AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Del Skrevet 7. juli 2023 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal gå med dette. Og jeg vet at ingen kan hjelpe meg med å styre eller kontrollere drømmene mine, men jeg trenger å få noen innspill eller råd til hvordan jeg skal håndtere dette. Det var en mann jeg følte veldig sterkt for men som det ikke ble noe mer med, jeg har värt mye forvirret og overtenkt mye på hvordan ting ble som de ble. Jeg har tenkt ekstremt mye på han og hatt det veldig vondt over en periode. Nå har jeg omsider kommet til et sted hvor jeg har sluppet taket litt, det kjennes lettere og jeg har til og med fått et godt øye til en annen mann som også har "distrahert" meg litt fra den første mannen. Det har kjentes ganske bra. Men nå de siste ukene har jeg drømt veldig mye om mann nr1. Det er så veldig levende og sterke drømmer, jeg ser og hører han så godt. Han er også en stor del av drømmene, ikke bare et element. Jeg kjenner jeg begynner å bli ganske lei av dette nå for det gjør at han er den første jeg tenker på når jeg våkner og drømmene sitter i meg langt utover dagen. Føler dette gjør at jeg går tilbake de stegene jeg har kommet. Jeg vet jeg ikke kan styre drømmene mine men er det noen som vet om det er noe "triks" jeg kan gjøre for å unngå eller minske alt dette?? eventuelt noe jeg kan gjøre når jeg våkner for å glemme drømmen jeg har hatt? Jeg kjenner det er slitsomt for det får meg til å tenke så mye på han, som jeg egentlig har klart å slutte med! Anonymkode: d8aef...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #2 Del Skrevet 7. juli 2023 Det man drømmer er somregel tilfeldige detaljer hjernen sorterer, så etterhvert jo mindre du tenker på mann nr 1, jo mindre vil du antageligvis drømme om han Men når man prøver å ikke tenke på noe, så tenker man på det 😅 Så hva om du prøver så godt du kan å tenke at en tanke er en tanke, jeg skal la den få være ifre. Å prøver å forholde deg relativt passivt til at hjernen din lar han få så stor plass, å ikke gi mer energi til akkurat det. Bare slapp av å annerkjenn at det vil gå over en dag Så bare putrer du videre med ditt, med det du fysisk holder på med, fine tanker om mann nr 2 om du blir inspirert til det, selv om det til en grad kan erstatte et problem med et nytt om det viser seg å ikke bli noe av 😅 Men sånn er jo livet, den tid den sorg Anonymkode: 0e767...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #3 Del Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det man drømmer er somregel tilfeldige detaljer hjernen sorterer, så etterhvert jo mindre du tenker på mann nr 1, jo mindre vil du antageligvis drømme om han Men når man prøver å ikke tenke på noe, så tenker man på det 😅 Så hva om du prøver så godt du kan å tenke at en tanke er en tanke, jeg skal la den få være ifre. Å prøver å forholde deg relativt passivt til at hjernen din lar han få så stor plass, å ikke gi mer energi til akkurat det. Bare slapp av å annerkjenn at det vil gå over en dag Så bare putrer du videre med ditt, med det du fysisk holder på med, fine tanker om mann nr 2 om du blir inspirert til det, selv om det til en grad kan erstatte et problem med et nytt om det viser seg å ikke bli noe av 😅 Men sånn er jo livet, den tid den sorg Anonymkode: 0e767...fd5 Det er veldig sant !❤️ Jeg har vel kanskje brukt for mye energi fra å stoppe meg selv i å tenke på han. Du har sikkert rett i at det er lurt å bare la tankene flyte uten å vie noe mer oppmerksomhet til det. Takk for svar ❤️ Anonymkode: d8aef...634 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå