Maria Menas «They never leave their wives». Fornøyd med at jeg ikke tørket en liten tåre engang, nå går det bra og jeg er ikke trist. Anonymkode: cfba3...62c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå