Tilde Skrevet 2. november 2002 #1 Del Skrevet 2. november 2002 Er det flere enn meg der ute som leker litt med ord av og til??!! Meld dere! Meld dere! Jeg starter jeg: ein katt utan respekt for seg sjølv mjauar høgt i beste sendetid klorar opp tapeten gløymer måneskinnssonaten ignorerar sin eigen hale glipper med augo og drit i eiga seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 4. november 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 4. november 2002 Neivelda..,- hvis det skal være sånn så fortsetter jeg bare litt selv.. bakgårdspoesi kvinner er kvinner verst sier de som har mest greie på ting og tang og alle vet blant annet at Johnsen har en skjev gammel fiskestang ja,det er opplest og vedtatt forlengst og gamle kjerringer lytter intenst til det som sikkert skjer i den mørke natt fyllevrøvl og bakgårdskatt ingenting går ditt hus forbi når tungene kommer på gli så pass deg nå du unge dame kvinnfolk kan være infame ikke gap for høyt gamle damer de står for en støyt, men for de kaklende søte små er gråsonene få skvatt skvildre skvalledank -skal du ha bank?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 5. november 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 5. november 2002 Lumske istappar Kjenner det med ein gong iskrystallane dei små dryppa det er mest så eg frys men eg er utanfor eg ler berre og smeltar ein snøball i lufta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 5. november 2002 #4 Del Skrevet 5. november 2002 En herlig kar i fra Møre jeg villig lot meg forføre mitt hjerte det brast nå sitter jeg fast i hans fiskesnøre! 8) + (Love hurts!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 5. november 2002 #5 Del Skrevet 5. november 2002 Det er ei stund si'a sist, jeg satt på en kvist og tissa ned i hodet på en pensjonist. Og pensjonisten sa: HALLELUJA! Alt det gode kommer ovenfra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 7. november 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 7. november 2002 hvem det skulle angå jeg har meldt mitt fravær i dag kanskje også i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. november 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 17. november 2002 nettedderkoppen nøster opp bla bla bla fyker opp på skjermen min vi chatter melder utveksler meninger kikker råder og krangler så det gnistrer i capslocken sier oss enige fjoller og ler danner fellesskap trøster mobber kozeklemmer i rosa kursiv samtidig som vi utleverer fryser ut uten fonter gliiiiser og danser vi konger på svingstoler nettet snører seg stadig sammen eller spinner vi videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå