Gå til innhold

Tatovering!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Nå vet jeg ikke om det har vært opp før, men jeg spør nå likevell.

Hvordan går det på tatovering og piersingfronten da jenter?

:kul:

Er det noen som har noen spenstige tatoveringer?

Selv har jeg et Armbond som går nesten rundt overarmen.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har en drømmefanger på arm, og et armbånd under den som går helt rundt armen. På skulderen har jeg en ulv og et ulvespor, og så har jeg det kinesiske symbol for kjærlighet på ankelen.

It's easy to get hooked! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig Ruby! Har man först begynt har man bare lyst på flere!! :kul:

har veldig lyst til å få en på håndleddet eller i korsryggen - men så begynner man liksom å bli voksen og skal arbeide med eldre i framtiden og da vil jeg liksom se litt 'representabel' ut.

Har liksom ikke så mye behov for å være i opprör mot alt det etablerte lengre..

(gammel og konservativ har jeg blitt :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å "sjesser" på denne som er på anastacias rygg. Synest den er sååååå lekker.

Noen som kan hjelpe meg med et bilde av den??

Da blir jeg glad :ler::ler:

Leste forresten at med tatovering der kan legen nekte å sette epidural senere om du blir gravid. Er det noen som vet noe om dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine
Leste forresten at med tatovering der kan legen nekte å sette epidural senere om du blir gravid. Er det noen som vet noe om dette??

Ja, det har jeg faktsik hørt om også, dersom "der" bety lavt på ryggen, korsryggen. en lege mente det var tull, for de kunne sette mellom mønsteret, mens en annen sa at dersom noe av fargepigmentet kom inn sammen med epiduralen.. da ble det ille.

Da jeg ikke har noen tatoveringer, og ikke planer om å skaffe noen, så har jeg ikke lagt meg opp i å finne ut om noen var mer eller mindre enig med noen av disse legene, eller hva de kom frem til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og lest om det legegreiene.De kan ikke sette det visst du har langt ned på ryggen,for da kan de dra fargen med inn i eteller annet i ryggen.Det skal visst være farlig,husker ikke helt hvorfor.Men noe var det som gjorde at det ikke gikk så bra. :wink: Håper da du får til den tatoveringen du vil ha,Lykke til!!!Klem fra c :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da tattoering jeg og. Et armbånd om som bare går rundt halve armen. Har lyst til å få den helt rundt, men jeg vet ikke om jeg tør. Syntes det var ganske vondt med den jeg fikk, dessuten er det verre på undersiden av armen. Men kanskje en dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker Meg tatovering men tør ikke...Er det ikke vondt da??

Har ikke smerteterskel i det hele tatt da

:cry: :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket meg tattis før, helt til det tok av som mote-ting... :-?

Nå har jeg bestemt meg for å forbli et ubeskrevet lerret. Bare tenk det oppstyret på gamlehjemmet om 60 år: den eneste gamlingen der uten tattis... Barnebarna kommer til å fortelle om meg på skolen til vantro medelever... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som Starya hadde også jeg såååå lyst på en tatovering for lenge lenge lenge siden lenge før dette ble en motesak. Jeg kom aldri så langt som til å ta tatovering og det er jeg glad for i dag for nå har jo alle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kjempeflott, egendesignet sol i korsryggen..den er sånn passe stor, og helt sort! kjempefornøyd med den! inni solen står navnet mitt med kinesiske tegn! :D

Joda, det stemmer at enkelte leger vegrer seg/nekter å sette epidural/spinalanestesi om du har tatovering i området rundt innstikksstedet, dette fordi at farve/pigment fra tatoveringen kan gjøre skade om den blir injisert i kroppen! Ikke alle leger er motvillige, og det kommer jo selvsagt an på om tatoveringen i det hele tatt ligger slik til at det er risiko for komplikasjoner!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kinesisk drage på høyre skulder. En ganske stor en, som sådan. Tok den for snart 2,5 år siden, og enda den dagen i dag, så er jeg kjempefornøyd!!!

Det var litt morsomt, for han tatovøren ble kjempefornøyd selv! Og jeg tror at bildet fortsatt ligger i en av permene på TatooWorld i Tromsø.

Jeg tror ikke jeg kommer til å skaffe meg flere. Jeg er mer enn nok stolt over den jeg har ;):hoho:

KLem fra Kosepia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...