AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #1 Del Skrevet 6. juli 2023 Elsker true crime og skumle/grøsser podcaster, men er på leting etter noen gode. Kan gjerne være engelske. Anonymkode: 0f00c...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #2 Del Skrevet 6. juli 2023 True crime garage, casefile, My favorite murder, counterclock, true crime all the time, thay will kill. disse og noen fler hører jeg på. Du får lytte litt rundt og finne ut hva som passer for deg. Anonymkode: 9be24...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #3 Del Skrevet 6. juli 2023 Henrettelsespodden! Beste jeg har hørt! Anonymkode: b1b03...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #4 Del Skrevet 6. juli 2023 Truecrimepodden Killer instinkt MrBallen Hold Pusten Anonymkode: ccedf...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 6. juli 2023 #5 Del Skrevet 6. juli 2023 (endret) Så og si alle sånne "sanne-krim"-greier er jo skumle... Har ikke hørt en eneste norsk, men av de engelsktalende, og som er på YT - så kan jeg nevne noen jeg synes er allrighte... Exolore With Us, Truely Ciminal, Just Tought Lounge, The Crime Atlas, Beyond Evil, og 48 Hours, kanskje Endret 6. juli 2023 av AnonymBruker 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #6 Del Skrevet 6. juli 2023 Takk for mange tips, alle sammen☺️ Nå har jeg mange forskjellige jeg kan teste. AnonymBruker 42 skrev (25 minutter siden): Så og si alle sånne "sanne-krim"-greier er jo skumle... Har ikke hørt en eneste norsk, men av de engelsktalende, og som er på YT - så kan jeg nevne noen jeg synes er allrighte... Exolore With Us, Truely Ciminal, Just Tought Lounge, The Crime Atlas, Beyond Evil, og 48 Hours, kanskje Jeg har hørt mest norske, men irriterer meg over ekstremt dårlig språk. Det er noen som har flere podcaster, både innen grøss og true crime, og det er åpenbart at flere av historiene er dårlige oversettelser fra engelske historier. I tillegg bruker de ordet «likevel» overdrevet mye, så nå grøsser jeg innvendig hver gang de sier likevel😆 Men selve historiene liker jeg, så da må jeg finne andre podcaster😅 Anonymkode: 0f00c...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 6. juli 2023 #7 Del Skrevet 6. juli 2023 Creepypodden fra Sveriges Radio https://sverigesradio.se/creepypodden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 6. juli 2023 #8 Del Skrevet 6. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Takk for mange tips, alle sammen☺️ Nå har jeg mange forskjellige jeg kan teste. Jeg har hørt mest norske, men irriterer meg over ekstremt dårlig språk. Det er noen som har flere podcaster, både innen grøss og true crime, og det er åpenbart at flere av historiene er dårlige oversettelser fra engelske historier. I tillegg bruker de ordet «likevel» overdrevet mye, så nå grøsser jeg innvendig hver gang de sier likevel😆 Men selve historiene liker jeg, så da må jeg finne andre podcaster😅 Anonymkode: 0f00c...11c Du slipper iaf "dårlige oversettelser" i de jeg nevnte... Det er stort sett bare historier, eller noen slags "analyse/hot-takes" av saker, men det er i det minste engelsktalende kanaler. Jeg har fått flere andre tips som jeg absolutt IKKE kunne fordra - så folk er definitivt kresne og uenige om hva som er Bra/allright og ikke... Du kan ikke gjøre annet enn å gi alt ett forsøk egentlig. Kanskje det er din greie, og kanskje itte Endret 6. juli 2023 av AnonymBruker 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 14. juli 2023 #9 Del Skrevet 14. juli 2023 Virkelig grusomt liker jeg 😊 Krimpodden hører jeg også på innimellom 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå