Gå til innhold

Giftering i helsevesenet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 12.7.2023 den 22.16):

Det er ikke så rart at man ønsker å gå med ringen, jeg er lykkelig i forholdet med eller uten ring, men jeg liker å gå med den og føler meg naken uten (snakker nå om forlovelsesringen siden jeg ikke er gift ennå). 

Anonymkode: 67152...c33

Det er vanlig når dette er nytt. 

Det går over når du blir sikker på forholdet, og at ringen ikke er det som definerer dere. 

Anonymkode: 73de6...1c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er vanlig når dette er nytt. 

Det går over når du blir sikker på forholdet, og at ringen ikke er det som definerer dere. 

Anonymkode: 73de6...1c5

Unnskyld meg, men hva vet du om meg? Nada! Har vært sammen og forlovet lenge, er ikke hver dag jeg bruker ringen når jeg har fri til og med. Det definerer absolutt ikke forholdet. Men savner en jobbhverdag der jeg kan bruke smykker og pynte meg om jeg vil. 

Anonymkode: 67152...c33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Unnskyld meg, men hva vet du om meg? Nada! Har vært sammen og forlovet lenge, er ikke hver dag jeg bruker ringen når jeg har fri til og med. Det definerer absolutt ikke forholdet. Men savner en jobbhverdag der jeg kan bruke smykker og pynte meg om jeg vil. 

Anonymkode: 67152...c33

Hva mener du med forlovet lenge?

Forlovet er jo noe man er når man har satt en dato for bryllupet. 

Anonymkode: 73de6...1c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har navneskilt/penneholder i skinn med ei lita lomme på delen som stikkes i brystlomma. Der legger jeg ring/smykke/øredobber. 

Når det er sagt - utrolig ekkelt/uproft å gå med ringer/smykke/klokke etc på jobb i helsevesenet. Og til deg som jobber i bolig - er jo like ugreit å gå med ringer der 😬😳

Anonymkode: 1d79d...cbf

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger den på en liten karabinkrok på nøkkelknippet. Det har blitt vane å ta den av og på hver dag. Valgte å ha ringen i en størrelse så den skulle være lett å ta av og på.

Anonymkode: 97394...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 18.16):

Unnskyld meg, men hva vet du om meg? Nada! Har vært sammen og forlovet lenge, er ikke hver dag jeg bruker ringen når jeg har fri til og med. Det definerer absolutt ikke forholdet. Men savner en jobbhverdag der jeg kan bruke smykker og pynte meg om jeg vil. 

Anonymkode: 67152...c33

Men da må du jo nesten bytte jobb? Hvis det å bruke smykker og pynte seg er det viktigste for deg, mener jeg. 

Anonymkode: cb42a...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men da må du jo nesten bytte jobb? Hvis det å bruke smykker og pynte seg er det viktigste for deg, mener jeg. 

Anonymkode: cb42a...49a

Ja, er faktisk på utkikk :) drømmen er å komme vekk fra turnus og kunne pynte seg på jobb om jeg vil. 

Anonymkode: 67152...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber vanligvis i psykiatrien og går med den hver vakt (ikke særlig smitte å tenke på der jeg jobber). Tar ekstravakter på legevakt/legekontor og da legger jeg den i lomma på penneholder/navneskilt/mappeting 😅

Anonymkode: d88c9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten boks som flere andre også har som jeg legger både bilnøkkel og ringer i, som låses inn i skapet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ringen sjelden. Den ligger for det meste i baderomskapet 

Anonymkode: 6974e...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.7.2023 den 21.49):

Henger den på nøkkelknippet når jeg skifter i garderoben. 

Anonymkode: 195e4...3b1

Gjør det samme. Fungerer bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (På 8.7.2023 den 16.30):

For at den skal kunne avgi bakterier, må den komme i kontakt med dem skal kunne smitte. Men i et kjede under klærne vil den jo ikke komme i kontakt med noe. Den vil ikke smitte gjennom klær, i så fall vil resten av kroppen din smitte betydelig mindre. Kroppen er jo en bakteriefabrikk og ringen er til sammenligning bare et bakterielager.

Med mindre du er gift med Sauron, så tyter det ikke ondskap og pest fra en ring du har under klærne.
(og er du gift med Sauron, så jobber du neppe i helsevesenet :-p)

Kjede er ikke lov hos oss.

Anonymkode: a83f7...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...