Gå til innhold

Dere overvektige som går i svømmehall. Opplever dere blikk og stirring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har ikke svømt på årevis og gruer meg litt. Bør gå ned 15 kg, kanskje 20. Så er absolutt overvektig men ikke "USA-feit". Dere som er overvektige og svømmer, opplever dere blikk og stirring?

Anonymkode: 4a2e2...678

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke svømt på årevis og gruer meg litt. Bør gå ned 15 kg, kanskje 20. Så er absolutt overvektig men ikke "USA-feit". Dere som er overvektige og svømmer, opplever dere blikk og stirring?

Det gjør jeg helt sikkert men jeg bryr meg ikke 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er bare å svømme fin trening er det også. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aner ikke, bryr meg ikke så hardt. Bruker tiden min på å svømme og fokusere på meg selv, eventuelt familien om de er med.

Anonymkode: 7baf6...b19

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei. Har vært overvektig, har aldri fått blikk eller kommentarer. 

Anonymkode: b5a67...0b9

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg opplever blikk og fliring men driter i det, er de som har et problem!

Anonymkode: c5e08...a55

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tror ikke du skal bekymre deg så veldig for det. Folk flest har helt vanlige kropper, og flesteparten har faktisk noen kilo for mye.  

Anonymkode: 65c31...574

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle får blikk på seg. Alle ser andre mennesker, så lenge man ikke er blind. Hva skulle en på svømmehallen gjort, når han skulle gått forbi deg? Snudd ryggen til imens dere passerte hverandre?

Du må ikke være redd for at andre se. Vær heller redd dine tanker. Oppsøk hjelp for det

Anonymkode: 825c3...d77

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi ser jo hverandre, tykke og tynne, men opplever ingen stirring. Jeg bryr meg vel ikke, og tenker vel heller ikke mye om andres kropper.

Anonymkode: 88423...df5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk ser på hverandre i alle offentlige rom. Det skyldes stort sett nysgjerrighet, ikke at man ser ned på eller beundrer andre.

Anonymkode: b0932...d59

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du er «15-20kg overvektig» så bør du komme deg fortest mulig i en svømmehall eller en strand, slik at du ser hvordan vanlige kropper faktisk ser ut, dersom en svømmehall er noe som får deg til å frykte dømmende blikk eller gir klump i magen.

Du skiller deg overhode ikke ut på noe vis, og er en fin reality check å ta når instafeeden har fått deg til å tro at noe annet.

Anonymkode: f853b...4c7

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var på badeland tidligere denne uka. De som skiller seg ut er de normalvektige. 

Anonymkode: 0e482...3f5

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Folk ser på hverandre i alle offentlige rom. Det skyldes stort sett nysgjerrighet, ikke at man ser ned på eller beundrer andre.

Anonymkode: b0932...d59

Og det faktum at vi MÅ se. Hvis ikke hadde vi skadet oss masse. Men vi kan ikke noe for at andre har lav selvfølelse og føler seg beglodd. Sorry, jeg vil ikke skade meg. Vil ikke se på deg heller, men vi passerer hverandre så - helt naturlig

Anonymkode: 825c3...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om du er «15-20kg overvektig» så bør du komme deg fortest mulig i en svømmehall eller en strand, slik at du ser hvordan vanlige kropper faktisk ser ut, dersom en svømmehall er noe som får deg til å frykte dømmende blikk eller gir klump i magen.

Du skiller deg overhode ikke ut på noe vis, og er en fin reality check å ta når instafeeden har fått deg til å tro at noe annet.

Anonymkode: f853b...4c7

Jeg er ikke TS, men dette trengte jeg å lese! Takk💕

Anonymkode: d5564...662

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg veier sikkery 40 kg for mye, men legger ikke merke til hvis noen stirrer. Skjer at jeg faktisk stirrer på de mødrene som går med trusa inn i rumpa enn de som er overvektige. 

Anonymkode: 41d15...de6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I en vanlig svømmehall er det folk i alle størrelser. Jeg er vel en 20 kg overvektig selv, men har aldri tenkt på om folk stirrer på meg eller ikke. Jeg føler meg langt mer utilpass på SATS hvor majoriteten er veltrente og jeg kommer som en svett tjukkas.

Anonymkode: 5515e...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hvis folk ser på deg, så er det fordi de syns du er flink som trener og er aktiv ❤️. Det tenker hvertfall jeg når jeg ser overvektige trene 🙂

Anonymkode: f8c5f...c2c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har det sånn som deg… og når jeg skal gå opp den stigen fra bassenget må jeg alltid snakke til meg selv: slutt å gi de rundt deg «makten» til å styre når/om/hvordan jeg skal gå rundt der inne. Da blir jeg irritert på meg selv og kommer meg opp. 
Er pyton å ha det slik, men hjelper meg å tenke at it is what it is og jeg forstår med fornuften at det er idiotisk å «gi» andre slik «makt» over meg. 
Lykke til- you got this! 

Anonymkode: 7d338...e11

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,  viktig er jeg faktisk ikke :knegg: Synes svømmehall er befriende. Alle er på sett og vis utsatt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...