AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #1 Del Skrevet 6. juli 2023 Finnes de? Jeg møtte et fantastisk menneske for et par år siden gjennom jobben. Vi connected som jeg aldri før har connected med noen før. Det var magisk. Det høres klisje ut, men vi var nærmest ett. Jeg utviklet etter hvert sterke følelser, fortalte han det, men for han var det visstnok kun vennskapelig. Jeg tror han ble redd for at jeg skulle presse han inn i et forhold han ikke var klar for (jeg har barn) og han trakk seg vekk. Fra å snakke hver dag, nesten hver time, ble det brått stille. Hvorfor? Det er nå fire uker siden, og det gjør fremdeles fryktelig, fryktelig vondt. Tror dere på tvillingsjeler? Er han min? Plutselig kan jeg tenke på han, og ifølge diverse kilder, er det fordi han tenker på meg. Plutselig kan jeg lukte han, plutselig kan jeg høre han. Jeg drømmer om han, og jeg «ser» han. Hvordan få han tilbake i livet mitt? K37 Anonymkode: 0b533...344 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 6. juli 2023 #2 Del Skrevet 6. juli 2023 Nei, null tro på tvillingsjeler eller sjeler overhodet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 6. juli 2023 #3 Del Skrevet 6. juli 2023 It takes two to tango. Har tro på at man har en helt spesiell relasjon som kan virke telepatisk med enkelte, og særlig samtidig med gjensidig kraftig forelskelse. Men tvilllingsjeler? Det er blir litt abstrakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #4 Del Skrevet 6. juli 2023 Hadde vært både fint men også trist med tvillingsjeler Det er ikke det du vil høre, siden du er veldig betatt av denne mannen, men nei. Han er desverre ikke det, eller nå kan jo ikke jeg vite, å tror ikke helt på tvillinsjeler desverre. Men han sa jo nei, å det er synd å ikke respektere det, alle må få være fri til å velge selv. Du kommer over denne forelskelsen en dag skal du se Anonymkode: a655a...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 6. juli 2023 #5 Del Skrevet 6. juli 2023 (endret) Uttrykket kan jeg like, men absolutt ikke troen på at det finnes tvillingsjel. Det er en av illusjonene noen forelskede mennesker får, helst den mest interesserte. Tror på soulmates (sjelsfrender), men som en beskrivelse og ikke som alternativ kvakk. Endret 6. juli 2023 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #6 Del Skrevet 6. juli 2023 Eg trur at du og denne mannen har møttest i eit tidlegare liv. Kanskje var relasjonen tett og god, enten det var som søsken, kjæraster eller noko anna 🥰 Anonymkode: f763c...0b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #7 Del Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eg trur at du og denne mannen har møttest i eit tidlegare liv. Kanskje var relasjonen tett og god, enten det var som søsken, kjæraster eller noko anna 🥰 Anonymkode: f763c...0b2 Det er slik det føles! Da vi møttes første gang, fikk vi en umiddelbar tilknytning. Men nå - ingenting. 😢 Anonymkode: 0b533...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå