Gå til innhold

Dere overvektige som går i svømmehall. Opplever dere blikk og stirring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

De ser på meg men så har jeg også veldig store pupper og rompe 🤭så vant til det uansett vekt. Prøv å drit litt i det og kos deg ☺️jeg elsker å bade og svømme la ingen ta fra deg gleden❤️

Anonymkode: bb65f...6dd

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De eneste jeg ser stygt på ( ikke stirrer akkurat) er de som hopper rett fra garderoben og til bassenget uten å dusje, eller tar en kattevask med badetøyet på. Om folk er tykk eller tynn bryr meg nada, bare du dusjer før du har bada 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri opplevd stirring, tror de fleste er nok opptatt av sin egen kropp faktisk.. Og når jeg er i badeland, og hvis jeg faktisk ser en gang ekstra på noen er det fordi de de har en ekstra fin kropp😂 ikke seksuelt men bare estetisk🤷🏻‍♀️

Anonymkode: a6124...2bf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Var på badeland tidligere denne uka. De som skiller seg ut er de normalvektige. 

Anonymkode: 0e482...3f5

Hvor var dette? Synes det er enorm forskjell på Oslo og utenfor Oslo når det kommer til andel overvektige. 

Anonymkode: be2a1...4d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det vil alltid være noe som bryr seg, men håper og tror det er en minoritet. Har vært feit, så jeg glor ikke. Folk trenger å være mer aktiv, da kan vi ikke sitte å dømme dem når de faktisk er aktiv.

Anonymkode: c7caf...726

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært både overvektig og "trent og stram", og det er definitivt sistnevnte kategori man får mest ubehagelige blikk. Slibrige blikk fra menn, og ufine blikk fra mange kvinner... Jeg trives mye bedre som overvektig, da er man nesten litt usynlig. Det er definitivt flest overvektige, så vi skiller oss ikke ut. 

Anonymkode: d1f83...f82

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

15-20 kg ekstra vil du ikke skille deg ut med, nei. I det sjiktet blir man, som en over nevnte, heller veldig usynlig. Det er de med stor fedme som vil få blikk, og de som er veldig slanke og har "idealkroppen" som vil få blikk, bare med negativ og positivt fortegn 😄 

Anonymkode: a35a5...ad9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 30 kg for stor, men nei jeg blir verken sett på eller stirret på.

Anonymkode: b09df...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg var 20kg overvektig, og det var flere som så ut om meg da jeg begynte å svømme, og ingen så noe spesielt på andre mennesker. Folk holder på med sitt. Det er alle mulige mennesker i en svømmehall. Jeg hater kroppen min naken, men i svømmehallen gir jeg totalt beng i hvordan jeg ser ut.

Anonymkode: e3c11...ec0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Litt forskjellig erfaring der.

I svømmehallen i Asker følte jeg ikke det i det hele tatt. Var til og med ei som jobbet der som svømmevakt som slo av  en prat med meg. Kanskje hun så at jeg var en sårbar kunde, eller hun er bare hyggelig. Vet ikke. Men var veldig komfortabel der.

Ikke like komfortabel i svømmehallen i Molde. "Åpent landskap" i dusjen. Bare veltrente/slanke som går der omtrent. Mye av  hallen er tilrettelagt for "lek" og barn, jeg som ønsker å trene for å gå ned i vekt blir avspist med en "mosjonsbane", så har de en hurtigbane. Mosjonbanen var overfylt av folk. Føler jeg får mye stygge blikk der, som eneste overvektig. Derfor ble mesteparten av klippekortet jeg kjøpte ikke benyttet..

Endret av Lurendreieren
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 7.7.2023 den 18.14):

Har ikke svømt på årevis og gruer meg litt. Bør gå ned 15 kg, kanskje 20. Så er absolutt overvektig men ikke "USA-feit". Dere som er overvektige og svømmer, opplever dere blikk og stirring?

Anonymkode: 4a2e2...678

Jeg opplever ikke det, men mesteparten av tiden er jeg jo nede i vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke overvektig, men voldsomt muskeltap som ikke ser bra ut. Har aldri opplevd blikk, og jeg ser heller ikke på andre, utover å registrere at folk er der. Folk har nok med seg selv. 

Anonymkode: 9162a...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...