AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #21 Del Skrevet 8. juli 2023 Inception The Great Gatsby Titanic Anonymkode: d9ece...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 8. juli 2023 #22 Del Skrevet 8. juli 2023 Inception. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #23 Del Skrevet 8. juli 2023 Mannen med jernmasken Anonymkode: 331ce...c62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2023 #24 Del Skrevet 8. juli 2023 Peanut skrev (1 time siden): Inception. Ja den er desidert best synes jeg 😊 Ligner en del på en av Phillip K. Dicks aller beste romaner, Ubik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. juli 2023 #25 Del Skrevet 8. juli 2023 Inception og The Departed. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 8. juli 2023 #26 Del Skrevet 8. juli 2023 29 minutter siden, Entern said: Ja den er desidert best synes jeg 😊 Ligner en del på en av Phillip K. Dicks aller beste romaner, Ubik. Tenk å kunne gjøre som det der- sove og leve et helt liv i en drøm <_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Intervence Skrevet 8. juli 2023 #27 Del Skrevet 8. juli 2023 (endret) Titanic og Blood Diamond. Blood Diamond er en undervurdert film. Endret 8. juli 2023 av Intervence 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #28 Del Skrevet 8. juli 2023 12 hours ago, Intervence said: Titanic og Blood Diamond. Blood Diamond er en undervurdert film. E9 Anonymkode: 8864b...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #29 Del Skrevet 9. juli 2023 SVK skrev (På 7.7.2023 den 20.38): Hvilken DiCaprio-film er din favoritt? Du kan nevne flere om du ikke klarer å kun nevne en. Tror min favoritt er Catch Me if You Can. Selv om han har mange filmer jeg liker svært godt. Snutter Island. Den rollen burde han fått Oscar for! Anonymkode: 6b4b0...0d7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #30 Del Skrevet 9. juli 2023 Har egentlig aldri likt Leonardo. Han virker arrogant og litt klysete som person etter all berømmelsen. Han virket å ha bena bedre plantet til jorda før Titanic. Men sett helt bort i fra dette så er han en utrolig talentfull skuespiller. Uten tvil blant de beste og er gentlig litt overrasket over at han ikke har vunnet flere priser. Ingen er feks så flink til å gråte på film som Leonardo;) Anonymkode: 6b4b0...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #31 Del Skrevet 9. juli 2023 Ser ingen her har nevnt ‘The basketball diares’. OM dere ikke har sett den er dette nok en undervurdert film av Leonardo som anbefales på det varmeste❤️ Anonymkode: 6b4b0...0d7 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #32 Del Skrevet 9. juli 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har egentlig aldri likt Leonardo. Han virker arrogant og litt klysete som person etter all berømmelsen. Han virket å ha bena bedre plantet til jorda før Titanic. Men sett helt bort i fra dette så er han en utrolig talentfull skuespiller. Uten tvil blant de beste og er gentlig litt overrasket over at han ikke har vunnet flere priser. Ingen er feks så flink til å gråte på film som Leonardo;) Anonymkode: 6b4b0...0d7 Leonardo ble oscarnominert før han var 20 år gammel, vært superkjendis omtrent hele sitt liv vært kåret til kjekkeste mannen i verden i mange kåringer. Alle ville nok vært litt arrogante og klysete om de hadde hatt karrieren til Leonardo. Men ja, han er utrolig dyktig skuespiller. Og det er åpenbart at han ikke ønsket å kun leve på utseendet. Anonymkode: 9cb80...820 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #33 Del Skrevet 9. juli 2023 Anonymkode: 6b4b0...0d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #34 Del Skrevet 9. juli 2023 The basketball diaries This boy's life What's eating gilbert grape? Titanic Blood Diamond Departed Anonymkode: 23468...5d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #35 Del Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ser ingen her har nevnt ‘The basketball diares’. OM dere ikke har sett den er dette nok en undervurdert film av Leonardo som anbefales på det varmeste❤️ Anonymkode: 6b4b0...0d7 Joda, problemet er at den er umulig å finne Anonymkode: f2393...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #36 Del Skrevet 9. juli 2023 Catch me if you can - perfekt og siden begge mine favoritt skuespillere er med, Leo og Tom Hanks ❤️ Og så Titanic, What’s eating Gilbert Grape og Once upon a time… in Hollywood 😄 Anonymkode: a7263...aef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. juli 2023 #37 Del Skrevet 9. juli 2023 Det er jo vanskelig å se bort fra at jeg så Titanic 8 ganger på kino og fortsatt kan skremmende mye av den utenat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #38 Del Skrevet 9. juli 2023 1 hour ago, Daria said: Det er jo vanskelig å se bort fra at jeg så Titanic 8 ganger på kino og fortsatt kan skremmende mye av den utenat Husker vi var en del som så Titanic mange ganger på kino. Anonymkode: 1c3db...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apeklatt Skrevet 9. juli 2023 #39 Del Skrevet 9. juli 2023 Gilbert grape, wolf of wallstreet og catch me if you can 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. juli 2023 #40 Del Skrevet 9. juli 2023 Daria skrev (1 time siden): Det er jo vanskelig å se bort fra at jeg så Titanic 8 ganger på kino og fortsatt kan skremmende mye av den utenat Jeg så den "bare" 3 ganger på kino. Men vhs-en så jeg så mange ganger at kassetten ble ødelagt Hadde den i en sånn spesialversjon der det fulgte med noen bilder fra filmen. Kjøpte den på dvd også, den har jeg faktisk fortsatt, men har ikke sett den på minst 20 år. Tror jeg fortsatt kan omtrent hele greia utenat jeg og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå