Gå til innhold

Er walkingpad verdt pengene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser at disse mini tredemøllene er blitt så populære. Noen som har slike hjemme og som kan dele erfaringer med dem? De koster jo en del tusenlapper så vil vite om det er verdt å investere i en slik en.

Anonymkode: 461a4...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Personlig ser jeg ikke vitsen. 

Om jeg skal trene så løper jeg en time. Om jeg jobber eller ser TV foretrekker jeg å sitte. 

Hadde jeg imidlertid vært stuck hjemme på grunn av små barn eller noe ville behovet vært noe annet, men da ville jeg nok kjøpt en skikkelig tredemølle. 

Anonymkode: a5cd0...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Absolutt :)  Jeg elsker min og bruker den masse. Helt perfekt når det er glatt, dårlig vær, sinnsykt kaldt (bor i Finnmark) eller når jeg rett og slett ikke gidder å gå ut. Jeg kan både gå og løpe på den. 

Verd hver en krone :)

Anonymkode: fd5be...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og folk lurer på hvorfor norges bank til stadig må øke renten.....

Anonymkode: 909d9...8ae

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bor du i nord er den gull verd om vinteren i hvertfall 😅 Bor du derimot et sted det er mulig å være ute hele året hadde jeg heller spart de pengene.

Anonymkode: 8b4ec...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Absolutt :)  Jeg elsker min og bruker den masse. Helt perfekt når det er glatt, dårlig vær, sinnsykt kaldt (bor i Finnmark) eller når jeg rett og slett ikke gidder å gå ut. Jeg kan både gå og løpe på den. 

Verd hver en krone :)

Så man kan løpe på de også? Hvordan er kvaliteten på de kontra tredemølle? 

Anonymkode: 81912...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fordi jeg har kjøpt en WalkingPad istedenfor et et abonnement på gymmen? ;) Eller fordi jeg ikke bruker pengene på alkohol, PepsiMax, sigaretter / snus eller interiørtull?

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Til løping er sikkert en tredemølle bedre. Jeg løper verken langt eller fort, så jeg er ikke den rette til å spørre om "treningsløping" ;)

Men ja, du kan løpe på den. Husk bare å sjekke vektgrensa på den du kjøper. Du må kjøpe en som tåler vekten din + litt til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Rentehevningene plager meg ikke. Så hvorfor skal jeg slutte å kjøpe det jeg vil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du skal løpe må du ha en av de kraftigere modellene (de letteste utgavene har en maksfart på 6km/t så der blir det ikke mye løping uansett).

Anonymkode: 8b4ec...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Personlig ser jeg ikke vitsen. 

Om jeg skal trene så løper jeg en time. Om jeg jobber eller ser TV foretrekker jeg å sitte. 

Hadde jeg imidlertid vært stuck hjemme på grunn av små barn eller noe ville behovet vært noe annet, men da ville jeg nok kjøpt en skikkelig tredemølle. 

Dette.

Med mindre du bor på er sted der det er umulig å løpe halve året. Både billigere, bedre og mye mer motiverende å løpe ute.

Anonymkode: 6c0d8...57a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt treningsutstyr er verdt prisen dersom det blir brukt😉 Er derimot skeptisk til det som influencere tar seg betalt for å skryte over, tviler på kvaliteten da….

Anonymkode: d9e2b...9b0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette.

Med mindre du bor på er sted der det er umulig å løpe halve året. Både billigere, bedre og mye mer motiverende å løpe ute.

Anonymkode: 6c0d8...57a

Ikke alle liker å trene blant folk. Ikke alle liker å trene ute heller. Så da spiller det ingen rolle hvor man bor i landet. Jeg har sett på walkingpad selv, men er så usikker på grunn av pris. Skulle bare ønske power eller elkjøp fikk de inn i fysisk butikk, slik at man kan levere tilbake om man ikke er fornøyd! Hadde det vært en mulighet så hadde jeg kjøpt for lenge siden. 

Anonymkode: 87b1e...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke alle liker å trene blant folk. Ikke alle liker å trene ute heller. Så da spiller det ingen rolle hvor man bor i landet. Jeg har sett på walkingpad selv, men er så usikker på grunn av pris. Skulle bare ønske power eller elkjøp fikk de inn i fysisk butikk, slik at man kan levere tilbake om man ikke er fornøyd! Hadde det vært en mulighet så hadde jeg kjøpt for lenge siden. 

Anonymkode: 87b1e...2aa

Og derfor er svarene ganske meningsløse så lenge TS ikke opplyser om hvorfor hun ser for seg at walkingpad er verdt pengene for henne. 

Med sosial angst, stor overvekt, eller belastningsskader, kan det være vel verdt det. 

Men som treningsform for en ellers frisk person er det litt...neh... Da ville jeg nok heller anbefalt å følge et Pamela Reif eller Chloe Ting program, om man ikke vil ut og løpe i naturen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg er den verdt det! Sliter med depresjon og angst som blir verre i de mørkeste månedene, og har holdt kondisen takket være den. Også praktisk for meg som har lite plass å ha en jeg kan pakke sammen. Har en som går opp til 12 km/t. 

Anonymkode: 1915f...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg solgte min på Finn etter kort tid😅 Synes det ble fryktelig kjedelig. 
Jogger eller går tur ute med hunder heller.

Anonymkode: 2d1d8...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nei, det er det ikke. Du kan gå ute, det er gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Følger denne! For min del er jeg interessert fordi jeg bor landlig, langt fra treningssenter, er for mørkredd til å gå ute alene på kveldstid og er alene med små barn. Hvis jeg kan gå samtidig som jeg f.eks ser tv, hadde det vært topp! Har noen av dere sol er fornøyde lyst til å dele hvilken dræere har? Og lager de mye lyd?

Anonymkode: 6f6ca...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Følger denne! For min del er jeg interessert fordi jeg bor landlig, langt fra treningssenter, er for mørkredd til å gå ute alene på kveldstid og er alene med små barn. Hvis jeg kan gå samtidig som jeg f.eks ser tv, hadde det vært topp! Har noen av dere sol er fornøyde lyst til å dele hvilken dræere har? Og lager de mye lyd?

Anonymkode: 6f6ca...1b7

Jeg hadde Walkingpad R2 Pro. Var fornøyd med den og ganske stillegående. Men når man jogger eller løper vil det jo naturligvis være en del lyd uansett. 

Anonymkode: 2d1d8...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...